[FWD] 225/45/17 Et45 8j
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-04-21, 17:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Siemianowice
[FWD] 225/45/17 Et45 8j
No i po pół roku od zakupu postanowiłem założyć Alu do sety. Ubralem je w odpowiednie gumy i lipa. Odległość od drazka z przodu to około 1-2mm. Jaki dystams do tego? Dodam że felga jest już prawie na obrysie auta...
Ostatnio zmieniony 2016-07-08, 22:14 przez bobasspr, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2013-04-21, 18:36
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Katowice
Dystans 5 mm powinien wystarczyć. Są takie do kupienia nawet bez pierścienia centrującego alee jak to się sprawdza w praktyce to nie mam pojęcia.
Co do obrysu to bym się zbytnio nie przejmował. Te samochody stoją dość wysoko więc nic nie powinno ocierać chyba, że majstrowałeś coś przy zawieszeniu.
Kiedy kupowałem swoje 17-stki to nie za bardzo się zastanowiłem co później przyniosło efekt.
Kupiłem je z oponami 235/45 ET 48 (czyli jeszcze głębiej niż fabryczne 45) i 8j.
koła nie dało się nawet założyć bo opona opierała się o drążek. Zamówiłem wtedy dystanse z jakiegoś sklepu w Krk 15mm. Otrzymałem 17mm ale nie bawiłem się już w zwroty itp.
To nawet lepiej bo koła wchodziły a odległość od drążka była malutka. Może 2 pięciozłotówki bym wcisnął.
Opona troszke wystawała poza błotnik jednak nie rażąco. Trzeba było się przyglądać z "góry". Na przeglądach nikt się nigdy nie doczepił, kontrola policyjna również, a przyznam, że w zakrętach był jak przyklejony
W tym roku zmieniłem opony na 225 lecz dystanse zostawiłem. opona troszke się schowała jednak wciąż wystaje minimalnie poza obrys błotnika. Może ze 3 mm. No i między oponę a drążek spokojnie mogę wsadzić palec.
Poszukałbym dystansów 7mm. Na alledrogo jest tego trochę więc nie powinno być problemów.
Co do obrysu to bym się zbytnio nie przejmował. Te samochody stoją dość wysoko więc nic nie powinno ocierać chyba, że majstrowałeś coś przy zawieszeniu.
Kiedy kupowałem swoje 17-stki to nie za bardzo się zastanowiłem co później przyniosło efekt.
Kupiłem je z oponami 235/45 ET 48 (czyli jeszcze głębiej niż fabryczne 45) i 8j.
koła nie dało się nawet założyć bo opona opierała się o drążek. Zamówiłem wtedy dystanse z jakiegoś sklepu w Krk 15mm. Otrzymałem 17mm ale nie bawiłem się już w zwroty itp.
To nawet lepiej bo koła wchodziły a odległość od drążka była malutka. Może 2 pięciozłotówki bym wcisnął.
Opona troszke wystawała poza błotnik jednak nie rażąco. Trzeba było się przyglądać z "góry". Na przeglądach nikt się nigdy nie doczepił, kontrola policyjna również, a przyznam, że w zakrętach był jak przyklejony
W tym roku zmieniłem opony na 225 lecz dystanse zostawiłem. opona troszke się schowała jednak wciąż wystaje minimalnie poza obrys błotnika. Może ze 3 mm. No i między oponę a drążek spokojnie mogę wsadzić palec.
Poszukałbym dystansów 7mm. Na alledrogo jest tego trochę więc nie powinno być problemów.
-
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2013-04-21, 18:36
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Katowice
Dziś postaram się zrobić fotki z boku. Tu nie ma obawy bo dystanse 7mm są tak wytoczone, że powinny mieć swoje pierścienie centrujące.
Dystanse bez rantów centrujących to do 5mm były z tego co pamiętam.
Musisz też wziąć poprawkę na nowe śruby bo zakładając dystans ori mogą być za krótkie.
Sporo sprzedających oferuje śruby dłuższe "w zestawie".
Dystanse bez rantów centrujących to do 5mm były z tego co pamiętam.
Musisz też wziąć poprawkę na nowe śruby bo zakładając dystans ori mogą być za krótkie.
Sporo sprzedających oferuje śruby dłuższe "w zestawie".
Ostatnio zmieniony 2016-07-10, 10:12 przez maydayovsky, łącznie zmieniany 1 raz.