[100-2.8 AAH] Lekkie telepotanie na wolnych obrotach
-
- Czeladnik
- Posty: 54
- Rejestracja: 2015-12-22, 12:24
- Imię: Daniel
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: WZ
Witam, jestem kolejnym szczęśliwym użytkownikiem który boryka się z telepaniem silnika na wolnych obrotach , czasami nawet po dojechaniu do świateł potrafi zgasnąć , podmieniałem przewody , cewki itp , jednak nikt z Was nie pisze tu o krokowcu czyżby on nie miał nic wspólnego z tym, co prawda ja go czyściłem , ale może samo czyszczenie nie pomóc . Muszę jeszcze podmienić moduł zapłonowy ( taka brązowa kostka na ścianie grodziowej ) Dodam jeszcze tylko , że cały czas pojawia mi się jeden i ten sam błąd - czujnik prędkości pojazdu G68 i swoją drogą może ktoś wie gdzie się znajduje ten czujnik , dodam tylko że mam w automacie auto
Dziękuje i pozdrawiam
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
-
- Czeladnik
- Posty: 54
- Rejestracja: 2015-12-22, 12:24
- Imię: Daniel
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: WZ
Tak wiem że jest on w skrzyni , ale.... czy on wygląda jak długi palec z ramieniem ? Bo jeżeli tak , to już to wymieniłemna nowy i błąd dalej się pojawia , byś może CDiF inaczej to nazywa i chodzi o inny czujnik ?? Czujnik wałka też wymieniłem na nowy Swiece NGK a kable podmieniałem z innego silnika pracującego normalnie , auto nigdy nie miało i nie będzie miało gazu
jeszcze muszę przedzwonić przewody od wtyczki tego czujnika prędkości do .....no wlaśnie , gdzie one idą , gdzie można złapać najdalszy punkt ?
jeszcze muszę przedzwonić przewody od wtyczki tego czujnika prędkości do .....no wlaśnie , gdzie one idą , gdzie można złapać najdalszy punkt ?
Dziękuje i pozdrawiam
-
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2013-04-21, 18:36
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Katowice
Krokowiec podmieniałem z samochodu dawcy, w którym wszystko pracowało normalnie. Wcześniej go wyczyściłem. Problem nie znikł.
Czujnik hala również podmieniałem, problem nie znikł.
Nie wydaje mi się by powodem było zbyt niskie ciśnienie na którymś garze. 2 razy wymieniłem silnik. Podczas pierwszej wymiany zrobiłem remont w postaci planowania głowic oraz wymiany uszczelniaczy i gniazd zaworowych. Kompresja była jak z fabryki a telepał się dalej.
W mojej opini pozostaje ecu, przepustnica oraz taki mały czujnik wkręcony w kolektor ssący. Jego "wypustka" jest w jednym z kanałów dolotowych.
WIęcej pomysłów nie mam.
Czujnik hala również podmieniałem, problem nie znikł.
Nie wydaje mi się by powodem było zbyt niskie ciśnienie na którymś garze. 2 razy wymieniłem silnik. Podczas pierwszej wymiany zrobiłem remont w postaci planowania głowic oraz wymiany uszczelniaczy i gniazd zaworowych. Kompresja była jak z fabryki a telepał się dalej.
W mojej opini pozostaje ecu, przepustnica oraz taki mały czujnik wkręcony w kolektor ssący. Jego "wypustka" jest w jednym z kanałów dolotowych.
WIęcej pomysłów nie mam.
- pili
- Mechanik
- Posty: 105
- Rejestracja: 2011-03-25, 20:52
- Imię: Marcin
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Brodnica
- Płeć:
Ecu i przepustnice podmieniałem. Czujnik w kolektorze możesz sobie też odpuścić bo w 2.8 go nie ma a problem ten sam występuje.
Wczoraj wymieniłem rozrząd i popychacze hydrauliczne. Trzęsienie jest mniejsze, ledwo odczuwalne ale jest. I te cykliczne mikro wahnięcia obrotów jakby wypadanie zapłonów które prawdopodobnie są przyczyną.
Wczoraj wymieniłem rozrząd i popychacze hydrauliczne. Trzęsienie jest mniejsze, ledwo odczuwalne ale jest. I te cykliczne mikro wahnięcia obrotów jakby wypadanie zapłonów które prawdopodobnie są przyczyną.
C5 4.2 Avant quattro - jest
C4 4.2 Avant quattro - jest
C4 2.8 Avant - jest
C3 2.1 Sedan - było
C4 4.2 Avant quattro - jest
C4 2.8 Avant - jest
C3 2.1 Sedan - było