[A6 C4] Obniżanie

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy.
Awatar użytkownika
lukaszz2369
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 305
Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
Imię: Łukasz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Konin
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć:

Post autor: lukaszz2369 »

Po zamianie moich oryginalnych sprężyn na Eibachy stwierdzam że są miekciejsze mi to w sumie odpowiada bo się komfort poprawił :-D Może wymiana na jakieś twardsze amortyzatory utwardzi zawieszenie.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

lukaszz2369 pisze:Po zamianie moich oryginalnych sprężyn na Eibachy stwierdzam że są miekciejsze mi to w sumie odpowiada bo się komfort poprawił :-D
Potwierdzam, miałem 2 komplety Eibach'ów -35 i są bardziej komfortowe od ori zawieszenia 1BA. Z olejowymi amortyzatorami oczywiście, na gazówkach jest już deko twardziej aczkolwiek komfort jest wystarczający.
Bartek85
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2014-03-08, 22:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: J-w

Post autor: Bartek85 »

Powiem tak ja sie przejade dopiero w grudniu jak wroce do kraju :) poki co sprezyny przyszly drazek pancharda jest wiec mam komplet, auto czeka na znajomego mechanika ktory ma mi pare rzeczy zrobic i przy okazji chce by zalozyl mi te sprezyny. Moj avant jest twardy i sztywny dosc bardzo, zwlaszcza w porownaniu do brata sedana aat nie wiem czemu, czym to jest spowodowane. Wrazenia opisze mi brat a ja przekaze na forum ewentualnie pozniej dodam swoje wrazenia.
cichy95
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2014-12-01, 20:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: cichy95 »

Nie nalezy bac sie uzywanych sprezyn, obranych czesciowo z lakieru czy przyrdzewialych. Jesli jest dobra firma H&R, eibachy, vogtlandy to zachowuja swoje parametry, gorzej z mts'ami, tego to nawet nowe strach montowac. A uzywki formowe mozna czasem do 3 stowek kupic ;p ja zawsze bylem przy H&R, moim zdaniem najlepsze...

Mial ktos zalozone Weitec? podobno tez dobre, sa na alledrogo za 4 stowki a mysle ze daloby sie cos ponegocjowac ;P
Ostatnio zmieniony 2014-12-04, 18:12 przez cichy95, łącznie zmieniany 2 razy.
Bartek85
Adept
Adept
Posty: 34
Rejestracja: 2014-03-08, 22:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: J-w

Post autor: Bartek85 »

ja kupilem einbachy i okazalo się że są krótsze o 8cm od standardowych spreżyn czy to tak ma być?
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

A ja mam do was prośbę... Nie mogę rozszyfrować co za springi udało mi się kupić. Ponad rok temu kupiłem springi weiteca opakowanie mówi, że jest to model AU016GT 5+6 zyl. + Diesel i ma to dać obniżenie -55/35 puki co zmieniłem sam tył i faktycznie jak by te 5mm było niżej do eibacha którego miałem wcześniej. Problem w tym, że na opakowaniu jest inny nr a na spreżynach inny. Na sprężynach jest przód AU045VA/016 a na tyle AU045HA/016. Przekopałem neta i nie znalazłem nic konkretnego. Wiadomo, że najlepiej sprawdzić w praktyce ale szkoda wyrzucać obecnego eibacha jak weitec bedzie twardszy i obniży mi 5mm względem eibacha...
mastah22
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 68
Rejestracja: 2012-07-02, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kietrz-opolskie

Post autor: mastah22 »

Kupiłem auto to miałem z tyłu wsadzone "jakieś zielone" springi ale nie da sie odczytać co to, była motorówka wiec kupiłem jamexa, niby -55... Teraz tak, po wyjeciu z pudełka rzeczywiscie jest róznica:

Obrazek

Wstepna podnieta wskazywała by na to,że opona zrówna sie z nadkolem po zamontowaniu tego cudu nic takiego sie nie stało...
Jezdze z tym juz ok roku i usiadły może z 1cm.
Ale katalizatory mam już błyszczace, może to i lepiej ze nie zeszło do nadkola bo już bym ich nie miał.

Najciekawsza jest mina ludzi którzy biora samochód i na kazdej muldzie iskry...

[ Dodano: |15 Lis 2015|, o 18:17 ]
Zeby nie było jest nizej i już głowa miedzy nadkole nie wchodzi ale 3 palce niestety tak :P
Marcin 1.9
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2015-11-12, 00:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: Marcin 1.9 »

Witam wszystkich szukam porady mam Audi w 1.9 TDI i szukam sprężyn obniżających myślałem o eibach pro kit tylko na aukcjach niema oznaczeń z moją pojemnością może ktoś będzie maił jakieś dobre propozycje :ok: co do innych :mrgreen:
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

Marcin 1.9, Jak chcesz żeby stało w miarę nisko szukaj weiteca -60 kolega wilus_sc miał takie w swoim 1.9 tdi i wyglądało to bardzo podobnie jak eibach -35/30. Chyba, że kupisz sobie oddzielnie przód/tył, ważne aby na tył nie brać od quattro bo Ci nie siądzie. Z mojego przykładu podpowiem Ci, że weitec jest lepszy - moim zdaniem.
Marcin 1.9
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2015-11-12, 00:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: Marcin 1.9 »

No właśnie sie zastanawiam bo pisałem do producenta eibacha i do mojej pojemności nie ma sprężyn a chciał bym zeby tak do 4 cm zszedł a od jakiej pojemności najlepiej założyć te sprężyny bo boje sie ze jak kupie i zamontuje to siadzie za mało :idea:
A ty w swojej Audi jakie spreżyny masz :?:
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

Z eibacha bym zrezygnował bo do r4 nie ma chyba springów wiec nie siądzie praktycznie wcale - mogę się mylić - niech ktoś sprostuje.
Jeśli zależy Ci na w miarę zachowanym komforcie kup weiteca -60 może być od r5/v6. Mam w garażu eibacha ale od jakiej wersji silnikowej jest nie wiem. W porównaniu do serii siadło niżej o jakieś 5cm ale do 18 cali nie było za bardzo spasu dopiero jak znalazłem weiteca wg producenta -55/35 wersja 2.5 tdi r5 siadło jak należy szczególnie przód, od serii jakieś 8cm. Jest bardziej zwarty niż eibach ale też nie ma tego śmiesznego podskakiwania na wybojach, auto nie przechyla się w zakrętach co miało miejsce w eibachu.

Pozwolę sobie pożyczyć fotkę od kolegi wilus_sc

Weitec -60/40 w wersji 1.9tdi


Obrazek


Weitec -55/35 w wersji 2.5 tdi

Obrazek

Dodam jeszcze, że moja na eibachu bardzo podobnie stała jak kolegi wilus_sc na weitecu
Ostatnio zmieniony 2015-11-26, 20:04 przez gavotte, łącznie zmieniany 1 raz.
Marcin 1.9
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2015-11-12, 00:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: Marcin 1.9 »

Ale na tej wersji 60/40 to on pewnie jeszcze siadł niżej czy nie :?: :?: :?: :?: ogólnie to nawet jak bym chciał te sprężyny to nie moge znaleźć :-/
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

Z pewnością coś siadło - ile? Nie wiem. Jak Ci się nie pali to czekaj na okazję i szukaj weiteca innej opcji nie znam. Jak miałeś zamiar wywalać kasę na nowego eibacha warto by porozglądać się za używanym gwintem na sam przód chociaż. Jak chcesz na pv mogę dać Ci namiar na gościa co by ogarnął. Tył osadził byś na jakichś sprężynach i malina :-P

[ Dodano: |1 Gru 2015|, o 17:00 ]
Ps. Jak chcesz to mogę Ci sprzedać swoje eibachy
Marcin 1.9
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2015-11-12, 00:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: Marcin 1.9 »

Nie jak już to wole sprężyny a nie macie stronki właśnie tej firmy aby zobaczyć w jakiej cenie chodzą te sprężynki :?: :?:
Awatar użytkownika
Mrozu76
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 289
Rejestracja: 2012-05-04, 07:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mrozu76 »

http://darstuning.com.pl/a6-c4-94-97/

jezdzilem na tym w Kadecie C i Asconie C i bylo spoko. Na forum A8 tez widze, ze ludzie zakladaja i sobie chwala :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”