Cześć
Prawie zjarałem auto. Grzebałem przy klimatyzacji i zaczęło jarać się to:
Wiecie może co to za wtyk?
Dla czego bezpieczniki nie przerwały obwodu?
Spalona instalacja
-
- C4 Autorytet
- Posty: 262
- Rejestracja: 2014-03-15, 17:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=8617
Mam jeszcze kompletny opis przekaźników, ale akurat nie ma mnie w domu, na google ciężko znaleźć taki opis.
Ogólnie w tym miejscu bardzo łatwo zrobić zwarcie jak coś się grzebie, wielokrotnie się o tym przekonałem. Sprawa prosta, prędzej stopi najpierw przewody niż spali bezpiecznik, za duży bezpiecznik - za cienkie przewody. Sprawdzić czy nic zwarcie nie robi i nowe bypassy wstawić.
Mam jeszcze kompletny opis przekaźników, ale akurat nie ma mnie w domu, na google ciężko znaleźć taki opis.
Ogólnie w tym miejscu bardzo łatwo zrobić zwarcie jak coś się grzebie, wielokrotnie się o tym przekonałem. Sprawa prosta, prędzej stopi najpierw przewody niż spali bezpiecznik, za duży bezpiecznik - za cienkie przewody. Sprawdzić czy nic zwarcie nie robi i nowe bypassy wstawić.