[Q] EIBACH PRO-KIT -35/30

Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

Parczek, nie rób niżej bo uceglisz auto - po co Ci to potrzebne...
Awatar użytkownika
Parczek
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-02-27, 21:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa / Zamość

Post autor: Parczek »

gavotte, Ja wiem...zdaję sobie sprawę z tego że nie będzie jazdy i wogóle, ale choruje na potężną glebe i nic na to nie poradzę :) Dlatego myślę nad tym Air bo będzie to praktyczniejsze i kiedy trzeba będzie wjechać gdzieś w trudny teren to wtedy podniosę sobie auto i problemie. Gwintem niestety trzeba kręcić. A w planach mam wrzucić koło 19" i posadzić najniżej jak się da :)

Nowy gwint kosztuje 2000 zł, a znaleźć używany do C4 graniczy z cudem niestety. Najprostrzy Air kosztuje około 3500 zł.

Więc cały czas się zastanawiam co robić. Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
hexman
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 263
Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SBI

Post autor: hexman »

Pomijam, że temat odnośnie Eibacha.

Nie tylko ty chorujesz na max glebę, ale zależy gdzie jeździsz większość czasu - ja np u siebie mam bardzo fajne drogi i robię miesięcznie około 1500km i nie narzekam. Co innego jak mam jechać gdzieś gdzie drogi są gorsze - wtedy trzeba uważać.

Air - masz ośkę, więc problem z tylną belką, bo obniżając przesuwa się w bok i jets problem w jakim położeniu zgrać koła z nadwoziem, bo każda zmiana wysokości będzie skutkowała przesunięciem tylnej belki.

C4 to nie jest dobre auto do ekstremalnego obniżania. U mnie opona jest schowana w nadkolu z przodu (około 10cm niżej od serii) i przyciera na nierównościach nawet na łuku.
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

hexman pisze:Air - masz ośkę, więc problem z tylną belką, bo obniżając przesuwa się w bok i jets problem w jakim położeniu zgrać koła z nadwoziem, bo każda zmiana wysokości będzie skutkowała przesunięciem tylnej belki.
Dokładnie, do tego nie ma zestawu plug&play do kupienia.
Awatar użytkownika
Parczek
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-02-27, 21:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa / Zamość

Post autor: Parczek »

Właśnie wczoraj dostałem odpowiedz od airride-system.pl że niestety w C4 trzeba sporo rzeźbić więc zostaje mi zakup gwintu :)

No już nie mieszam w temacie, i dzięki za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam
jeta2003
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2016-05-10, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gorzów Wlkp.

Post autor: jeta2003 »

Witam Panowie,

ja mam podobny problem....

mianowicie zakupiłem audiczkę miała podobno springi ABT-20mm ale kozowata jakaś....

postanowiłem zakupić springi JOM -55/-35mm prowadzi się fajnie lekko usztywnione ale przy moich felgach SEGIN R18 i oponach z przodu 215/35 i z tyłu 225/40 dalej jakoś mi kozowato wygląda.
Obrazek

Obrazek



Właśnie się zastanawiam czy kupić KIT cały czy może same amortyzatory SUPERSPORTA pod te springi czy faktycznie gewinde... masakra co za ceny 2K pln.

Chciałbym aby ciut wyżej stała jak moja była skodzinka



Obrazek
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

jeta2003, Za niski profil opony z przodu a po drugie to nowe sprężyny to muszą się ułożyć chociaż moim zdaniem przód wygląda jak eibach -35.
Słowik
Mechanik
Mechanik
Posty: 113
Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Słowik »

@jeta2003 to zostaje ci chyba tylko gwint ;-) 2k za zestaw amorków i sprężyn to wcale nie tak dużo. Do mojej 7 E38 Eibach B12 Pro Kit kosztuje 3800 więc 2000 to jak darmo.
Z ciekawości czemu założyłeś taki niski profil gum? Wygląda jakbyś jechał na samej feldze :roll:
jeta2003
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2016-05-10, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gorzów Wlkp.

Post autor: jeta2003 »

Panowie taki profil miałem w skodzie i jeszcze oponki na dobiciu z zeszłego roku.

Poszedłem na kompromis skoro mam springi juz nowe domówiłem takie amorki

http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 58487.html

mam nadzieję, że bedzia na takim poziomie jak koleha Mapet opisuje w swoim sklepie.

Lada Tydzień oponki wjadą na przód jak z tyłu 225/40


Tak wtrące poza tematem chętnei wymienie lampy i kierunki HELLA przód zrobione na dymione na dwóch soczewkach na zwykłe jeżdżę troche tym autkiem i uciążliwe to jest za słabo swieci >P
Ostatnio zmieniony 2016-06-22, 20:38 przez jeta2003, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

jeta2003, nie znam tych amortyzatorów ale ja polecam, sachs niebieska seria - olejówki, fajny kompromis do sportowych sprężyn, zrobiłem na nich ze 40 tys i bez lipy, auto stabilnie się prowadzi i nie jest narowiste jak klacz.
Co do kloszy to raczej nic Ci to nie da bo przecież mijania masz z soczewki to odbłyśnik nic tu nie ma do gadania, wyczyść sobie soczewki i klosze i powinno być git. Ewentualnie masz jakieś lipne żarówki :mrgreen:
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

siemanko:) Czy ktoś mial przy eibach problem taki ze tył siadal na odbojach? Kupiłem zestaw złożony z nowymi odbojami, efekt tyl nie siadl bardzo, i cos cholernie piszczalo po przejrzeniu calego zawiasu 2 wymianach poduszek zaczailem ze siedzi na odbojach.. Wywalilem je w nerwzch przez co teraz kupiłem amorki xd Tym razem odboje potraktowane narzędziem ostrym i skrócone o dobre 3cm.. I nadal siadla na odbojach jest sztywno znowu -.- Czy ktos mi powie o co chodzi?
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

adriang92, Na pewno wszystko dobrze poskładane? Może kupiłeś amory od ośki a wiem, że one różnią się chyba długością gwintu, długością rdzenia być może też...
Pawel_Quattro
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2015-10-15, 21:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Pawel_Quattro »

Z tego co pamiętam amorki z ośki różnią się dodatkowo średnicą tłoczyska, przez co i gwint na końcu jest innny. Tłoczysko w ośce ma mniejszą średnicę. Pamiętam, że w sklepie dali mi z ośki do Q i musiałem odmieniać. Nie było możliwości złożenia Q na gratach z ośkl.
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

Pawel_Quattro pisze:w sklepie dali mi z ośki do Q i musiałem odmieniać
to jest często popełniany błąd przez sprzedawców ewentualnie katalogi źle sugerują. Wiem, że amory od quattro podejdą do ośki... O ile się nie mylę należy zamienić poduszki wraz z górnym talerzem.
Słowik
Mechanik
Mechanik
Posty: 113
Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Słowik »

gavotte pisze:
Pawel_Quattro pisze:w sklepie dali mi z ośki do Q i musiałem odmieniać
to jest często popełniany błąd przez sprzedawców ewentualnie katalogi źle sugerują. Wiem, że amory od quattro podejdą do ośki... O ile się nie mylę należy zamienić poduszki wraz z górnym talerzem.
Zaraz, ale to chyba tylko tył się różni bo przód jest chyba taki sam. :roll:
Poprawcie mnie jeśli się mylę ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”