Jak widzisz gitmar po wątku temat się już deko ciągnie. Ale Tata na kombi raczej nie poleci.
Tutaj jak wynika z tego holenderskiego opisu silnik 170 KM czyli taki sam jak Twój - BDV. Żeby sprawdzić łańcuszki zmiennych faz rozrządu to musi być silnik zimny? Bo chyba oprócz cieknącej głowicy to z grubszych spraw tylko te napinacze ZFR do sprawdzenia?
EDIT.
Czytam na szybko, że do BDV jakiś nietypowe sprzęgło szło i do dostania tylko w ASO?
Do oceny - AUDI A6 3.0b model 2002 - ASN
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Ostatnio zmieniony 2015-08-26, 10:07 przez przemoprzem, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- gitmar
- C4 Autorytet
- Posty: 295
- Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: S6+ C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 4.2 326KM (AHK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Nie miałem z tym nigdy problemu więc i tematu nie zgłębiałem. W moim akurat mam papier z ASO w Szwajcarii, że były wymieniane fazatory z łańcuchami i kompletem uszczelek silnika przy 170kkm w 11.2012 Nie namawiam, skoro zapytałeś o auto od handlarza za niemałą cenę to pomyślałem o swoim, który prędzej czy później i tak pójdzie na sprzedaż. Póki co - jeździ, hamuje, skręca i ogólnie służy wożąc tyłek właściciela
Koniec OT
P.S....z tego co kojarzę to TAK, łańcuchy lubią się odezwać na zimnym silniku.
Koniec OT
P.S....z tego co kojarzę to TAK, łańcuchy lubią się odezwać na zimnym silniku.
Ostatnio zmieniony 2015-08-26, 10:07 przez gitmar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Auto obejrzane i chyba kupione. Lakier, środek w stanie idealnym. Silnik wyplakowany, pod osłonami deczko oleju i much ale raczej nic nie cieknie. Trochę głośno działa sprężarka klimatyzacji - ale nie wiem czy tak ma być czy nie, może ewentualnie łożysko klimatyzacji. Tempomat działa, nic się nie tłucze w zawieszeniu. Brak rozkładanych siedzeń tył i otworu na narty nawet - szkoda, ale trudno.
Przy gaszeniu silnika słychać jakby stukanie, klekot - co to może być? Nie telepie budą, przy wciskaniu sprzęgła i puszczaniu nic niepojącego.
Dawno temu ktoś z forum miał dostęp do bazy ASO - ma ktoś nadal możliwość sprawdzenia napraw?
Przy gaszeniu silnika słychać jakby stukanie, klekot - co to może być? Nie telepie budą, przy wciskaniu sprzęgła i puszczaniu nic niepojącego.
Dawno temu ktoś z forum miał dostęp do bazy ASO - ma ktoś nadal możliwość sprawdzenia napraw?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
uwaga bedzie pocisk.
ty i tata to chyba niereformowalni jestescie..
jedno kupiles z niby nic nie znaczacymi usterkami-wyszlo worek piniendzy zeby doprowadzic do porzadku.
drugie juz tutaj piszesz ze ma wady-sprezarka klimy i stukanie przy gaszeniu..
zobaczysz jak uciazliwe i kosztowne sa to naprawy-pierwwsza ok-prosta sprezarka do wymiany-jak sie zaczna kruszyc gwinty na przewodach i bedziesz finalnie zakuwal caly uklad na nowo.ale to pikus.zrobisz masz..
usunac to klekotanie przy gaszeniu-metoda prob i bledow wymiana poduszek itp itd..a na koncu bedzie jakie to felerne auto kupilem itp..ale najwazniejsze ze pod domem..szukaj auta ktore bedzie w 100 procentach idealne a nie ze pan opusci symbolicznie tysiaka na zauwazone przez ciebie usterki..
ty i tata to chyba niereformowalni jestescie..
jedno kupiles z niby nic nie znaczacymi usterkami-wyszlo worek piniendzy zeby doprowadzic do porzadku.
drugie juz tutaj piszesz ze ma wady-sprezarka klimy i stukanie przy gaszeniu..
zobaczysz jak uciazliwe i kosztowne sa to naprawy-pierwwsza ok-prosta sprezarka do wymiany-jak sie zaczna kruszyc gwinty na przewodach i bedziesz finalnie zakuwal caly uklad na nowo.ale to pikus.zrobisz masz..
usunac to klekotanie przy gaszeniu-metoda prob i bledow wymiana poduszek itp itd..a na koncu bedzie jakie to felerne auto kupilem itp..ale najwazniejsze ze pod domem..szukaj auta ktore bedzie w 100 procentach idealne a nie ze pan opusci symbolicznie tysiaka na zauwazone przez ciebie usterki..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...