Do oceny - AUDI A6 3.0b model 2002 - ASN

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi i nie tylko związane z motoryzacją.
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Jak widzisz gitmar po wątku temat się już deko ciągnie. Ale Tata na kombi raczej nie poleci.

Tutaj jak wynika z tego holenderskiego opisu silnik 170 KM czyli taki sam jak Twój - BDV. Żeby sprawdzić łańcuszki zmiennych faz rozrządu to musi być silnik zimny? Bo chyba oprócz cieknącej głowicy to z grubszych spraw tylko te napinacze ZFR do sprawdzenia?

EDIT.
Czytam na szybko, że do BDV jakiś nietypowe sprzęgło szło i do dostania tylko w ASO?
Ostatnio zmieniony 2015-08-26, 10:07 przez przemoprzem, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Awatar użytkownika
gitmar
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 295
Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
Imię: Mariusz
Moje Audi: S6+ C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 4.2 326KM (AHK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: gitmar »

Nie miałem z tym nigdy problemu więc i tematu nie zgłębiałem. W moim akurat mam papier z ASO w Szwajcarii, że były wymieniane fazatory z łańcuchami i kompletem uszczelek silnika przy 170kkm w 11.2012 :mrgreen: Nie namawiam, skoro zapytałeś o auto od handlarza za niemałą cenę to pomyślałem o swoim, który prędzej czy później i tak pójdzie na sprzedaż. Póki co - jeździ, hamuje, skręca i ogólnie służy wożąc tyłek właściciela :ok:
Koniec OT :!:

P.S....z tego co kojarzę to TAK, łańcuchy lubią się odezwać na zimnym silniku.
Ostatnio zmieniony 2015-08-26, 10:07 przez gitmar, łącznie zmieniany 1 raz.
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Auto obejrzane i chyba kupione. Lakier, środek w stanie idealnym. Silnik wyplakowany, pod osłonami deczko oleju i much ale raczej nic nie cieknie. Trochę głośno działa sprężarka klimatyzacji - ale nie wiem czy tak ma być czy nie, może ewentualnie łożysko klimatyzacji. Tempomat działa, nic się nie tłucze w zawieszeniu. Brak rozkładanych siedzeń tył i otworu na narty nawet - szkoda, ale trudno.

Przy gaszeniu silnika słychać jakby stukanie, klekot - co to może być? Nie telepie budą, przy wciskaniu sprzęgła i puszczaniu nic niepojącego.

Dawno temu ktoś z forum miał dostęp do bazy ASO - ma ktoś nadal możliwość sprawdzenia napraw?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

uwaga bedzie pocisk.
ty i tata to chyba niereformowalni jestescie..
jedno kupiles z niby nic nie znaczacymi usterkami-wyszlo worek piniendzy zeby doprowadzic do porzadku.
drugie juz tutaj piszesz ze ma wady-sprezarka klimy i stukanie przy gaszeniu..
zobaczysz jak uciazliwe i kosztowne sa to naprawy-pierwwsza ok-prosta sprezarka do wymiany-jak sie zaczna kruszyc gwinty na przewodach i bedziesz finalnie zakuwal caly uklad na nowo.ale to pikus.zrobisz masz..
usunac to klekotanie przy gaszeniu-metoda prob i bledow wymiana poduszek itp itd..a na koncu bedzie jakie to felerne auto kupilem itp..ale najwazniejsze ze pod domem..szukaj auta ktore bedzie w 100 procentach idealne a nie ze pan opusci symbolicznie tysiaka na zauwazone przez ciebie usterki..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hyde Park”