[S6-4.2 AEC] problemów ciąg dalszy nie pracuje na 2 cylindra
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Dawid2542, czytałem podobny temat z silnikiem jak Twój. Winny był komp a dokładniej przekaźnik który ma wbudowany, po jego awari następuje problem z odpalaniem i pracą garów-wtryski itp. Więc warto sprawdzić. Zapłonu bym nie tykał...bo nie paliłby na więcej garów a wybrał tylko po jednym z każdej głowicy. Ruszyłem temat rozrządu bo myślałem że już wymieniałeś uszczelki pod głowicami i tutaj pytanie czy działasz coś w tym kierunku?
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
byłem u mechanika wycenił swoje koszta na 1000 zł + moje części, tj rozrząd komplet uszczelek + jakieś pierdoły co wyjdą w praniu, zamówiłem komplet kabli na które trzeba dość długo czekać. Powiedział że mam przywieźć wszystko za jednym razem aby nie blokować mu garażu więc odstawiłem autko na placu i czekam na kabelki, dlatego nic nie było jeszcze ruszane. Do tego powiedział mi że pierw auto musi normalnie pracować aby brać się za głowice aby później wiedzieć ze wszystko jest w 100% OK
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
jakby co to dziś wpadł mi w ręce komp S6 automat z mojej pierwszej eski może nie być w pełni ok ale na dawce może być ok po kosztach wysyłki
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
witam po dość długiej przerwie, powoli zaczyna się wszystko klarować z autkiem, po kilku przygodach z mechanikami oddałem w końcu autko do konkretnego speca, do wymiany poszły aparaty zapłonowe, kopułki kable zapłonowe i świece, ponoć chodzi aż miło (nie wiem bo jeszcze nie odebrałem dziada), aparat z prawej głowicy rozpadł się w rękach ( ten z czujnikiem halla). teraz uszczelnienie silnika, dekle, zimer na wale, itp. itd., wymiana kilku węży od chłodzenia (ponoć są założone jakieś ogrodowe) wymiana oleju w skrzyni i silniku, wymiana rozrządu, czapek nie zdejmujemy bo ponoć są dobre,
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć: