[Q] Podwyższenie zawieszenia a'la Allroad

Awatar użytkownika
verus
Mechanik
Mechanik
Posty: 123
Rejestracja: 2012-12-24, 16:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

[Q] Podwyższenie zawieszenia a'la Allroad

Post autor: verus »

Jest możliwość takiego posadzenia Avanta C4 quattro jak ta C5 Allroad na zdjęciu poniżej ?

Obrazek
Awatar użytkownika
Mrozu76
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 289
Rejestracja: 2012-05-04, 07:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mrozu76 »

:shock: chcialbym cos napisac, ale poleglem :P po co?
Awatar użytkownika
verus
Mechanik
Mechanik
Posty: 123
Rejestracja: 2012-12-24, 16:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków

Post autor: verus »

W tym samym celu do czego służy C5 Allroad.
Jędrek
Adept
Adept
Posty: 31
Rejestracja: 2013-08-23, 19:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Koluszki

Post autor: Jędrek »

W sumie podoba mi sie. Mysle , ze daloby podniesc na poduszkach( nie wiem jak to sie nazywa) co przykrecone sa do ramy, jakimis tulejami tak ze dwa centymetry.Ja mam na sprezynach komfort i juz jest wysoko.Jakby dac wiekszej srednicy kola i opony to tez troche w gore .
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

Tez sie nad tym zastanawiałem jak podniesc .Co prawda jest wysoko ale chce wyżej,bo czasami sie wjeźdża w taki teren że cieżo o cos nie zaczepić.


Jakieś patenty ?
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Look_s6, koledze chyba chodziło o taki zestaw jak w C5. http://allegro.pl/audi-a6-c5-vw-passat- ... 77394.html
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

U mnie Air odpada :)
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

Ja mam taki zestaw do quattro, do sprzedania.

o tak chcesz żeby stał. Felgi 17"
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
pazdzioch123
Mechanik
Mechanik
Posty: 103
Rejestracja: 2014-04-21, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chmielno

Post autor: pazdzioch123 »

A jakby poprostu wstawić wzmacniane??? Pamiętam kiedyś w passacie b3 takie wstawiłem na tył to auto się nieźle podniosło
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

ale te co ja mam, to właśnie są wzmacniane i wyższe od standardowych o jakieś 5 cm.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

Ładnie stoi ;-)

A ktoś jakies tulejki wstawiał . Jak i gdzie?
Awatar użytkownika
Mrozu76
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 289
Rejestracja: 2012-05-04, 07:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mrozu76 »

a przed zakretem modlitwa, zeby dachowanka nie zaliczyc? :P
marcin łuków
Mechanik
Mechanik
Posty: 141
Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: łuków

Post autor: marcin łuków »

Mrozu76, przed zakrętem się zwalnia. ja mam podobnie i jest bardzo komfortowo. kiedyś miałem auto na sportowych sprężynach(-40/-40)i okropnie było. zamiast dołki amortyzować na zawieszeniu czułem wszystko na fotelu. wóz drabiniasty to prawidłowe określenie.
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Mój tak stoi a niby mam standard
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

Look_s6 pisze:Ładnie stoi ;-)

A ktoś jakies tulejki wstawiał . Jak i gdzie?
nie, żadnych tulejek. sprężyny są twardsze i wyższe. Normalnie składasz z amorkami. ja mam gazowe sachs`a.
a przed zakretem modlitwa, zeby dachowanka nie zaliczyc? :P
no właśnie byś się zdziwił. są twarde, ale wcale nie podskakuje się jak przy MTS Technik lub co gorsza ciętych "z metra". wybierają spokojnie drogę, a co więcej na takim zawiasie wjeżdżasz w metrowy śnieg i suniesz jak czołgiem (oczywiście przy quattro) ;)
Mój tak stoi a niby mam standard
Trooky jak ja kupowałem, to koleś mi też pisał, że to standard z S4, ale ktoś mi powiedział, że to była opcja, a nie standard tzw. zawieszenie przystosowane do poruszania się po złych drogach, coś jak 1 BR w A4 B5.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”