[Q] EIBACH PRO-KIT -35/30
- Parczek
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-02-27, 21:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włodawa / Zamość
gavotte, Ja wiem...zdaję sobie sprawę z tego że nie będzie jazdy i wogóle, ale choruje na potężną glebe i nic na to nie poradzę Dlatego myślę nad tym Air bo będzie to praktyczniejsze i kiedy trzeba będzie wjechać gdzieś w trudny teren to wtedy podniosę sobie auto i problemie. Gwintem niestety trzeba kręcić. A w planach mam wrzucić koło 19" i posadzić najniżej jak się da
Nowy gwint kosztuje 2000 zł, a znaleźć używany do C4 graniczy z cudem niestety. Najprostrzy Air kosztuje około 3500 zł.
Więc cały czas się zastanawiam co robić. Pozdrawiam
Nowy gwint kosztuje 2000 zł, a znaleźć używany do C4 graniczy z cudem niestety. Najprostrzy Air kosztuje około 3500 zł.
Więc cały czas się zastanawiam co robić. Pozdrawiam
- hexman
- C4 Autorytet
- Posty: 263
- Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SBI
Pomijam, że temat odnośnie Eibacha.
Nie tylko ty chorujesz na max glebę, ale zależy gdzie jeździsz większość czasu - ja np u siebie mam bardzo fajne drogi i robię miesięcznie około 1500km i nie narzekam. Co innego jak mam jechać gdzieś gdzie drogi są gorsze - wtedy trzeba uważać.
Air - masz ośkę, więc problem z tylną belką, bo obniżając przesuwa się w bok i jets problem w jakim położeniu zgrać koła z nadwoziem, bo każda zmiana wysokości będzie skutkowała przesunięciem tylnej belki.
C4 to nie jest dobre auto do ekstremalnego obniżania. U mnie opona jest schowana w nadkolu z przodu (około 10cm niżej od serii) i przyciera na nierównościach nawet na łuku.
Nie tylko ty chorujesz na max glebę, ale zależy gdzie jeździsz większość czasu - ja np u siebie mam bardzo fajne drogi i robię miesięcznie około 1500km i nie narzekam. Co innego jak mam jechać gdzieś gdzie drogi są gorsze - wtedy trzeba uważać.
Air - masz ośkę, więc problem z tylną belką, bo obniżając przesuwa się w bok i jets problem w jakim położeniu zgrać koła z nadwoziem, bo każda zmiana wysokości będzie skutkowała przesunięciem tylnej belki.
C4 to nie jest dobre auto do ekstremalnego obniżania. U mnie opona jest schowana w nadkolu z przodu (około 10cm niżej od serii) i przyciera na nierównościach nawet na łuku.
-
- Adept
- Posty: 2
- Rejestracja: 2016-05-10, 10:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gorzów Wlkp.
Witam Panowie,
ja mam podobny problem....
mianowicie zakupiłem audiczkę miała podobno springi ABT-20mm ale kozowata jakaś....
postanowiłem zakupić springi JOM -55/-35mm prowadzi się fajnie lekko usztywnione ale przy moich felgach SEGIN R18 i oponach z przodu 215/35 i z tyłu 225/40 dalej jakoś mi kozowato wygląda.
Właśnie się zastanawiam czy kupić KIT cały czy może same amortyzatory SUPERSPORTA pod te springi czy faktycznie gewinde... masakra co za ceny 2K pln.
Chciałbym aby ciut wyżej stała jak moja była skodzinka
ja mam podobny problem....
mianowicie zakupiłem audiczkę miała podobno springi ABT-20mm ale kozowata jakaś....
postanowiłem zakupić springi JOM -55/-35mm prowadzi się fajnie lekko usztywnione ale przy moich felgach SEGIN R18 i oponach z przodu 215/35 i z tyłu 225/40 dalej jakoś mi kozowato wygląda.
Właśnie się zastanawiam czy kupić KIT cały czy może same amortyzatory SUPERSPORTA pod te springi czy faktycznie gewinde... masakra co za ceny 2K pln.
Chciałbym aby ciut wyżej stała jak moja była skodzinka
-
- Adept
- Posty: 2
- Rejestracja: 2016-05-10, 10:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gorzów Wlkp.
Panowie taki profil miałem w skodzie i jeszcze oponki na dobiciu z zeszłego roku.
Poszedłem na kompromis skoro mam springi juz nowe domówiłem takie amorki
http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 58487.html
mam nadzieję, że bedzia na takim poziomie jak koleha Mapet opisuje w swoim sklepie.
Lada Tydzień oponki wjadą na przód jak z tyłu 225/40
Tak wtrące poza tematem chętnei wymienie lampy i kierunki HELLA przód zrobione na dymione na dwóch soczewkach na zwykłe jeżdżę troche tym autkiem i uciążliwe to jest za słabo swieci >P
Poszedłem na kompromis skoro mam springi juz nowe domówiłem takie amorki
http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 58487.html
mam nadzieję, że bedzia na takim poziomie jak koleha Mapet opisuje w swoim sklepie.
Lada Tydzień oponki wjadą na przód jak z tyłu 225/40
Tak wtrące poza tematem chętnei wymienie lampy i kierunki HELLA przód zrobione na dymione na dwóch soczewkach na zwykłe jeżdżę troche tym autkiem i uciążliwe to jest za słabo swieci >P
Ostatnio zmieniony 2016-06-22, 20:38 przez jeta2003, łącznie zmieniany 1 raz.
- gavotte
- C4 Autorytet
- Posty: 383
- Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hrubieszów
jeta2003, nie znam tych amortyzatorów ale ja polecam, sachs niebieska seria - olejówki, fajny kompromis do sportowych sprężyn, zrobiłem na nich ze 40 tys i bez lipy, auto stabilnie się prowadzi i nie jest narowiste jak klacz.
Co do kloszy to raczej nic Ci to nie da bo przecież mijania masz z soczewki to odbłyśnik nic tu nie ma do gadania, wyczyść sobie soczewki i klosze i powinno być git. Ewentualnie masz jakieś lipne żarówki
Co do kloszy to raczej nic Ci to nie da bo przecież mijania masz z soczewki to odbłyśnik nic tu nie ma do gadania, wyczyść sobie soczewki i klosze i powinno być git. Ewentualnie masz jakieś lipne żarówki
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
siemanko:) Czy ktoś mial przy eibach problem taki ze tył siadal na odbojach? Kupiłem zestaw złożony z nowymi odbojami, efekt tyl nie siadl bardzo, i cos cholernie piszczalo po przejrzeniu calego zawiasu 2 wymianach poduszek zaczailem ze siedzi na odbojach.. Wywalilem je w nerwzch przez co teraz kupiłem amorki xd Tym razem odboje potraktowane narzędziem ostrym i skrócone o dobre 3cm.. I nadal siadla na odbojach jest sztywno znowu -.- Czy ktos mi powie o co chodzi?
-
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2015-10-15, 21:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
- gavotte
- C4 Autorytet
- Posty: 383
- Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hrubieszów
to jest często popełniany błąd przez sprzedawców ewentualnie katalogi źle sugerują. Wiem, że amory od quattro podejdą do ośki... O ile się nie mylę należy zamienić poduszki wraz z górnym talerzem.Pawel_Quattro pisze:w sklepie dali mi z ośki do Q i musiałem odmieniać
-
- Mechanik
- Posty: 113
- Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Zaraz, ale to chyba tylko tył się różni bo przód jest chyba taki sam.gavotte pisze:to jest często popełniany błąd przez sprzedawców ewentualnie katalogi źle sugerują. Wiem, że amory od quattro podejdą do ośki... O ile się nie mylę należy zamienić poduszki wraz z górnym talerzem.Pawel_Quattro pisze:w sklepie dali mi z ośki do Q i musiałem odmieniać
Poprawcie mnie jeśli się mylę