[A6-2.5TDI AEL] A6 AEL - Wymiana napinacza, rolki oraz tłumi

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
X-15
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2014-06-06, 13:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: łuków

Post autor: X-15 »

U mnie tez piszczal pasek. Polej delikatnie woda jezeli ucichnie a po chwili bedzie dalej swierkotal to napewno pasek. Gdy wymienialem rozrzad okazalo sie ze miska olejowa nie byla dokrecona i podciekalo. Dlatego nie pomagalo czyszczenie. Gdy bedziesz wymienal rozrzad obczysc wszystko dobrze odtlusc i nasmaruj rolke napinacza. U mnie pomoglo. Podczas uruchamiania i gaszenie silnika zwiekszony opor daje brak sprzegla jednokierunkowego w alternatorze i sprzeglo klimatyzacji.
Zalozylem pasek pk conti podobno gates to badziew. Nastepnym razem zmienie na dayco.
Awatar użytkownika
verus
Mechanik
Mechanik
Posty: 123
Rejestracja: 2012-12-24, 16:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: verus »

dariodario pisze:
co do wymiany rozrządu
pompa wody hepu juz puszczala plyn na oscie kola zebatego.
teraz siedzi swag.
rozrząd robiłeś po 60.000 km ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”