[A6 C4] AEL pod 200KM i 400Nm - jak zacząć

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

Grzegorz, To nie zużywa dużo prądu, 5W chyba maksymalnie. Nie lepiej ustawić aby się włączał z silnikiem?
Grzegorz
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2015-07-17, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Krakow

Post autor: Grzegorz »

Mnie nie chodzi o prąd. Ale jak będzie cały czasz chodził wiatrak to długo nie pożyje.
A po drugie Po co mi wiatrak jak stoję w korku, lub jadę do pracy 50 Km/h.
Ale bardziej chodzi mi o żywotność wiatraka. Nie mam ochoty co rok nowy wiatrak zakładać. ledwo co ten znalazłem żeby pasował.
Ostatnio zmieniony 2016-06-17, 19:57 przez Grzegorz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

jak dla mnie pomysł nie ma większego sensu.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Grzegorz
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2015-07-17, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Krakow

Post autor: Grzegorz »

pomysł z wiatrakiem czy żeby pracował cały czas?
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Pomysł z wiatrakiem. Jak już kombinujesz to ja bym na Twoim miejscu pomyślał o lepszym przepływie powietrza, czyli wszystkie fartuchy muszą być na IC i osłona pod silnikiem, dodatkowo możesz zrobić wylot powietrza w nadkolu, aby powietrze miało gdzie uciekać.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”