Witam.
Zacznę od tego, że olej w silniku był wymieniany jakieś tysiąc km temu razem z filtrem.
Jakiś czas temu wywalił się immobiliser - kluczyk rozminął się z immo, który go nie chciał widzieć i auto po 2s gasło.
Po kilkunastu próbach odpalenia i dojechania do elektryka musiałem auto zaholować.
Po dopisaniu kluczyka do immo auto zaczęło żyć.
Z tym że klepał od razu na dwóch połówkach(na górze, pod osłonami klawiatury)
Dolałem oleju, nadal klepał jak diesel i świeciła się cały czas kontrolka od oleju.
Poziom oleju jest. Przy włączonym silniku pod korkiem oleju nie widać by był olej podawany na górę
silnika.
Bardzo ciężko znaleźć mi kogoś kto podejmie się diagnozy /naprawy. Byłem u 4 mechaników, ich diagnozy : auto nie chodzi na wszystkie gary (mit, jest płynne i żwawe jak dawniej), panewka, zawory, konieczna wymiana silnika.... Wszystko po 5min bez sprawdzania czegokolwiek.
Panowie, proszę o radę i doradztwo. Może jakiś kontakt w okolicach Oleśnicy pod Wrocławiem, jakieś spostrzeżenia lub podobne przypadki. Za każdą odpowiedź dziękuję.
[S6-4.2 AEC] Problem ze smarowaniem silnika.
-
- Adept
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-02-23, 20:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław okolice
[S6-4.2 AEC] Problem ze smarowaniem silnika.
Były:
Fiat Croma 1.9TD 93KM
Lancia Kappa 3.0 V6 204KM
Alfa Romeo 166 2.4JTD-M 175KM 05'
VW Passat 1.9TDI 99' 90KM
Jest:
Audi S6 Avant 4.2 manual 290KM (uniwersalna zabaweczka z Quattro )
Fiat Croma 1.9TD 93KM
Lancia Kappa 3.0 V6 204KM
Alfa Romeo 166 2.4JTD-M 175KM 05'
VW Passat 1.9TDI 99' 90KM
Jest:
Audi S6 Avant 4.2 manual 290KM (uniwersalna zabaweczka z Quattro )
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica