[A6-2.5TDI AEL] problem po zmianie koncowek wtryskow.

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
Hrywa666
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2015-12-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: koszalin

[A6-2.5TDI AEL] problem po zmianie koncowek wtryskow.

Post autor: Hrywa666 »

Witam tak jak w temacie po zmianie koncowek wtryskow silnik zaczal mocno drgac. Po odpalrniu jakis czas jest ok ale jak juz sie nagtzeje zaczyna tak mocno drgac ze na wolnych obrotach az lekko skreca kierownica.
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

Jaka dawka paliwa na wolnych obrotach ?
Jaki kąt wtrysku na wolnych obrotach ?
Podaj logi na rozgrzanym motorze: 000, 001,004,013 oraz bs 000
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
pazdzioch123
Mechanik
Mechanik
Posty: 103
Rejestracja: 2014-04-21, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chmielno

Post autor: pazdzioch123 »

miałem podobnie po uszczelnianiu pompy, mechanik ustawił mi dawke powiedzmy na oko, i zapomniał sprawdzić vagiem. jak sprawdziłem sobie w domu ty była ustawiona na 1,3mg w grupie 001, czyli za dużo za duża, zmieniłem na 5 i hula jak ta lala.
Pawel_Quattro
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2015-10-15, 21:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Pawel_Quattro »

Z ciekawości zapytam na jakie końcówki zmieniłeś? Chodzi mi o markę.
Ostatnio zmieniony 2015-12-19, 13:22 przez Pawel_Quattro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

Pawel_Quattro, po co powtarzasz moja wypowiedź ?, chcesz posty sobie nabić czy co ?
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”