Witam wszystkich, od momentu kupna audi męczy mnie fakt, iż leży wskazówka temperatury oleju. Przy kilkukrotnym lekkim puknięciu w szybkę zegarów, wskazówka ożywa i pokazuje prawidłowo, podczas dalszej jazdy zaś opada i znowu puknięcie pomaga.
Biorąc pod uwagę fakt, że mam rozebrane całe wnętrze auta, chciałbym wszystkie pierdułki co denerwują należycie naprawić, stąd moje pytanie: czy to są jakieś zimne luty? Wiem, że nie jeden z nas się boryka z tym problemem, ale czy ktoś zna odpowiedź jak to zrobić?
Pozdrawiam!
[A6 C4] Wskaźnik temperatury oleju działa po puknięciu
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
na 99% pin na płytce drukowanej ma "luz". Wyciągnij płytkę drukowaną. Pin który wchodzi do wtyczki będzie miał luz, dogrzewasz cynę która już tam jest i będzie banglało wszystko, easy.
Trochę chaotycznie ale myślę że jak wyciągniesz płytkę drukowaną z dodatkowych zegarów to wszystko stanie się jasne.
Trochę chaotycznie ale myślę że jak wyciągniesz płytkę drukowaną z dodatkowych zegarów to wszystko stanie się jasne.
Ostatnio zmieniony 2014-06-06, 01:06 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
- fifi00
- Czeladnik
- Posty: 54
- Rejestracja: 2013-11-12, 11:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sępólno
Strzał w 10! Czuje jak pinem normalnie mogę poruszać w górę i w dół..
Oto winny zimny lut:
Dla następców głowiących się jak ściągnąć zegary bez ich uszkodzenia: zegarek idzie lekko, wystarczy pociągnąć, reszta wskaźników podważałem płaskim śrubokrętem od spodu, raz przy jednej, raz przy drugiej nóżce i powolutku wyjdzie
Oto winny zimny lut:
Dla następców głowiących się jak ściągnąć zegary bez ich uszkodzenia: zegarek idzie lekko, wystarczy pociągnąć, reszta wskaźników podważałem płaskim śrubokrętem od spodu, raz przy jednej, raz przy drugiej nóżce i powolutku wyjdzie
Ostatnio zmieniony 2014-06-06, 01:33 przez fifi00, łącznie zmieniany 3 razy.
- Mpi_
- Adept
- Posty: 48
- Rejestracja: 2015-10-06, 11:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk/Kartuzy
Witam i przepraszam za odgrzanie kotleta. Po prostu nie chciałem zakładać bez sensu osobnego wątku.
Otóż mam kilka pytań odnośnie liczników.
Pierwsze - Tam gdze 1. mam tylko jeden PIN w tym miejscu i do tego nic tu nie jest wpięte. Do czego to? Dodam, że po włączeniu zapłonu wskaźnik temperatury oleju dygnie mi tylko lekko poniżej 60C i potem tak już jest w tym miejscu do momentu wyłączenia (wtedy opada na dół).
Drugie pytanie od czego jest fioletowy przewód na zdjęciu poniżej? U mnie w miejscu wtyczki nie ma nic wpięte a Check zapala się na chwilę po włączeniu zapłonu.
Trzecie pytanie.
Po za Check i tymi zielonymi strzałkami po włączeniu zapłonu mimo włożeniu wszystkich żarówek w miejsca dodatkowych kontrolek żadna więcej się nie świeci. Co z tym zrobić? Trzeba jakieś dodatkowe przewody poprowadzić?
Otóż mam kilka pytań odnośnie liczników.
Pierwsze - Tam gdze 1. mam tylko jeden PIN w tym miejscu i do tego nic tu nie jest wpięte. Do czego to? Dodam, że po włączeniu zapłonu wskaźnik temperatury oleju dygnie mi tylko lekko poniżej 60C i potem tak już jest w tym miejscu do momentu wyłączenia (wtedy opada na dół).
Drugie pytanie od czego jest fioletowy przewód na zdjęciu poniżej? U mnie w miejscu wtyczki nie ma nic wpięte a Check zapala się na chwilę po włączeniu zapłonu.
Trzecie pytanie.
Po za Check i tymi zielonymi strzałkami po włączeniu zapłonu mimo włożeniu wszystkich żarówek w miejsca dodatkowych kontrolek żadna więcej się nie świeci. Co z tym zrobić? Trzeba jakieś dodatkowe przewody poprowadzić?
Był sedan A6 96' 2,0 8V , był sedan 100 91' 2,8 V6, jest Avant 94' 2,6 V6