[A6 C4] Wskaźnik temperatury oleju działa po puknięciu

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Awatar użytkownika
fifi00
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 54
Rejestracja: 2013-11-12, 11:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sępólno

[A6 C4] Wskaźnik temperatury oleju działa po puknięciu

Post autor: fifi00 »

Witam wszystkich, od momentu kupna audi męczy mnie fakt, iż leży wskazówka temperatury oleju. Przy kilkukrotnym lekkim puknięciu w szybkę zegarów, wskazówka ożywa i pokazuje prawidłowo, podczas dalszej jazdy zaś opada i znowu puknięcie pomaga.

Biorąc pod uwagę fakt, że mam rozebrane całe wnętrze auta, chciałbym wszystkie pierdułki co denerwują należycie naprawić, stąd moje pytanie: czy to są jakieś zimne luty? Wiem, że nie jeden z nas się boryka z tym problemem, ale czy ktoś zna odpowiedź jak to zrobić?

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Thorny
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
Imię: Robert
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Piła
Płeć:

Post autor: Thorny »

na 99% pin na płytce drukowanej ma "luz". Wyciągnij płytkę drukowaną. Pin który wchodzi do wtyczki będzie miał luz, dogrzewasz cynę która już tam jest i będzie banglało wszystko, easy. :ok:

Trochę chaotycznie ale myślę że jak wyciągniesz płytkę drukowaną z dodatkowych zegarów to wszystko stanie się jasne.


Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-06-06, 01:06 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
Awatar użytkownika
fifi00
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 54
Rejestracja: 2013-11-12, 11:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sępólno

Post autor: fifi00 »

Strzał w 10! Czuje jak pinem normalnie mogę poruszać w górę i w dół..
Obrazek

Oto winny zimny lut:
Obrazek

Dla następców głowiących się jak ściągnąć zegary bez ich uszkodzenia: zegarek idzie lekko, wystarczy pociągnąć, reszta wskaźników podważałem płaskim śrubokrętem od spodu, raz przy jednej, raz przy drugiej nóżce i powolutku wyjdzie :)
Ostatnio zmieniony 2014-06-06, 01:33 przez fifi00, łącznie zmieniany 3 razy.
kosta1984
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2013-02-26, 19:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Górki Wielkie

Post autor: kosta1984 »

U mnie było to samo. Pęknięty lut wokół pinu. Oczywiście przelutowanie naprawiło problem.
Awatar użytkownika
Mpi_
Adept
Adept
Posty: 48
Rejestracja: 2015-10-06, 11:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk/Kartuzy

Post autor: Mpi_ »

Witam i przepraszam za odgrzanie kotleta. Po prostu nie chciałem zakładać bez sensu osobnego wątku.
Otóż mam kilka pytań odnośnie liczników.
Pierwsze - Tam gdze 1. mam tylko jeden PIN w tym miejscu i do tego nic tu nie jest wpięte. Do czego to? Dodam, że po włączeniu zapłonu wskaźnik temperatury oleju dygnie mi tylko lekko poniżej 60C i potem tak już jest w tym miejscu do momentu wyłączenia (wtedy opada na dół).

Drugie pytanie od czego jest fioletowy przewód na zdjęciu poniżej? U mnie w miejscu wtyczki nie ma nic wpięte a Check zapala się na chwilę po włączeniu zapłonu.
Obrazek

Trzecie pytanie.
Po za Check i tymi zielonymi strzałkami po włączeniu zapłonu mimo włożeniu wszystkich żarówek w miejsca dodatkowych kontrolek żadna więcej się nie świeci. Co z tym zrobić? Trzeba jakieś dodatkowe przewody poprowadzić?
Był sedan A6 96' 2,0 8V , był sedan 100 91' 2,8 V6, jest Avant 94' 2,6 V6 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”