Kupno V8
-
- Mechanik
- Posty: 124
- Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SK
Kupno V8
Jako iż ostatnio rozglądam się nad zmianą auta zastanawiam sie na Audi V8, jakos bardziej mi pasuje niż 100. Teraz takie pytanie jak z dostępem i ceną częsci? Ceny porównywalne do czesci w c4? Jak w ogóle z dostępem do częsci, jak ten silnik znosi gaz?
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
V8ki mają coś w sobie...
Części droższe niż do zwykłej c4ki, ale nie ma tragedii. Do 3,6 wchodzi chyba ponad 9litrów oleju filtr oleju chyba około 80zł stoi.
Dostępność części używanych mała, choć jest kilka osób które tylko i wyłacznie v8ki rozbierają
Części droższe niż do zwykłej c4ki, ale nie ma tragedii. Do 3,6 wchodzi chyba ponad 9litrów oleju filtr oleju chyba około 80zł stoi.
Dostępność części używanych mała, choć jest kilka osób które tylko i wyłacznie v8ki rozbierają
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- gitmar
- C4 Autorytet
- Posty: 295
- Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: S6+ C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 4.2 326KM (AHK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Do silnika wchodzi ok.8l (książkowo 7.5l). Silnik 3.6 z oznaczeniem PT, 4.2 ABH. ABH w porównaniu do silnika z S6 C4 (AEC 290KM) to olejożłop. Nawet po wymianie pierścieni i zrobieniu głowic można się spodziewać sporego zużycia oleju Dlatego sporo osób wrzuca w jego miejsce (ABH) silnik z S6 AEC. Filtr oleju Manna (dość długi) ok.70-80zł, filtr powietrza ok.60-70zł, dośc drogie przewody zapłonowe - silnik najlepiej współpracuje z oryginalnymi z ASO koszt ok.2500zł Można poszukać Boscha (ok.1100zł) ale już dość trudno dostępny, NGK ok.800-900zł. Rozrząd jak chcesz zrobić kompleksowo to szykuj min.2000zł (wiem - w maju w swojej S6 robiłem i u mnie wyszło ok.2300zł), 4 lata temu również go wymieniałem, inne dodatkowe części były zmieniane, wtedy buliłem ok.2000zł. Pamiętaj, że rozbierając przód trzeba zrobić wiele rzeczy "przy okazji" bo później lepiej tego nie rozbierać. Wiele częsci jest dostępnych tylko w ASO (albo już nawet tam niedostępnych). Z ciekawostek, by wyjąć licznik w V8 D11 musisz rwać całą dechę (np.by wymienić żarówkę). Przygotuj się na regenerację maglownicy która w tych autach cieknie. Kolejny problem V8 D11 to hamulce. Tarcze UFO są droooogie i ciężko dostępne. Dużo osób wrzuca kolumny od S6 C4 ze standardowymi tarczami, to kolejny koszt.
Dobrze się zastanów, bo kupić V8 to nie problem. Jeśli chcesz utrzymać auto w oryginale to łatwo i tanio nie będzie
Dobrze się zastanów, bo kupić V8 to nie problem. Jeśli chcesz utrzymać auto w oryginale to łatwo i tanio nie będzie
Ostatnio zmieniony 2015-07-26, 11:12 przez gitmar, łącznie zmieniany 1 raz.
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
nie całą, tylko górną część dechy, nie jest to aż tak bardzo kłopotliwe, niemniej jednak w c4 lepiej rozwiązanegitmar pisze:Z ciekawostek, by wyjąć licznik w V8 D11 musisz rwać całą dechę (np.by wymienić żarówkę)
Gitmar, widzę że jesteś nieźle obcykany he he
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- Ruski
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-07-11, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kalisz
Powiem tak trzeba mieć dobre podejście i mocne nerwy i przede wszystkim możliwości i umiejętności naprawy tego auta samemu.
gitmar, nie do końca jest tak ,że AEC je mniej oleju niżeli ABH mój silnik pije nie całe 0,4 na 1000km a znam AEC po naprawie gdzie piły po 1,2L.
Najpierw zanim kupiłbym ten samochód na twoim miejscu zastanowiłbym się czy stać cię na utrzymanie go ja np w zeszłym roku popłynąłem na około 8,5tyś od tak więc nie ma lekko ale auto mega przyzwoite jadąc po mieście nie ma osoby co by się nie obejrzała za tym autem
W Polsce na Allegro to trupy nawet te po 11tyś są nic nie warte bo wymagają około kolejnych 10 wkładu lub przeróbek na nowsze rozwiązania i wtedy to gra
U mnie np jest Silnik z S4 skrzynia z S6 bo ma szeroką jedynkę (moją starą skrzynię od V8 ukręciłem) tylny most z S4 z możliwością blokady i przy takiej hybrydzie to zdaje egzamin przy kilku modach które są moją słodką tajemnicą (jak w każdym moim aucie) wszystko chodzi jak powinno kewlarowe sprzęgło też się spisało powiem szczerze nie licząc kupna auta wsadziłem już w nie ponad 30tyś zł ale jestem z niego mega zadowolony w razie jakichkolwiek pytań zapraszam
Jeżeli chodzi o dostępność części to życzę powodzenia w ASO nie ma już 80% części ze względu na wycofanie ale zawsze można coś dorobić coś przerobić albo zastąpić czymś nowszym
gitmar, nie do końca jest tak ,że AEC je mniej oleju niżeli ABH mój silnik pije nie całe 0,4 na 1000km a znam AEC po naprawie gdzie piły po 1,2L.
Najpierw zanim kupiłbym ten samochód na twoim miejscu zastanowiłbym się czy stać cię na utrzymanie go ja np w zeszłym roku popłynąłem na około 8,5tyś od tak więc nie ma lekko ale auto mega przyzwoite jadąc po mieście nie ma osoby co by się nie obejrzała za tym autem
W Polsce na Allegro to trupy nawet te po 11tyś są nic nie warte bo wymagają około kolejnych 10 wkładu lub przeróbek na nowsze rozwiązania i wtedy to gra
U mnie np jest Silnik z S4 skrzynia z S6 bo ma szeroką jedynkę (moją starą skrzynię od V8 ukręciłem) tylny most z S4 z możliwością blokady i przy takiej hybrydzie to zdaje egzamin przy kilku modach które są moją słodką tajemnicą (jak w każdym moim aucie) wszystko chodzi jak powinno kewlarowe sprzęgło też się spisało powiem szczerze nie licząc kupna auta wsadziłem już w nie ponad 30tyś zł ale jestem z niego mega zadowolony w razie jakichkolwiek pytań zapraszam
Jeżeli chodzi o dostępność części to życzę powodzenia w ASO nie ma już 80% części ze względu na wycofanie ale zawsze można coś dorobić coś przerobić albo zastąpić czymś nowszym
Ostatnio zmieniony 2015-08-01, 18:49 przez Ruski, łącznie zmieniany 1 raz.
- muody
- Adept
- Posty: 15
- Rejestracja: 2014-02-17, 19:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: LUBELSKIE
Ruski podobnie jak gitmar macie do auta podejście wręcz pedantyczne - godne pozazdroszczenia
Ja mam podejście minimalistyczne, miałem 4 V8, ostatnią sprzedałem dobrze ponad 10lat temu. Wszystkie kupowałem (parenaście lat temu) po 5-6 tysi ( wszystkie jeżdżące, kompletne, proste, z gazem itp ). Żadnych dużych kosztów nie pamiętam. ASO - a co to takiego?
Ja mam podejście minimalistyczne, miałem 4 V8, ostatnią sprzedałem dobrze ponad 10lat temu. Wszystkie kupowałem (parenaście lat temu) po 5-6 tysi ( wszystkie jeżdżące, kompletne, proste, z gazem itp ). Żadnych dużych kosztów nie pamiętam. ASO - a co to takiego?
Ostatnio zmieniony 2015-09-02, 17:51 przez muody, łącznie zmieniany 2 razy.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
heh.az korci zeby przywrocic pierwotny post..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...