[100-2.5TDI AAT] Turbina do regeneracji?

Wszystko co jest związane z układem powietrznym silników wysokoprężnych.
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

nie ma oleju na wlocie do filtra powietrza -sucho

Luzu tez nie wyczuwam



Odma ? czyszczona jakies 4 m-ce temu . Dziś już jej nie wykrecałem .
Dziwi mnie trochę ze mogła by sie zapchac tak szybko .


Co jeszcez innego ? hmm
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

Sprawdz w tym wezu ale nie przy samym filtrze tylko przy samym turbie
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

Sucho.


Co może byc? Pierścionki?
Rafał_93
Mechanik
Mechanik
Posty: 196
Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: Rafał_93 »

Look_s6, zacznijmy od tego na jakim oleju jeździsz? Mniemam że syntetyk.
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

tak . zmieniany 1300 km temu .
Rafał_93
Mechanik
Mechanik
Posty: 196
Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: Rafał_93 »

Look_s6, no i tutaj może leżeć problem. Poczytaj o olejach syntetycznych. Mają one większe właściwości nazwijmy to "parowania". Odma nie musi być zapchana. Jak wiadomo każda "para" nawet taka olejowa musi się gdzieś skroplić. Pewną ilość wypali silnik, a reszta skropli się w układzie dolotowym. Jak wszyscy wiemy odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika, czyli tej części gdzie tego oleju jest zawsze najwięcej i zawsze jest gorący. A że odpowietrzenie jest podłączone do układu dolotowego to właśnie tam będzie to skraplanie występować. Jeśli chcesz to sprawdzić to odłącz odmę od układu dolotowego albo załóż odolejacz i dam sobie rękę uciąć że problem zniknie. Przerabiałem to u siebie w Cytrynie po przejściu na syntetyk. Więc nie wyciągaj pochopnych wniosków :) Pozdro
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

Rafał_93, a jexdziles na dobrym oleju czy na podrobce o ktore wcale nie trudno,
Ja masz dobry olej, i silnik w dobrym stanie to nie ma prawa znikac, a oleje oolsyntetyczne czy mineralne jedynie maskuja objawy, a nie je leczą.
Ja od jakichs 12 moze 13 lat smigam tylko na syntetykach, i jak silniki w dobrym stanie to nic nie znika.
Mialem 1.6td, 1.9td, 1.9tdi, 2.5tdi i we wszystkich stosuje oleje 5w50 i mi nic nie znika.
Tylko ze kazdy silnik u mnie przechodzi gruntowny przeglad ewentualne braki sa uzupelniane, np wytarte pierscienie, i to nie jest tak ze pierscienie do wymiany to szlif cylindrow, jak nie progow, to albo sa,e pierscienie albo dodatkowo honowanie, a wczesniej pomiar srednicowka.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

no ja raczej na olej bym nie zwalał...


na tyg jade na pomiar .Zobaczymy czy cos pokaże
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

Panowie moze ktos podrzucić namiar na dobra firme regenerująca turbosprężarki?

Zakupiłem k16 i chce ja zregenerować na Tip-Top
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”