Ok
Ale problem położenia czujnika przydało by się rozwiązać jak najszybciej bo jak się okaże że jest inny a ja go potrzymam jeszcze z kilka dni to nie będę mógł go zwrócić .
Skoro prawdopodobnie to nie wtyczka od czujnika temp to gdzie ten czujnik mam wpiąć ?
Przeglądałem trochę internet i końcówka czujnika powinna się znajdować gdzieś pomiędzy chłodnicą a przednim zderzakiem.Ale ja tam nie widzę czujnika ani gniazda 2 pinowego by wpiąć nowy .
[A6 C4] Audi a6 c4 2.0 16v 140 problem z praca silnika
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
o którym czujniku temp mówisz? jeden 4PINowy masz z boku na króćcu, jeden jest 2PINowy wkręcony z tyłu w głowicy, jeden włącznik wentylatorów w chłodnicy czujnik temp zewnętrznej, między chłodnicą a zderzakiem i jeszcze na głowicy czujnik który steruje wentylatorami po wyłączeniu silnika
Ostatnio zmieniony 2015-01-11, 13:11 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zamość
Pod podpięciu pod waga wyskakuje błąd czujnika temp zewnętrznej .
Kupiłem 2 pinowy ale nie jestem w stanie zlokalizować gniazda aby podłączyć ten czujnik znalazłem wolną końcówkę ale jest zielona i okrągła koledzy mówią że to raczej od klimy .
Na 3 stronie jest zdjęcie czujnika który kupiłem .
Obstawiałem że gdzieś w okolicach lampy od strony kierowcy powinno być gnido aby go wpiąć ale nie mogę go zlokalizować
Kupiłem 2 pinowy ale nie jestem w stanie zlokalizować gniazda aby podłączyć ten czujnik znalazłem wolną końcówkę ale jest zielona i okrągła koledzy mówią że to raczej od klimy .
Na 3 stronie jest zdjęcie czujnika który kupiłem .
Obstawiałem że gdzieś w okolicach lampy od strony kierowcy powinno być gnido aby go wpiąć ale nie mogę go zlokalizować
-
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zamość
Witam odświeżam temat.
Ponownie pojawił się problem z obrotami, po podłączeniu pod kompa - styk biegu jałowego F60 - 516
Krokowy niby chodzi oporność wynosi 8 ale napięcie na wtyczce, po przekręconym zapłonie 12.40 po odpaleniu jest 13.60 a wiec stan ładowania aku.
Tak powinno być czy na wtyczce ciągle powinno być napięcie ok 12v?
Teoretycznie na krokowym jest ok ok 5,4V ale napięcie na samej wtyczce wydaje mi się zbyt wysokie.
Ponownie pojawił się problem z obrotami, po podłączeniu pod kompa - styk biegu jałowego F60 - 516
Krokowy niby chodzi oporność wynosi 8 ale napięcie na wtyczce, po przekręconym zapłonie 12.40 po odpaleniu jest 13.60 a wiec stan ładowania aku.
Tak powinno być czy na wtyczce ciągle powinno być napięcie ok 12v?
Teoretycznie na krokowym jest ok ok 5,4V ale napięcie na samej wtyczce wydaje mi się zbyt wysokie.