ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-1.9TDI 1Z] Wibracje po kompletnej wymianie rozrządu
Autor Wiadomość
sebb 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: 1Z
Pojemność silnika: 1896
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 95
Skąd: Gliwice
Wysłany: |16 Lip 2015|, o 18:36   [A6-1.9TDI 1Z] Wibracje po kompletnej wymianie rozrządu

Witam, jakiś czas temu miałem wymieniany kompletny rozrząd i pompę wody, dodatkowo jeszcze simeringi, przewody i mniejsze drobnostki. Po tej operacji auto w zakresie ok 1900-2000 obrotów na 4 i 5 biegu wpada w mocne wibracje podczas przyspieszania, bardzo odczuwalne w kabinie, przed i po tym zakresie obrotów silnik pracuje prawidłowo, choć mam wrażenie bardzo delikatnego "bulgotania", ale może to jakaś sugestia. Mechanik powiedział, że to wina poduszek, które rzeczywiście były do wymiany, ale po ich wymianie wibracje nie znikły, są może trochę mniej odczuwalne. Czy to wina źle złożonego rozrządu czy np. jakiegoś wyeksploatowanego elementu, który nie wytrzymuje napięcia nowego paska?
Ostatnio zmieniony przez sebb |16 Lip 2015|, o 18:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
gino_gti 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2461
Imię: Andrzej
Trakcja: Quattro
Dołączył: 28 Lut 2014
Posty: 22
Skąd: slask
Wysłany: |22 Lut 2016|, o 20:45   

sebb,

Jak otworzysz maske zerknij na kolo pasowe czy nie wibruje, co do napiecia rozrzadu to tez to mozesz sprawdzic sam po zdjeciu oslony rozrzadu, natomiast drgania jak juz mowiles sa odczuwalne w dolnych obrotach na wysokich biegach wiec zakladalbym ze Nastawnik do czyszczenia a to ze to odczuwasz po rozrzadzie moze byc spowodowane zbiegiem okolicznosci. Jak nie bedziesz sobie umial z tym poradzic to podjedzi kiedys na Bajere do mnie na Warsztat ;) :ok:

Nastawnik tez da sie latwo wykluczyc wypinasz czujnik predkosci i drgania powinny ustac
Ostatnio zmieniony przez gino_gti |22 Lut 2016|, o 20:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
dk2012 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: 1z
Pojemność silnika: 1.9
Trakcja: Ośka
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 45
Skąd: dolny ślask
Wysłany: |23 Lut 2016|, o 08:01   

miałem to samo i było przez nastawnik , nawet na wolnych silnik telepało jak by poduszek nie było pod silnikiem :-) wymieniłem pompę auto chodzi dużo ciszej nie trzesie karoseria i jest bardziej zrywne jak na te pare koni ;-)
 
     
vag_sell 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: 1z
Pojemność silnika: 1896
Imię: Mariano
Trakcja: Ośka
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 11
Skąd: Pacyna
Wysłany: |25 Lis 2016|, o 01:43   

dk2012 napisał/a:
miałem to samo i było przez nastawnik , nawet na wolnych silnik telepało jak by poduszek nie było pod silnikiem :-) wymieniłem pompę auto chodzi dużo ciszej nie trzesie karoseria i jest bardziej zrywne jak na te pare koni ;-)

to nie przez nastawnik tylko cos nie halo bylo w pompie.lepiej bylo swoja zregenerowac i wiesz co masz i na lata.nastawnik zadko sie psuje jak pompa jest dobra
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13