ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.8 AAH] Szarpanie, brak kompletnie mocy, dlawienie sie.
Autor Wiadomość
rogaldo 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 TDi
Imię: Łukasz
Trakcja: Ośka
Wiek: 33
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: LLU
Wysłany: |24 Cze 2015|, o 18:24   

Strasznie kroją z Ciebie za tą instalację. Dobry gazownik sam powinien wiedzieć, jaka jest najlepsza temperatura przy jakiej audiczka powinna przełączyć się na LPG. U mnie koszt nowej instalacji wyszedł 2400zł ale to na valtekach i parowniku tomasetto. Niby szału nie ma, ale śmiga całkiem przyzwoicie. Butla w kole 51l. Starcza jako-tako. Za ok 3000zł miałbyś instalkę na hanie. Droższa bo niby lepsza, ale ja na valteka jak na razie nie narzekam. Spalanie ok15l w mieście zero spadków mocy czy gorszego przyspieszenia.
 
     
zairot91 
Adept



Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2007
Oznaczenie silnika: BDF
Pojemność silnika: 2000
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 1
Skąd: Polska
Wysłany: |25 Cze 2015|, o 07:32   

Jeśli szarpie to instalacja do regulacji. Przerabiałem to u siebie.
_________________
Polecam auto szyby wrocław najlepsze
 
     
rogaldo 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 TDi
Imię: Łukasz
Trakcja: Ośka
Wiek: 33
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: LLU
Wysłany: |25 Cze 2015|, o 19:58   

Możliwe, ze do regulacji ale czy po złapaniu odpowiedniej temperatury szarpanie by ustawało gdyby była to kwestia regulacji? Moim zdaniem wystarczy zmienić temperaturę przełączenia się na LPG i będzie gitara.
 
     
mateusz30 
C4 Autorytet
S-gang



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH+AEC+AAN+AAN
Pojemność silnika: 11,4
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 332
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |1 Lis 2015|, o 19:09   

u mnie też szarpało po przełączeniu. Podnoszenie temperatury nic nie dawało.
Okazało się że jeden z wtrysków lał gazem.
Wymieniłem wg mnie dziadowskie Valteki na hany i wszystko gra.
Valteki są za wolne do audi. Nadają się do amerykańskich starych V8.
Poza tym hana jest bardzo cicha. Nie słychać jej wcale. Jak były valteki to po załączeniu gazu dźwięk jakby sto żab zaczynało rechotać pod maską.
_________________
A6 C4 AAH AVANT jest i będzie
S6 C4 AAN AVANT jest i.?
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D2 AUW lift
wszystko w QUATTRO
A3 8L 1.8T OŚKA - żony sprzedana (zaliczka)
 
     
grzywacz 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Imię: Rafał
Trakcja: Ośka
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 53
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: |4 Sty 2016|, o 18:01   

Po długim czasie, ale dla zainteresowanych opiszę mój drogi wydatek w instalację gazową; faktycznie macie racje ale w Jastrzębiu Zdroju woj.Śląskie tyle kroją za lpg; zapłaciłem 3900zł w tym: zbiornik 72l. Bormech tw-270, wielozawór Tomasetto Achille, gazoszczelna obudowa Bormech DT, reduktor parownik AC S.A. R01, zawór odcinający Tomassetto Achille Mod EGV 01, przewody Fagumit klasy 2, wlew paliwa Tomasetto Achille mosiężny, urządzenie wtrysku gazu wtryskiwacz AC W01, czujnik ciśnienia jakiś ich AC autogaz klasy 2, elektroniczna jednostka sterująca AC Stag 300-6. Wymienili mi jeszcze wszystkie świece na S-line, i autko umyli :) . Posiadam 5 lat gwarancji lecz co 20 tyś.km. muszę się wstawiać na przegląd płatny około 300zł i w tym wymiana węży, filtrów i dalej nie wiem...
Ogólnie audi jeździ dobrze nie mam problemów gazowych, szarpanie przygasanie pojawia sie nadal ale bardzo rzadko więc ta usterka nie została jeszcze zdiagnozowana i usunięta.
Sami ocencie. Pozdrawiam
_________________
grzywacz&brajan
 
     
Sylwester1775 
Czeladnik
quattro




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2.8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 13 Gru 2014
Posty: 72
Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: |4 Lut 2016|, o 15:57   

grzywacz, U mnie też założyłem instalke taką jak u ciebie tyle że u mnie założyli wtryski hanna i wszystko ładnie schowane pod osłonami i auto nawet przy pełnym gazie nie przeżuci na bezyne . Cena 3800 ale jak po tych cenach to 14000 km i się zwróci . Auto potrafi czasami zrobić kangura jak sie przelączy 30° i własnie ruszam ale żadko i mósi być mróz a pozatym pali 15 lpg w mieście i 11-12 na trasie.
_________________
Audi A6 C4 Avant 2.8 30v Quattro - Jest W planach jakieś v8
 
     
Larix 
Mechanik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1992
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2800
Trakcja: Quattro
Wiek: 46
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 227
Skąd: Dolina
Wysłany: |4 Lut 2016|, o 16:38   

Ja mam na 20 o C i nawet przy mrozie jest OK. Wtryski Barracuda.
_________________
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13