Witam ekipę.
Od jakiegoś czasu przy zmianie biegów słychać głuche uderzenie. Na biegu jałowym jest spokój, natomiast przy energicznym przyspieszaniu słychać delikatny ciągły zgrzyt.
Auto poszło na podnośnik.
Przeguby całe, poduchy całe, tłumik nie bije. Po ruszaniu kołami słychać ten irytujący dźwięk. To jest mały luz po którym występuje tępe uderzenie.
Diagnoza: Pada skrzynia.
I teraz zastanawiam się co robić. Wyjąć skrzynię i oddać do naprawy( skrzynia 5),
czy może lepiej poszukać 6 biegów i wstawiać.
Robił już ktoś z was taki mod. Silnik to ABC 2.6
[FWD-MAN.] Padajaca skrzynia biegów.
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Jak trafisz niedrogo 6 to ładuj 6:) tylko potrzebujesz jeszcze wybierak pod 6:)DOMIELSON pisze:Witam ekipę.
Od jakiegoś czasu przy zmianie biegów słychać głuche uderzenie. Na biegu jałowym jest spokój, natomiast przy energicznym przyspieszaniu słychać delikatny ciągły zgrzyt.
Auto poszło na podnośnik.
Przeguby całe, poduchy całe, tłumik nie bije. Po ruszaniu kołami słychać ten irytujący dźwięk. To jest mały luz po którym występuje tępe uderzenie.
Diagnoza: Pada skrzynia.
I teraz zastanawiam się co robić. Wyjąć skrzynię i oddać do naprawy( skrzynia 5),
czy może lepiej poszukać 6 biegów i wstawiać.
Robił już ktoś z was taki mod. Silnik to ABC 2.6
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Wg. ETKI manualne piątki FWD stosowane w C4 to :
CNX, CPA, DDB, CNY, CPD, CUS, CUR, CPE, CUT, CZW, DEN, DHZ, DBY, CXU, DPL.
Różnią się przełożeniem głównym od 31:9 , 35:9 przez 37:9 do 37:10.
Jedyna skrzynia FWD M6 wg. ETKI to ARX, jednak szperając dalej w ETKA okazuje się, że FWD M5 o oznaczeniu CXU ma ten sam korpus, brak w niej 6'ki tylko .
Tak więc jeżeli chodzi o M6 FWD to ARX, jeżeli rozwojowe M5 FWD to CXU.
CNX, CPA, DDB, CNY, CPD, CUS, CUR, CPE, CUT, CZW, DEN, DHZ, DBY, CXU, DPL.
Różnią się przełożeniem głównym od 31:9 , 35:9 przez 37:9 do 37:10.
Jedyna skrzynia FWD M6 wg. ETKI to ARX, jednak szperając dalej w ETKA okazuje się, że FWD M5 o oznaczeniu CXU ma ten sam korpus, brak w niej 6'ki tylko .
Tak więc jeżeli chodzi o M6 FWD to ARX, jeżeli rozwojowe M5 FWD to CXU.
A gdzie w tym wszystkim gałka z sześciobiegówki ?.various pisze:aki wybierak ? wsadzasz skrzynie, ustawiasz drążek i masz 6
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
various, blad w rozumowaniu.
6 ma inny sposob sterowania skrzynia-dwa drazki zamiast jednego.
inny lewar idzie.a co za tym caly kosz lewarka zmiany biegow..
6 ma inny sposob sterowania skrzynia-dwa drazki zamiast jednego.
inny lewar idzie.a co za tym caly kosz lewarka zmiany biegow..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...