Cześć
od kilku dni borykam się z kilkoma problemi na które nie mam juz pomysłu...
1 bład 537 lamda regulation, control limit surpassed
- sondę wymieniłem na uniwersalna boscha
- wartość zmierzona na rozgrzanym silniku oscyluje w granicach 0,048 - 0,050 V
- lambda factory w vag com 1,25 na wolnych obrotach, po przegazówce spada do 1
2 dalej problem z przeładowaniem ale:
- stara przpływka (błędu przepływki nie ma) auto jakieś zamulone, na BC max 2.1, przeładowania nie ma
- nowsza przepływka (błedu przeplywki nie ma) auto wkręca się dobrze,
na BC max 2.1 i przeładowanie....
- zawór WG zregenerowany, dla pewności kupiłem inny sprawny (rozręcałem go na części pierwsze) założyłem i nic to nie zmieniło
- n75 wymieniony na maca mimo tego, że n75 sprawny
- wężyki od n75 szczelne na 100%
no
ma ktoś jakiś pomysł?
[S6-2.2T AAN] błąd 537 lambda i inne
-
- Mechanik
- Posty: 107
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zielona Góra
[S6-2.2T AAN] błąd 537 lambda i inne
Ostatnio zmieniony 2015-10-03, 14:35 przez gruby, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 107
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zielona Góra
Jestem przekonany, że problemem jest przepływka...
Zmierzyłem oporności na poszczególnych pinach i wychodzą dziwne wartości, brak przejścia na drucie oporowym wewnątrz przpływomierza.
Z sondą sobie poradziłem, źle zlutowałem czarny przewód, a mianowicie z wiązki auta wychodzą 2 przewody (zielony i czarny) które połączyłem razem i to widocznie był błąd...
Sonda podłączona tylko do zielonego z ekranem i działa.
Zmierzyłem oporności na poszczególnych pinach i wychodzą dziwne wartości, brak przejścia na drucie oporowym wewnątrz przpływomierza.
Z sondą sobie poradziłem, źle zlutowałem czarny przewód, a mianowicie z wiązki auta wychodzą 2 przewody (zielony i czarny) które połączyłem razem i to widocznie był błąd...
Sonda podłączona tylko do zielonego z ekranem i działa.