[S4-4.2 ABH, S6-4.2 AEC] Wałki rozrządu

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
daro45
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2015-07-05, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Suwałki

[S4-4.2 ABH, S6-4.2 AEC] Wałki rozrządu

Post autor: daro45 »

Witam.
Czy ktoś posiada informacje czy wałki w silniku z s4 ABH są takie same jak w silniku z s6 AEC?
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

raczej tak bo wzniosłe 49mm są też i w ABZ wałki z AHC nie mieszczą się w głowicy ABH i ABZ więc i zapewne AEC też nie przyjmie innych wzniosłych, kwestia tylko konta krzywych które nie były porównywane ABH do AHC :roll:
Ostatnio zmieniony 2016-03-10, 22:50 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 2 razy.
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
pili
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2011-03-25, 20:52
Imię: Marcin
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Brodnica
Płeć:

Post autor: pili »

Etka ma chyba jakiś problem z tymi wałkami. Dla ABH i AEC są takie same numery:
077109022BE - wylot 1-4
077109021AR - wlot 1-4
077109021BS - wlot 5-8
077109022BF - wylot 5-8
a dla AHK taki sam jest tylko pierwszy wydechowy.
077109022BE
077109021CB
077109021CC
077109022AT
Coś tu nie gra :kwasny:
C5 4.2 Avant quattro - jest
C4 4.2 Avant quattro - jest
C4 2.8 Avant - jest
C3 2.1 Sedan - było
daro45
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2015-07-05, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Suwałki

Post autor: daro45 »

Bo ogólnie mam teraz włożone wałki z ABH do AEC i niby wszystko chodzi ale jakby głośniej pracuje. Szklanki w AEC takiej samej wysokości ale całkiem inne i większe są. Na szybkiego to zrobiłem a teraz myślę czy same wałki nie są inne bo i pali dużo więcej niezbyt równo pracuje. Głowice też numerami się różnią, ciekawi mnie czy takie zestawienie nie zaszkodzi silnikowi
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”