[A6-2.0 16V ACE] Długo odpala, na gazie czesto gasnie.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
jarus246
Adept
Adept
Posty: 48
Rejestracja: 2013-06-28, 23:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa

Post autor: jarus246 »

Na gazie też tak ciężko pali? Sprawdzałeś?
zimszon
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2014-10-23, 00:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Trzebiatów

Post autor: zimszon »

Witam.
Nie pisałem, gdyż mnie nie było w Polsce.
:ok:
Znalazłem przyczynę takich zachowań.

Świece są zalewane (uszczelka pod kopułką) , pompa paliwa zepsuta cofa paliwo, parownik do wymiany (trup), Lewe powietrze.

Aktualnie zbieram fundusze na naprawę tych części. :P

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA !

POZDRAWIAM I DZIĘKUJE ZA POMOC ! :-)
mad666max
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2015-05-30, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce

Post autor: mad666max »

Podłączę się pod temat. Mam też problem z odpalaniem na benzynie. Wszystko co się dało jest posprawdzane, szczelne itd. Auto zapala na chwilkę - na tyle ile mu siknie wtryskiwacz rozruchowy i zgaśnie. Tak ze cztery, pięć razy zanim zapali na dobre. Wygląda to tak jakby paliwo się cofało bo jak załapie juz to chodzi na 2 potem na 3 i dopiero na 4 gary, ale paliwo się nie cofa, ciśnienie jest cały czas 6,5 bara jak kręcę i to od razu tyle jest. Jak puszczę kluczyk to zostaje tak gdzieś na 4 bar i nic nie spada przez bardzo długi czas. Dodam, że rozdzielacz załozony jest z auta które nie widziało gazu. Na poprzednim był ten sam problem, wymieniłem bo gaz go wykończył i myślałem, że pomoże, a tu dupa. Jaki ma być prąd nastawnika podczas kręcenia? A jaki na wolnych? Mam taki amperomierz +-50mA i gdy np puszczam gaz to widać ewidentnie odcięcie - wskazówka leci na koniec skali, a przy wciśnieciu gazu wychyla się w drugą stonę ale juz nie tyle co przy odcieciu. Ma ktoś jeszcze może jakieś pomysły bo mi juz brakło. Ach i jeszcze jak przełaczę na gaz w czasie jazdy to też sa podobne objawy, tak jakby układ dopiero się napełniał paliwem, szarpie nie chodzi na wszystkie gary, tak jakby go musiało dopompować (a ciśnienie cały czas jest 6.5) i po chwili jest ok.
Ostatnio zmieniony 2015-09-06, 17:02 przez mad666max, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
bambo
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2015-04-20, 00:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsko-Biała

Post autor: bambo »

Witaj masz mechaniczny wtrysk paliwa???

[ Dodano: |6 Wrz 2015|, o 18:29 ]
Prawdopodobnie on może być przyczyna, nie jestem mechanikiem ale miałem kiedyś styczność z tym silnikiem i objawy były podobne (aczkolwiek moge sie mylić) pozdrawiam
mad666max
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2015-05-30, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce

Post autor: mad666max »

No przecież w temacie jest mowa o silniku ACE, to jaki inny wtrysk może być? Czytałeś uważnie to co napisałem?
Awatar użytkownika
bambo
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2015-04-20, 00:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsko-Biała

Post autor: bambo »

Radził bym przypatrzeć się wtryskowi ale nie każdy mechanik jest w stanie sobie z nim poradzić ,a kupno takiego w dobrym stane graniczy z cudem pozdrawiam
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

jakie ciśnienie jest po postoju, 2h, 10h a jaki po dobie? przed pompą pod deklem jest akumulator ciśnienia paliwa i on powinien utrzymywać stałe ciśnienie w układzie ok 3,3bar, jeśli auto zapala "na raty" to winne są wtryskiwacze, nie trzymają ciśnienia, po zgaszeniu silnika powinny się zamykać szczelnie
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”