[S4-2.2T AAN] Zawór upustowy - jak podłączyć węże

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

[S4-2.2T AAN] Zawór upustowy - jak podłączyć węże

Post autor: dechpo »

Poprzedni właściciel zamontował taki zawór upustowy:
Obrazek
chciałem go zmienić, bo wydaje dzwięk jak autobus i gdy podjeżdżam na przystanek ludzie chcą wsiadać :)
mam taki zawór:
Obrazek
Problem jest taki, że ma on trzy wyjścia/wejścia, a mam dwa przewody. Poprzedni zawór ma dwa wyjścia/wejścia. Jak to podłączyć?
Mowa o zaworze, który jest tu:
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-04-12, 23:03 przez dechpo, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

cienki do cieńkiego od N75
jeden od węża za turbo a drugi wchodzi w ori rurę pomiędzy przepływką a turbo :ok:
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

Kazikboy, dzięki, dla potwierdzenia czy tak jak ponumerowałem na zdjęciach?
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

tak będzie dobrze ;)
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

Kazikboy, przypadkiem znalazłem zdjęcie, na którym jest zamienione 1 z 3. Która konfiguracja jest poprawna?
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

działać będzie w obu przypadkach ale w przypadku kiedy 1 jest w dolocie przed turbo a 3 wchodzi ciśnienie to utrudnia otwarcie się zawora w środku,
w przypadku kiedy przez 1 będzie wchodzić ciśnienie doładowania to może szybciej sobie uchylić jeśli sprężynka w zaworze będzie słaba zajrzyj do środka i zrozumiesz to tylko prawa fizyki chyba :roll: :-P
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

Kazikboy, rozumiem, ale czy gdy pomagam podciśnieniu podłączonym pod 2 podnieść zapadke ciśnieniem podanym na 3 to nie zaburzam pracy układu?
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

ułamek sekund może później otworzyć raczej nie powinno być to odczuwalne, zawsze możesz potestować w jednej konfiguracji i w drugiej :ok:
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”