[Q] EIBACH PRO-KIT -35/30

Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

U mnie wygląda to tak
Obrazek
Sory że taka ble ale warunki są jakie są, a foto po trasie robione -.-
A prześwit od ziemi do nadkola z przodu 65cm tył 64 z tym że to wynik taki sobie jest bo wiele zmiennych jest heh :) Ale jak dla mnie wystarcza takie coś, nie stoi już jak koza, jest mały odstęp miedzy kołem a nadkolem a nadal da się jeździć w miare komfortowo :) Gdzie w sumie zawieszenie c4 do komfortu zawsze sie daleko miało..
marek85pl
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2015-11-01, 14:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Opole

Post autor: marek85pl »

Panowie mam, prośbę niech ktoś wrzuci fotki albo podać wysokość do nadkoli ze sprężynami z 1be i pro-kitem, zależy mi na komforcie, w 80 jak założyłem weiteca -40/-40 z nowymi amorami o skróconym skoku, auto leżało na glebie ranty felg prawie z rantem nadkoli fela17x8J z oponą 215/45/17 i odziwo komfort był o wiele lepszy niż na seryjnym sportowym zawieszeniu -20, to działanie chyba progresywnych sprężyn, problem pojawiał się tylko przy wyjazdach wakacyjnych z załadowanym autem, w a6 chce aby wysokość pozostała ta sama co w 1be ale chce zwiększyć komfort i zastanawiam się nad pro-kitem.
Ostatnio zmieniony 2016-04-06, 17:32 przez marek85pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

marek85pl, nie zostanie ta sama, ja się przesiadałem własnie z ori sportu i dośc sporo zeszło :ok: Ale komfort jest nie powiem, jest sztywniej nie płynie już jak ponton ale nie ma też tragedi :) Choć nawet na równym asfalcie potrafi skakać jak piłka :P
marek85pl
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2015-11-01, 14:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Opole

Post autor: marek85pl »

adriang92 a amortyzatory jeszcze oryginały ? czy też zmieniałeś ? czyli komfort był nieco lepszy na 1be ? ja obecnie śmigam na feldze 16x7j z a6 c5 opona 205/55/16 auto nurkuje przy hamowaniu a po dodaniu gazu unosi maskę jak motorówka, mało ma to wspólnego z zawieszeniem sportowym i komfortem, amory nie wylane jeszcze oryginalne , ale zapewne zmęczone tak jak sprężyny.
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

marek85pl, Tak amorki ori, sprawnośc duża bo każdy powyżej 70% grubo :) Tak jak piszesz przed auto nurkowało, i wstawało jak głupie, teraz tego nie ma, dupa aż tak nie przysiada :) Szczególnie przy ostrych prędzej gumami obróci :) A w zakrętach nie ma porównania nie wychyla się jak głupia, idzie jak po szmurku większe ronda przy 60 zebrać to nie problem xd Wybiera też całkiem dobrze nie ma wypadania zębów, jedynie stał się taki lekko jak wózek na węgiel potrafi jak piłeczka skakać każda nierówność czuć :P Komfort podobny jest, a prowadzenie nie ma porówniania, dla mnie bomba, w sumie albo przywykłem albo nie wiem co ale hmm wydaje mi sie nadal za miekki xd Zobaczymy jak będzie na 17, teraz zima nadal 195/65/15 także balon miękki. Na 16 w sumie podobnie bylo :P
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Moje marzenie to mieć takie springi. Założyłem sprężyny z s6 2,2 turbo ale przód stoi jak stał. Szukam dalej.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Micri
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2016-02-19, 08:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bystrzyca Górna

Post autor: Micri »

Witam Panowie, dzisiaj zabrałem się za moje zawieszenie w c4. Rozprułem sobie wszystko i rozpakowując nowe sprężyny, zauważyłem dziwna sprawę. A mianowicie przednie sprężyny Jamex, porównując wysokość z seryjnymi są niższe co cieszy moje oko. Ale zdziwiło mnie to że tylne w zasadzie są tej samej wysokości co seryjne. I teraz się zastanawiam, czy dostałem dobre sprężyny, czy po prostu charakterystyka ich jest taka, że pomimo wysokości takiej samej jak seryjne siądą ile trzeba.

Hmmm
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Tak dostałeś dobre, jamexy są miękkie i się dużo ugną
Micri
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2016-02-19, 08:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bystrzyca Górna

Post autor: Micri »

Tak by to wyglądało. Ale jak dzisiaj się przyglądnąłem tym tylnym springom, to w zasadzie wysokość jest ta sama. Jednak Jamex maja mniej zwojów i zapewne ładnie przysiądą :)

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-04-26, 13:58 przez Micri, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

progresja Panie ;) U mnoe też tak było i nie zdziw się jesli po wymianie będzie stał jak wczesniej :P Moja ok 2 tygodnie opadała ;)
Awatar użytkownika
hexman
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 263
Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SBI

Post autor: hexman »

Key100l, moja siadała 2 tygodnie i dwie zimy :mrgreen: :mrgreen:
kaju991
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2016-05-12, 18:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łuków

Post autor: kaju991 »

I jak na tych jamex-ach ? Właśnie muszę posadzić niżej mój tapczan miłości i jestem zainteresowany opinią bo 300zł na drodze nie leży w porównaniu do Eibacha. Ogólnie jestem przekonany do Eibacha ale wiadomo polak zawsze chce oszczędzić, a ja zamierzam dołożyć jeszcze 225/40x18 i wiem ze taki set-up w sedanie kolegi wyszedł zajebiście ale ja muszę zawsze coś pokombinować :D
Awatar użytkownika
Parczek
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-02-27, 21:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa / Zamość

Post autor: Parczek »

kaju991, Witam kolegę i witam wszystkich :)

Po zakupie swojej C4 nie mogłem jeździć taka wysoka była (nie wiem jakie mam seryjne zawieszenie, ale stała bardzo wysoko i była baaardzo miękka), a jak zarzuciłem koło 18" to już w ogóle wóz drabiniasty :)

Myślałem nad Eibach-em Pro Kit ale 35/30mm ale wydawało się zdecydowanie za mało. Zakupiłem te Jamexy 55/35mm i niestety dalej dla mnie za wysoko :-P i teraz myślę nad Gwintem albo Air (jeżeli ktoś ma jakieś ciekawe info na temat Air w C4, koszty itd bardzo byłbym wdzięczny za jakiekolwiek info).

Co do samych Jamexów, latam na nich już 2 miesiąc i mogę polecić (zarzuciłem na seryjne amorki póki co bo i tak niedługo wpadnie gwint albo Air :)

Tak to u mnie wyglądało przed i po, różnica kolosalna a i auto lepiej się prowadzi :)

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Parczek, koszty Air ride to kosztowna sprawa. Tutaj masz sklep z gadżetami do Twoje A6.
http://www.airride-system.pl/zestawy-air-ride-c-72.html
Awatar użytkownika
Parczek
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-02-27, 21:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa / Zamość

Post autor: Parczek »

Grzesiek_Cichy, Dzięki :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”