[Q] EIBACH PRO-KIT -35/30
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
U mnie wygląda to tak
Sory że taka ble ale warunki są jakie są, a foto po trasie robione -.-
A prześwit od ziemi do nadkola z przodu 65cm tył 64 z tym że to wynik taki sobie jest bo wiele zmiennych jest heh Ale jak dla mnie wystarcza takie coś, nie stoi już jak koza, jest mały odstęp miedzy kołem a nadkolem a nadal da się jeździć w miare komfortowo Gdzie w sumie zawieszenie c4 do komfortu zawsze sie daleko miało..
Sory że taka ble ale warunki są jakie są, a foto po trasie robione -.-
A prześwit od ziemi do nadkola z przodu 65cm tył 64 z tym że to wynik taki sobie jest bo wiele zmiennych jest heh Ale jak dla mnie wystarcza takie coś, nie stoi już jak koza, jest mały odstęp miedzy kołem a nadkolem a nadal da się jeździć w miare komfortowo Gdzie w sumie zawieszenie c4 do komfortu zawsze sie daleko miało..
-
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2015-11-01, 14:36
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Opole
Panowie mam, prośbę niech ktoś wrzuci fotki albo podać wysokość do nadkoli ze sprężynami z 1be i pro-kitem, zależy mi na komforcie, w 80 jak założyłem weiteca -40/-40 z nowymi amorami o skróconym skoku, auto leżało na glebie ranty felg prawie z rantem nadkoli fela17x8J z oponą 215/45/17 i odziwo komfort był o wiele lepszy niż na seryjnym sportowym zawieszeniu -20, to działanie chyba progresywnych sprężyn, problem pojawiał się tylko przy wyjazdach wakacyjnych z załadowanym autem, w a6 chce aby wysokość pozostała ta sama co w 1be ale chce zwiększyć komfort i zastanawiam się nad pro-kitem.
Ostatnio zmieniony 2016-04-06, 17:32 przez marek85pl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2015-11-01, 14:36
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Opole
adriang92 a amortyzatory jeszcze oryginały ? czy też zmieniałeś ? czyli komfort był nieco lepszy na 1be ? ja obecnie śmigam na feldze 16x7j z a6 c5 opona 205/55/16 auto nurkuje przy hamowaniu a po dodaniu gazu unosi maskę jak motorówka, mało ma to wspólnego z zawieszeniem sportowym i komfortem, amory nie wylane jeszcze oryginalne , ale zapewne zmęczone tak jak sprężyny.
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
marek85pl, Tak amorki ori, sprawnośc duża bo każdy powyżej 70% grubo Tak jak piszesz przed auto nurkowało, i wstawało jak głupie, teraz tego nie ma, dupa aż tak nie przysiada Szczególnie przy ostrych prędzej gumami obróci A w zakrętach nie ma porównania nie wychyla się jak głupia, idzie jak po szmurku większe ronda przy 60 zebrać to nie problem xd Wybiera też całkiem dobrze nie ma wypadania zębów, jedynie stał się taki lekko jak wózek na węgiel potrafi jak piłeczka skakać każda nierówność czuć Komfort podobny jest, a prowadzenie nie ma porówniania, dla mnie bomba, w sumie albo przywykłem albo nie wiem co ale hmm wydaje mi sie nadal za miekki xd Zobaczymy jak będzie na 17, teraz zima nadal 195/65/15 także balon miękki. Na 16 w sumie podobnie bylo
-
- Adept
- Posty: 20
- Rejestracja: 2016-02-19, 08:11
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bystrzyca Górna
Witam Panowie, dzisiaj zabrałem się za moje zawieszenie w c4. Rozprułem sobie wszystko i rozpakowując nowe sprężyny, zauważyłem dziwna sprawę. A mianowicie przednie sprężyny Jamex, porównując wysokość z seryjnymi są niższe co cieszy moje oko. Ale zdziwiło mnie to że tylne w zasadzie są tej samej wysokości co seryjne. I teraz się zastanawiam, czy dostałem dobre sprężyny, czy po prostu charakterystyka ich jest taka, że pomimo wysokości takiej samej jak seryjne siądą ile trzeba.
Hmmm
Hmmm
-
- Adept
- Posty: 20
- Rejestracja: 2016-02-19, 08:11
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bystrzyca Górna
Tak by to wyglądało. Ale jak dzisiaj się przyglądnąłem tym tylnym springom, to w zasadzie wysokość jest ta sama. Jednak Jamex maja mniej zwojów i zapewne ładnie przysiądą
Ostatnio zmieniony 2016-04-26, 13:58 przez Micri, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Adept
- Posty: 2
- Rejestracja: 2016-05-12, 18:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łuków
I jak na tych jamex-ach ? Właśnie muszę posadzić niżej mój tapczan miłości i jestem zainteresowany opinią bo 300zł na drodze nie leży w porównaniu do Eibacha. Ogólnie jestem przekonany do Eibacha ale wiadomo polak zawsze chce oszczędzić, a ja zamierzam dołożyć jeszcze 225/40x18 i wiem ze taki set-up w sedanie kolegi wyszedł zajebiście ale ja muszę zawsze coś pokombinować
- Parczek
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-02-27, 21:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włodawa / Zamość
kaju991, Witam kolegę i witam wszystkich
Po zakupie swojej C4 nie mogłem jeździć taka wysoka była (nie wiem jakie mam seryjne zawieszenie, ale stała bardzo wysoko i była baaardzo miękka), a jak zarzuciłem koło 18" to już w ogóle wóz drabiniasty
Myślałem nad Eibach-em Pro Kit ale 35/30mm ale wydawało się zdecydowanie za mało. Zakupiłem te Jamexy 55/35mm i niestety dalej dla mnie za wysoko i teraz myślę nad Gwintem albo Air (jeżeli ktoś ma jakieś ciekawe info na temat Air w C4, koszty itd bardzo byłbym wdzięczny za jakiekolwiek info).
Co do samych Jamexów, latam na nich już 2 miesiąc i mogę polecić (zarzuciłem na seryjne amorki póki co bo i tak niedługo wpadnie gwint albo Air
Tak to u mnie wyglądało przed i po, różnica kolosalna a i auto lepiej się prowadzi
Pozdrawiam
Po zakupie swojej C4 nie mogłem jeździć taka wysoka była (nie wiem jakie mam seryjne zawieszenie, ale stała bardzo wysoko i była baaardzo miękka), a jak zarzuciłem koło 18" to już w ogóle wóz drabiniasty
Myślałem nad Eibach-em Pro Kit ale 35/30mm ale wydawało się zdecydowanie za mało. Zakupiłem te Jamexy 55/35mm i niestety dalej dla mnie za wysoko i teraz myślę nad Gwintem albo Air (jeżeli ktoś ma jakieś ciekawe info na temat Air w C4, koszty itd bardzo byłbym wdzięczny za jakiekolwiek info).
Co do samych Jamexów, latam na nich już 2 miesiąc i mogę polecić (zarzuciłem na seryjne amorki póki co bo i tak niedługo wpadnie gwint albo Air
Tak to u mnie wyglądało przed i po, różnica kolosalna a i auto lepiej się prowadzi
Pozdrawiam
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Parczek, koszty Air ride to kosztowna sprawa. Tutaj masz sklep z gadżetami do Twoje A6.
http://www.airride-system.pl/zestawy-air-ride-c-72.html
http://www.airride-system.pl/zestawy-air-ride-c-72.html