[100 C4] przejściówka do butli

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi
Awatar użytkownika
RTKk
Adept
Adept
Posty: 36
Rejestracja: 2012-01-15, 14:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wschód Mazowsza

[100 C4] przejściówka do butli

Post autor: RTKk »

Witam!
Musiałem wymienić butle bo skończyła się homologacja, kupiłem za 100 zł używaną jeszcze 4 lata ważną tylko ma inne wejście do zaworu. Przewód wkręciłem ale po jakimś czasie na stacji przy tankowaniu puścił i sadziło gazem, Wsadziłem znowu starą butle, nie wiecie gdzie można dostać takie przejściówki, żeby ja zarobić na przewodzie przy butli?
Ostatnio zmieniony 2012-02-11, 21:47 przez RTKk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

RTKk, z gazem nie ma jaj panie...jak nie chcesz kiedys pojsc ze skrzyzowania jak delorian z powrotu do przyszlosci przy przekraczaniu bariery czasu to uudaj sie z tym do gazownikow.pomoga napewno.
20 lat temu widzialem poloneza w ktorym wybuchla butla z gazem.od polowy dachu auto wygladalo jak rozciagniete z kreskowki.....tyl oczyiwscie przyjechal na wozku bo mostu nie bylo ...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
RTKk
Adept
Adept
Posty: 36
Rejestracja: 2012-01-15, 14:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wschód Mazowsza

Post autor: RTKk »

Właśnie wiem, dlatego zamontowałem starą butle, gdzie wszystko jest w porządku, chyba jednak udam się do gaziarzy :mrgreen:
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

RTKk, kiedys nie bylo cyfrowek i aparatow w telefonach.nie bylo telefonow nawet ale zapewniam cie ze gdybym zrobil dokumentacje tego poloneza po tym strzale to ostudzilo by 99 procent ludzi majacych aspiracje do samodzielnych napraw instalacji lpg..
dosc ze powiem ze z walcowatej butli zostaly dwa półmiski i metr kwadratowy grubej blachy...dokladnie ja wyprostowalo ze wygladala jak arkusz blachy
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
RTKk
Adept
Adept
Posty: 36
Rejestracja: 2012-01-15, 14:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wschód Mazowsza

Post autor: RTKk »

No wyobrażam sobie :mrgreen: , byłem światkiem jak od instalacji lpg spalił się prawie cały samochód, tyle że butla nie wybuchła na szczęście. Ale masz racje, lepiej fachowcom dać do roboty, przynajmniej nie będę jeździł na bombie :)
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

RTKk pisze: nie będę jeździł na bombie :)
Warto podkreślić tykającej
Sam mam pełną butle leżąco za garażem w miejscu bez słońca i zimnym nie wiem co zrobić z nią :cry:
Ostatnio zmieniony 2012-01-21, 21:59 przez kasiarka, łącznie zmieniany 1 raz.

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

Awatar użytkownika
RTKk
Adept
Adept
Posty: 36
Rejestracja: 2012-01-15, 14:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wschód Mazowsza

Post autor: RTKk »

Warto podkreślić tykającej
Moja bezgłośnie cyka :mrgreen:
No cóż, nie jestem zwolennikiem lpg, ale koszty robią swoje :->

Z resztą mój silnik co raz mówi NIE gazowi :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2012-01-21, 22:04 przez RTKk, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

kasiarka, duuuze ognisko i heja....
jak bedziesz robil daj znac bede na polnocy wygladal łuny na niebie... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
RTKk
Adept
Adept
Posty: 36
Rejestracja: 2012-01-15, 14:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wschód Mazowsza

Post autor: RTKk »

Mógł pomyśleć w sylwestra o tym :mrgreen: tym :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

kasiarka pisze:Sam mam pełną butle leżąco za garażem w miejscu bez słońca i zimnym nie wiem co zrobić z nią :cry:
Ja bym ognisko rozpalił... Żart oczywiście.
RTKk, wyjaśnij jaki przewód ci nie pasuje, ten od tankowania czy ten wychodzący na reduktor? Może średnica nieodpowiednia?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

HA HA HA HA Nagra film i ci prześlę, abyś miał co po tej łunie zobaczyć :D :mrgreen:

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

Awatar użytkownika
RTKk
Adept
Adept
Posty: 36
Rejestracja: 2012-01-15, 14:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wschód Mazowsza

Post autor: RTKk »

Chodzi ten od nabijania. Gwint pasuje dobrze, tylko w starej butli jest inny zawór co ma taki stożek i on się ściska przy dokręcaniu a w nowej go nie ma, jest o wiele głębiej i tyko gwint trzyma ciśnienie przy nabijaniu.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Nie bardzo kumam ale wszystkie mają a przynajmniej powinny mieć łączenie na baryłkach, może ta stara butla miała inne rozwiązanie a ta nowa musi mieć założoną baryłkę na przewód, skręcając go do wielozaworu samo się zagniata i uszczelnia.
Takie coś
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-01-21, 22:37 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
RTKk
Adept
Adept
Posty: 36
Rejestracja: 2012-01-15, 14:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wschód Mazowsza

Post autor: RTKk »

Tak jest, jest baryłka, później dopiero gwint, tyle że baryłka z niczym się nie ściska i kicha... Z resztą niech się gaziarze męczą, może to zrobić umieją przynajmniej :-D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”