[100-2.0 AAE] Utrzymuje obroty 2tys
-
- Mechanik
- Posty: 124
- Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SK
[100-2.0 AAE] Utrzymuje obroty 2tys
Witam, panowie w mojej 100 od czasu do czasu dzieje się tak żę auto po odpaleniu cały czas utrzymuje 1800-2000tys obr, co może być przyczyną? Silnik krokowy do czyszczenia?
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
- Mpi_
- Adept
- Posty: 48
- Rejestracja: 2015-10-06, 11:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk/Kartuzy
Koledzy nie chcę zakładać nowego tematu, w związku z tym zapytam tutaj. Po odpaleniu pokazuje mi się kontrolka awaryjna (wykrzyknik w kółku) i 3 razy piszczy. Pod kompem wykazało mi błąd czujnika położenia przepustnicy G127. Problem w tym, że nie mam pojęcia gdzie to jest a w internecie nic nie mogę na ten temat znaleźć, żeby w tym silniku był taki czujnik. Pomyślałem, że może chodzi o potencjometr więc zmieniłem potencjometr przepustnicy na taki z Golfa 1,8 i pokazało mi dodatkowo błąd potencjometru więc ok, założyłem stary potencjometr z powrotem. Z przodu mam umieszczony silnik krokowy BOSCH. Nie mam już pojęcia gdzie ten cholerny czujnik i jak wygląda
Był sedan A6 96' 2,0 8V , był sedan 100 91' 2,8 V6, jest Avant 94' 2,6 V6
- Mpi_
- Adept
- Posty: 48
- Rejestracja: 2015-10-06, 11:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk/Kartuzy
Odkąd wykręciłem i przykręciłem ten cholerny potencjometr przepustnicy samochód źle mi chodzi. Chwilami jest tak, że ledwo trzyma obroty na biegu jałowym . Wcześniej tego nie było. Silnika krokowego nawet nie ruszałem, żeby coś mu się mogło stać. O co może chodzić?
Był sedan A6 96' 2,0 8V , był sedan 100 91' 2,8 V6, jest Avant 94' 2,6 V6
- Mpi_
- Adept
- Posty: 48
- Rejestracja: 2015-10-06, 11:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk/Kartuzy
Problem rozwiązany. Potencjometr przepustnicy odkręciłem i przykręciłem dokładnie co do milimetra tak jak wcześniej (na szczęście były na nim ślady po łbach śrubek). Przy okazji wymieniłem nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) na nówkę. Teraz obroty są równiutkie na benzynie i gazie
Był sedan A6 96' 2,0 8V , był sedan 100 91' 2,8 V6, jest Avant 94' 2,6 V6