[A6-2.0 16V ACE] Długo odpala, na gazie czesto gasnie.
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-10-23, 00:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Trzebiatów
Witam.
Nie pisałem, gdyż mnie nie było w Polsce.
Znalazłem przyczynę takich zachowań.
Świece są zalewane (uszczelka pod kopułką) , pompa paliwa zepsuta cofa paliwo, parownik do wymiany (trup), Lewe powietrze.
Aktualnie zbieram fundusze na naprawę tych części.
TEMAT DO ZAMKNIĘCIA !
POZDRAWIAM I DZIĘKUJE ZA POMOC !
Nie pisałem, gdyż mnie nie było w Polsce.
Znalazłem przyczynę takich zachowań.
Świece są zalewane (uszczelka pod kopułką) , pompa paliwa zepsuta cofa paliwo, parownik do wymiany (trup), Lewe powietrze.
Aktualnie zbieram fundusze na naprawę tych części.
TEMAT DO ZAMKNIĘCIA !
POZDRAWIAM I DZIĘKUJE ZA POMOC !
-
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2015-05-30, 18:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kielce
Podłączę się pod temat. Mam też problem z odpalaniem na benzynie. Wszystko co się dało jest posprawdzane, szczelne itd. Auto zapala na chwilkę - na tyle ile mu siknie wtryskiwacz rozruchowy i zgaśnie. Tak ze cztery, pięć razy zanim zapali na dobre. Wygląda to tak jakby paliwo się cofało bo jak załapie juz to chodzi na 2 potem na 3 i dopiero na 4 gary, ale paliwo się nie cofa, ciśnienie jest cały czas 6,5 bara jak kręcę i to od razu tyle jest. Jak puszczę kluczyk to zostaje tak gdzieś na 4 bar i nic nie spada przez bardzo długi czas. Dodam, że rozdzielacz załozony jest z auta które nie widziało gazu. Na poprzednim był ten sam problem, wymieniłem bo gaz go wykończył i myślałem, że pomoże, a tu dupa. Jaki ma być prąd nastawnika podczas kręcenia? A jaki na wolnych? Mam taki amperomierz +-50mA i gdy np puszczam gaz to widać ewidentnie odcięcie - wskazówka leci na koniec skali, a przy wciśnieciu gazu wychyla się w drugą stonę ale juz nie tyle co przy odcieciu. Ma ktoś jeszcze może jakieś pomysły bo mi juz brakło. Ach i jeszcze jak przełaczę na gaz w czasie jazdy to też sa podobne objawy, tak jakby układ dopiero się napełniał paliwem, szarpie nie chodzi na wszystkie gary, tak jakby go musiało dopompować (a ciśnienie cały czas jest 6.5) i po chwili jest ok.
Ostatnio zmieniony 2015-09-06, 17:02 przez mad666max, łącznie zmieniany 1 raz.
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
jakie ciśnienie jest po postoju, 2h, 10h a jaki po dobie? przed pompą pod deklem jest akumulator ciśnienia paliwa i on powinien utrzymywać stałe ciśnienie w układzie ok 3,3bar, jeśli auto zapala "na raty" to winne są wtryskiwacze, nie trzymają ciśnienia, po zgaszeniu silnika powinny się zamykać szczelnie
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT