Zastanowił mnie temat odblokowania sterownika w naszych audi. Szukalem dużo po internetach, wszędzie są tylko wzmianki lecz żadnych konkretów.
Robił ktoś takie coś u siebie ? Jeśli tak to na jakiej zasadzie wykonuje się taką operację ?
I czy jednak są to domysły lub puste teorie nie mające miejsca
Z góry mówię że nie chodzi o żadne tuningi tylko może to być przydatna rzecz gdy kogoś silnik jest już nie pierwszej młodości, a nie chce się pchać w remonty. Bo z tego co znalazłem wiem że zmienia się cała mapa a nie tylko podlanie beną
[100 C4] Odblokowanie sterownika
-
- Mechanik
- Posty: 218
- Rejestracja: 2015-06-14, 23:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
Co masz na myśli odblokowanie? Można zawsze podjechać do jakiegoś tunera żeby dostroił sterownik do aktualnej kondycji silnika i ewentualnych zmian typu wydech itd. Ewentualnie dostrojenie pod lpg/98 ( zapłonem ), w sumie to bardzo ciekawa opcja żeby wystroić tylko pod lpg jak jeździmy na gazie, na benzynie jak by stukałoi tak zapłon się cofnie, ale do przodu sam nie pójdzie. Ewentualnie tankować jakiś v-power 100 oktanów raz na jakiś czas
W fabryce i tak zawsze jest zostawiona mapa w której nie ma max mocy tylko musi spełniać całe eko-shity i inne. Za strojenie cena pewnie koło 800zł, tyle przynajmniej mówił mi tuner z którym rozmawiałem.
W fabryce i tak zawsze jest zostawiona mapa w której nie ma max mocy tylko musi spełniać całe eko-shity i inne. Za strojenie cena pewnie koło 800zł, tyle przynajmniej mówił mi tuner z którym rozmawiałem.
Ostatnio zmieniony 2016-08-13, 22:29 przez highzim, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
I co Ci da te sto oktanów? bo na pewno nie moc Większa liczba oktanowa to mniejsza energia spalania. Chyba że masz silnik wyścigowy przystosowany do paliwa wysokoktanowego wtedy tak. Ale 2,6 AAH jest przystosowany do 95/98 i na 100oktanach straci moc. Dodam tylko że gaz LPG ma 110 oktaów i przyrostu mocy jokoś nie czuć Oktany to nie przelicznik mocy Tylko spalania stukowegohighzim pisze:Ewentualnie tankować jakiś v-power 100 oktanów raz na jakiś czas
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
-
- Mechanik
- Posty: 218
- Rejestracja: 2015-06-14, 23:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
Tomas, Źle mnie zrozumiałeś ! Chodziło mi o przemapowanie silnika na te paliwa(pod lpg, a do baku na rozruch 100oktanowy który i tak przy lpg tankuje się od święta ), żeby wykorzystać ich potencjał ( aktualnie oktanowość pozwalała by na agresywniejszy zapłon - większą moc ). Na gazie przesunięcie zapłonu czuć, tylko grzebanie w motronicu nie jest takie proste jak w starszym aucie gdzie jest jeszcze przerywacz
Ostatnio zmieniony 2016-08-15, 13:16 przez highzim, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
highzim pisze: Źle mnie zrozumiałeś ! Chodziło mi o przemapowanie silnika na te paliwa(pod lpg, a do baku na rozruch 100oktanowy
Nie da rady, silniki wysykooktanowe mają większy stopień sprężania, dlatego są mocniejsze. Mapowaniem silnika nic tu nie zmienisz.
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?