[A6-1.9TDI 1Z] Wibracje po kompletnej wymianie rozrządu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych wysokoprężnych.
sebb
Mechanik
Mechanik
Posty: 108
Rejestracja: 2014-05-04, 18:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

[A6-1.9TDI 1Z] Wibracje po kompletnej wymianie rozrządu

Post autor: sebb »

Witam, jakiś czas temu miałem wymieniany kompletny rozrząd i pompę wody, dodatkowo jeszcze simeringi, przewody i mniejsze drobnostki. Po tej operacji auto w zakresie ok 1900-2000 obrotów na 4 i 5 biegu wpada w mocne wibracje podczas przyspieszania, bardzo odczuwalne w kabinie, przed i po tym zakresie obrotów silnik pracuje prawidłowo, choć mam wrażenie bardzo delikatnego "bulgotania", ale może to jakaś sugestia. Mechanik powiedział, że to wina poduszek, które rzeczywiście były do wymiany, ale po ich wymianie wibracje nie znikły, są może trochę mniej odczuwalne. Czy to wina źle złożonego rozrządu czy np. jakiegoś wyeksploatowanego elementu, który nie wytrzymuje napięcia nowego paska?
Ostatnio zmieniony 2015-07-16, 18:37 przez sebb, łącznie zmieniany 1 raz.
gino_gti
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2014-02-28, 22:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: slask

Post autor: gino_gti »

sebb,

Jak otworzysz maske zerknij na kolo pasowe czy nie wibruje, co do napiecia rozrzadu to tez to mozesz sprawdzic sam po zdjeciu oslony rozrzadu, natomiast drgania jak juz mowiles sa odczuwalne w dolnych obrotach na wysokich biegach wiec zakladalbym ze Nastawnik do czyszczenia a to ze to odczuwasz po rozrzadzie moze byc spowodowane zbiegiem okolicznosci. Jak nie bedziesz sobie umial z tym poradzic to podjedzi kiedys na Bajere do mnie na Warsztat ;) :ok:

Nastawnik tez da sie latwo wykluczyc wypinasz czujnik predkosci i drgania powinny ustac
Ostatnio zmieniony 2016-02-22, 20:46 przez gino_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
dk2012
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2014-01-13, 18:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: dolny ślask

Post autor: dk2012 »

miałem to samo i było przez nastawnik , nawet na wolnych silnik telepało jak by poduszek nie było pod silnikiem :-) wymieniłem pompę auto chodzi dużo ciszej nie trzesie karoseria i jest bardziej zrywne jak na te pare koni ;-)
vag_sell
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2016-11-25, 01:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pacyna

Post autor: vag_sell »

dk2012 pisze:miałem to samo i było przez nastawnik , nawet na wolnych silnik telepało jak by poduszek nie było pod silnikiem :-) wymieniłem pompę auto chodzi dużo ciszej nie trzesie karoseria i jest bardziej zrywne jak na te pare koni ;-)
to nie przez nastawnik tylko cos nie halo bylo w pompie.lepiej bylo swoja zregenerowac i wiesz co masz i na lata.nastawnik zadko sie psuje jak pompa jest dobra
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”