[S4-2.2T AAN] AAN przerywa przy gwałtownym dodawaniu gazu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

J.A.G pisze:Bez sensu jest kupowanie czegokolwiek tej produkcji...
Znajdź nowe Beru w podobnej cenie, lepiej już kupić deko krótsze wspominane na forum kiedyś Boscha z BMW za 20-25zł/szt.
a dlaczego. ja jeżdżę na nich dobre 4 lata. może dopiero teraz któraś wymaga wymiany, ale to i tak się opłaca. za jedną Beru musisz zapłacić ponad 100 zł.
Ostatnio zmieniony 2015-07-13, 22:55 przez zrywka, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
ddominik0077
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: suwałki

Post autor: ddominik0077 »

Cewki wymienione na tfsi. Problem nadal występuje :oops:
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Układ zapłonowy nie, paliwo jest ... skrupulatnie i metodycznie bym sprawdził oczujnikowanie silnika.
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

stukowce?
ddominik0077
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: suwałki

Post autor: ddominik0077 »

Tylko dziwi mnie fakt że powolutku wciskając gaz samochód normalnie jedzie.
Małe spostrzeżenie, miałem w baku ok 35l paliwa, zrobiłem trasę 150km, pod koniec trasy właśnie samochód zaczął przerywać. Pokręciłem się wokół komina obserwując czy nadal samochód przerywa , zmieniłem cewki na tfsi, znów się pokręcilem i nagle w baku zrobiło się sucho. na 35l paliwa zrobiłem maxymalnie 200km , czyli spalanie ~17,5l a zdaje się że wcale nie ciskałem. Nie mówię tutaj że eska dużo pali tylko może to jest klucz do zagadki ?
ddominik0077
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: suwałki

Post autor: ddominik0077 »

Czytając i zagłębiając się w internatach odczytałem iż prawdopodobnie jest to zaworek n75, możliwe ?
Na dniach będę dochodził prawdy.
gruby
Mechanik
Mechanik
Posty: 107
Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zielona Góra

Post autor: gruby »

ddominik0077, a jakie masz ciśnienie doładowania? Jakieś błędy w kompie po konwersji na
TFSI?
ddominik0077
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: suwałki

Post autor: ddominik0077 »

na bc wyskakuje 1.4-1.5. Teraz nie przerywa przy 3k obrotów, tylko ogólnie turbawka nie może się doładować na maxa. Jeszcze raz założone nowe świece z przerwą 0,7mm.
Po konwersacji błędy:
1. 00544 Maxymalne ciśnienie świeżego ładunku przekroczone-Nieprawidłowy sygnał. 2.00518 Potencjometr zaworu przepustnicy-G69- Nieprawidłowy sygnał.
Ostatnio zmieniony 2015-08-18, 09:57 przez ddominik0077, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

ddominik0077 pisze:na bc wyskakuje 1.4-1.5.
ddominik0077 pisze:Potencjometr zaworu przepustnicy-G69- Nieprawidłowy sygnał.
Ja bym zajrzał właśnie do TPS. Wejdź na zapłonie vagiem w grupę z tpsem i wciskaj powoli gaz, obserwuj wypełnienie w %. Powinno wyjściowo być ok 7% i płynnie rosnąć do 99-100%
Ew. masz jakieś zwarcie w instalacji, u mnie po odłamaniu wtyczki od halla jeden pin dotykał do masy i wywalało 4błędy, map, tps, barometryczny i coś jeszcze, ciśninie zeszło do 1.5 bezwzględnego a tps pokazywał dziwne położenia gazu.
Być może to n75 ale do spalania to on akurat bezpośrednio nic nie ma.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ddominik0077
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: suwałki

Post autor: ddominik0077 »

Zapomniałem całkowicie o temacie :/ ale dokończyć wypada.
Zawór DV i padnięta w nim membrana. Zawór wymieniony, tryb awaryjny ustąpił. Ładuje tyle ile ma ładować, dzięki chłopaki za pomoc, przynajmniej mam teraz tfsi które się całkowicie zwróciły :)
( temat do zamknięcia )
Ostatnio zmieniony 2016-02-04, 17:31 przez ddominik0077, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”