[100-2.8 AAH] Problem z odpalaniem, długo trzeba kręcić
-
- Czeladnik
- Posty: 82
- Rejestracja: 2013-07-07, 11:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mainburg
[100-2.8 AAH] Problem z odpalaniem, długo trzeba kręcić
Witam, ostatnio mam problem z moim Audi 100 2.8 AAH ośka, mianowicie muszę długo kręcić żeby odpaliło. Około 5-8 sekund, niezależnie czy silnik ciepły czy zimny. Nie pomaga nawet kilkukrotne przekręcenie zapłony żeby "podpompować ". Silnik jak już odpali to pracuje równo i jest moc, niezależnie czy jadę na gazie czy na benzynie. Dodam że mam wymieniona pompkę paliwa, przed wymianą było to samo. Przewody zapłonowe są Beru mają 1 rok. Akumulator też mam nowy i kręci szybko, poza tym w aucie były wymieniane świece i problem nie zniknął. Miał ktoś coś podobnego ? Pozdrawiam
-
- Czeladnik
- Posty: 82
- Rejestracja: 2013-07-07, 11:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mainburg
Nie podlaczalem kompa wlasnie, nie mam na razie jak tego zrobic bo jestem autem za granica. Dodatkowo spalanie jest na poziomie jakies 20 litrow LPG i jakby mniej mocy.
Ostatnio zmieniony 2015-11-04, 12:03 przez platnerz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Czeladnik
- Posty: 68
- Rejestracja: 2012-07-02, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kietrz-opolskie
Na bank wina gazu sam mam ten problem...
Zakrece zbiornik manualnie na wielozaworze, wyjezdze gaz i rano od strzała pali a gdy jest gaz w ukladzie (kolektorze ssacym/ cylindrach) najpierw musi napompowac powietrza zeby stworzyc mieszanke i stad wymagany taki długi okres pracy rozrusznika.
Wyczytałem,ze to wina reduktora który puszcza gaz... Chociaż mi to zbytnio nie pasowało to (i tak juz był na to czas) dziś zregenerowałem reduktor.
Przed regeneracja, wydawalo mi sie ze to raczej wina listw wtryskowych i któregos z przepuszczajacych wtrysków ale zrobiłem "próbe mydlana"... Zgasiłem go na gazie tak ,ze w filtrze fazy lotnej za reduktorem było cisnienie gazu bo zawsze pozostaje i zdjąłem wszystkie przewody z listw tworzac błonke mydlana na kazdym z wtryskiwaczy, zaden nie przepuszczał a problem pozostał.
Rano okarze sie co dała regeneracja reduktora...
Zakrece zbiornik manualnie na wielozaworze, wyjezdze gaz i rano od strzała pali a gdy jest gaz w ukladzie (kolektorze ssacym/ cylindrach) najpierw musi napompowac powietrza zeby stworzyc mieszanke i stad wymagany taki długi okres pracy rozrusznika.
Wyczytałem,ze to wina reduktora który puszcza gaz... Chociaż mi to zbytnio nie pasowało to (i tak juz był na to czas) dziś zregenerowałem reduktor.
Przed regeneracja, wydawalo mi sie ze to raczej wina listw wtryskowych i któregos z przepuszczajacych wtrysków ale zrobiłem "próbe mydlana"... Zgasiłem go na gazie tak ,ze w filtrze fazy lotnej za reduktorem było cisnienie gazu bo zawsze pozostaje i zdjąłem wszystkie przewody z listw tworzac błonke mydlana na kazdym z wtryskiwaczy, zaden nie przepuszczał a problem pozostał.
Rano okarze sie co dała regeneracja reduktora...
Ostatnio zmieniony 2015-11-18, 20:28 przez mastah22, łącznie zmieniany 1 raz.
- pilary1122
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-24, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: kościerzyna
Wpływ na odpalanie ma:
Czujnik temp cieczy 2 pionowy
Czujnik temp powietrza dolotu
szczelność podciśnienia od kompa (reguluje dawka)
Czujmik Halla
Czujnik polozenia wału korbowego
No i swiece, kable, cewki, cisnienie i objętość paliwa w listwie wtryskowej
Czujnik temp cieczy 2 pionowy
Czujnik temp powietrza dolotu
szczelność podciśnienia od kompa (reguluje dawka)
Czujmik Halla
Czujnik polozenia wału korbowego
No i swiece, kable, cewki, cisnienie i objętość paliwa w listwie wtryskowej
AUDI 100 C4 AVANT LZ5U 2.0 16V JAKO DAWCA
Opis Części [kliknij TU]
Opis Części [kliknij TU]
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
U mnie NIKO 250 walił LPG przez podciśnienie i kręciłem a nawet ze 20 sekund albo i lepiej. Ściągasz wężyk podciśnienia przy kolektorze i wsadzasz go do pojemnika z wodą - bąbelki jak lecą to reduktor do regeneracji. A i dodatkowo jak odpalałem rano to waliło niesamowicie nieprzepaloną PB z wydechu i czarnego dyma puszczał.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837