[100-2.5TDI AAT] Wtrysk sterujący w AAT
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Dzisiaj mierzyłem swój wtrysk na wtyczce i u mnie wyszło 101 ohm.. Pytanie zepsuty czy nie? Silnik chodzi na biegu jałowym wrecz idealnie.. Nic nie pływa nic się nie złego nie dzieje itp..
edit:
Ponowie pytanie, ile powinna mieć sprawna cewka rezystancji we wtrysku sterującym ? Bo u mnie wyszło niby 101 ohm..
edit:
Ponowie pytanie, ile powinna mieć sprawna cewka rezystancji we wtrysku sterującym ? Bo u mnie wyszło niby 101 ohm..
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Posiadam chińszczyznę ale jakoś tam mierzy co trzeba. Pytanie czy ktoś zna przedział rezystancji w którym powinniśmy się zmieścić z dobrym wtryskiem ? Czy 120 i 87 ohm to wartości które wyrażają rezystancję dla dobrego układu ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Panowie ,oporność wtrysku sterującego plus minu 80 czy 120 omów ,świadczy tylko o tym ze cewka sterującego ma obwód .Nieznaczne różnice oporności nie ma mają żadnego wpływu na prawidlową pracę i nie są wyznacznkiem czy wtrysk jest sprawny czy nie .Najczęsciej mimo poprawnej wartosci opornosci silnik "szarpie " gwaltownie ,wlasnie z winy sterującego .Przyczyna wtedy tkwi w wyrobionej iglicy która odczytuje wartość dla ECU ,a nie w cewce .Oczywiscie brak jakiejkolwiek opornosci cewki świadczy że cewka ma przerwę w obwodzie i pożytku z takiego wtrysku już nie będzie ,wtedy mamy sprawę oczywistą ,bo zawsze towarzyszy temu bład G80 nie dający się skasować
Ostatnio zmieniony 2016-11-09, 14:18 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-11-25, 01:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pacyna
Dokładnie jaki pisze munior
[ Dodano: |25 Lis 2016|, o 19:15 ]
[ Dodano: |25 Lis 2016|, o 19:15 ]
to blad od zaworu n108 albo przypchany albo zatarty.albo cos ze sterowaniem ecuBiedron pisze:Czy możliwe, że wtrysk sterujący jest padnięty a mimo to jest tylko błąd 00550 a nie ma błędu wtrysku sterującego?
masz problem z pompa wtryskową vp37 ? pisz pw
diagnostyka vcds pomoc w naprawie twojej audi c4 tdi
diagnostyka vcds pomoc w naprawie twojej audi c4 tdi