[A6 C4] [AEL] 216+k16+chip

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
jasko79
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2016-05-22, 22:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Suwałki

[A6 C4] [AEL] 216+k16+chip

Post autor: jasko79 »

witam, wiem że na ten temat jest wiele tekstu, ale czy ktoś mógłby się pochwalić wykresem z hamowni, interesuje mnie krzywa momentu obrotowego, dzięki pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2016-05-25, 12:54 przez jasko79, łącznie zmieniany 1 raz.
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

Znalezione na profilu EDCtuning Chiptuning Otwock K16+ Bosch 0.216 + niedomagająca pompa wtryskowa
Obrazek

Ogarnięty tuner przesuwa maksymalny moment zwykle do około 3000 obrotów, żeby nie jeździć ciągle przy pełnym momencie ( seryjnie AEL ma przy 2000 obrotach na minutę maksymalnym moment.).
jasko79
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2016-05-22, 22:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Suwałki

Post autor: jasko79 »

dzięki za pomoc, tak się zastanawiam czy przy tych gratach można by wystroić tak żeby te 290Nm było przy tych 2000obr, czy turbina raczej na to nie pozwoli
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

zabijesz dwumas i bez zmiennej geometri ciężko będzie
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Pamietam afro89 na GTB2260 i na sterowniku 8bit miał 213 km i ponad 400 nm i latał na dwumasie bezproblemowo.
jasko79
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2016-05-22, 22:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Suwałki

Post autor: jasko79 »

chyba raczej nie zabiję skoro fabrycznie ma te 290Nm przy 2000obr
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

Obrazek
tak wygląda wykres AEL po chipsie od afrosia na 216tkach
podobna konfiguracja na innym chipie w Q powoduje wibracje na 5 i 6tym biegu aczkolwiek nie było zchamowane i nie wiadomo jak NM idą i na jałowym słychać jak dwumas zaczyna przydzwaniać po 11miechach
Nieju231, afroś lata na jednomasie z a100 aat
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Afro że teraz lata na jednomasie to wiem ale wcześniej latał na dwumasie. To w takim razie ile udżwignie dwumas ?
Ostatnio zmieniony 2016-05-27, 13:51 przez Nieju231, łącznie zmieniany 2 razy.
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

Nieju231, to zależy od jej stanu. Dwumas do AEL LUKa to 3800 zł. Pewien AEL Q zrobiony w quattro service latał na 183 KM/380 Nm ( Turbo VNT od Cantera) tyle, że z nową dwumasą. Wsadzano w motor mnóstwo kasy, środek też był dobrze wyposażony a poszło rok temu za 8 k pln.
Ostatnio zmieniony 2016-05-27, 22:56 przez void, łącznie zmieniany 1 raz.
jasko79
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2016-05-22, 22:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Suwałki

Post autor: jasko79 »

no to przyzwoita cena :ok:
Grzegorz
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2015-07-17, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Krakow

Post autor: Grzegorz »

Witam
Widze ze posługujecie się wykresem z mojego Audi.
Nie mam problemów z dwumasem.
Ale będę prawdopodobnie szukał większe Turbo.
wiec będzie do sprzedania moje K16, no i k14 też się paleta po garażu.
pozdrawiam
jasko79
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2016-05-22, 22:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Suwałki

Post autor: jasko79 »

a te k16 jest już do sprzedania, czy w przyszłości. jak auto z tymi modami spisuje się w trasie, dokładnie 6 bieg i 100km/h trzeba redukować czy ciągnie na tej 6.
Grzegorz
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2015-07-17, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Krakow

Post autor: Grzegorz »

te k16 będzie do sprzedania jak dostane k24, planuje w czerwcu wymianę, 6 bieg i 100km/h ciągnie na tej 6. trzeba redukować pod górę. Auto idzie do 180/200Km/h dobrze od 200 robi się ciężko. Mozna powiedzieć ze Auto jeździ jak seria tyle ze dużo lepiej się zbiera szybciej przyspiesza, spalanie 100 Km/h na Autostradzie 5-6 L, Mix 8 L, But na Autostradzie 10l. powyżej 200 Km/h 16L.
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

k24 ? z Merola ?
Grzegorz
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2015-07-17, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Krakow

Post autor: Grzegorz »

Nie
Audi VW
http://allegro.pl/rarytas-turbo-k-24-i6 ... l#imglayer
takie turbo tylko ze nie 7000, a 8082
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”