[Q] EIBACH PRO-KIT -35/30

Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

GTR34, po dziurach i tak jeżdze wolno, nie nawidze jak coś mi sie tłucze w środku czy zawiasie także tego sie nie boje, wyspy czy coś też pokonuje wolniutko, to audko zostaje ze mna na długo także nie chce go roztłuc ;-) Pozatym wprawe mam, tata ma niskie a4 do tego stopnia że nad poprzeczką z palety nie przejechał więc wiem jak sie jeździ nisko :mrgreen:
gino_gti
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2014-02-28, 22:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: slask

Post autor: gino_gti »

GTR34, wiec jakie zawieszenie polecasz, bo jestem na fazie zwatpienia chodze od sklepu do sklepu a tam same no name, w sklepie ktory handluje partsami audi dowiedzialem sie ze u mnie jest jakis sportowy zawias i fakt faktem prowadzi sie zajebiscie jest twardszy ale na tyle ze jest to do zniesienia i bardzo bym chcial zawias o tej samej twaedosci, niby mam zawias z Esioka
Awatar użytkownika
Glac
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 98
Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Glac »

Siema.
Świeżo po urlopie jestem i auto przetestowane pod obciążeniem także.
Eibach wymiata po prostu co tu dużo mówić.
Komfort wydaje się nawet lepszy niż na ori sprężynach. Tzn nie ma kanapy i bujania w zakrętach, ale ładnie wybiera nierówności i to przy 18".
Zakręty bajka.
Przy obciążeniu auta 4 osoby, bagażnik full i pełny bak nic nie obciera i przejeżdżając tak przez próg zwalniający nie haczy.

Przewiduję jeden minus na dłuższą metę - szybsze zużycie opon spowodowane chęcią obcowania w pełni z każdym zakrętem ;-)
gino_gti
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2014-02-28, 22:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: slask

Post autor: gino_gti »

Glac,

a te sprężyny w kombinacji z jakimi amortyzatorami masz?
Awatar użytkownika
Glac
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 98
Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Glac »

gino_gti, Amorów nie zmieniałem - są takie jakie były - tył to jeszcze oryginał siedzi, a z przodu widać że wymieniane, ale jakie Ci nie powiem ponieważ kupiłem auto już z nimi.
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Coraz bardziej mnie przekonujecie :D czas zacząć odkładać koniec z balowaniem xD
Awatar użytkownika
drmort
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: drmort »

Glac,

a Ty nabyłeś nówki czy używki?
Awatar użytkownika
Glac
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 98
Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Glac »

drmort, nówki sztuki nie śmigane z Allegro.
gino_gti
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2014-02-28, 22:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: slask

Post autor: gino_gti »

Glac,

A miales sporta czy normalny zawias?
Awatar użytkownika
Glac
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 98
Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Glac »

gino_gti, normalny
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

No właśnie jeśli chodzi o komfort 1BA to będzie duża różnica w porównaniu do Eibacha ale jak ktoś ma 1BE to już nie tak bardzo moim zdaniem.
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
Hercyk
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2012-09-12, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Błaszki

Post autor: Hercyk »

Cześć również chcę zakupić te sprężyny chodzi mi mianowicie ile poleciała w dół c4
Teraz mam 17 felgi i pasowało by mi z 60 mm zejść bo stoi jak koza teraz
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

Eibachy raczej o tyle nie zejdą, obecnie mam u siebie założone H&R fioletowe progresywne to na nich poszła C4 równe 5cm w dół od fabrycznego 1BE :ok:
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
Hercyk
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2012-09-12, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Błaszki

Post autor: Hercyk »

Myślę że jak zejde około -40 będzie dobrze na tych Eibachach a tak z ciekawości mocno twardo na H&R się jeździ czy w miarę
Awatar użytkownika
deep
Mechanik
Mechanik
Posty: 176
Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: DOA

Post autor: deep »

Dziś wymieniłem sprężynki z ori komfort na eibachy pro kit... no i lipa ! Przód siadł około 4cm, tył o 6,5 cm ! Teraz auto wygląda jak motorówka nawet na postoju.... Co z tym zrobić? Dodam, że mam małą butlę lpg w kole ale auto na ori springach stało równiutko.
Teraz ciasno wchodzą 2 palce z tyłu, pomiędzy koło a rant błotnika, z przodu natomiast aż 4 spokojnie... Jaka jest tego przyczyna? Błąd w montażu, wyrąbane amory czy może coś jeszcze innego?

PS. Sprężyny kupione nowe, w sklepie eibach.pl. Numer E1516-140 czyli 2.3 E quattro, 2.6 quattro, 2.6 E quattro, 2.8 E quattro, S4 V8 quattro bez automata. U siebie mam 2.3 quattro manual.

EDIT: Sprawa chyba rozwiązana, rozładowałem bagażnik (stare sprężyny, subwoofer) to auto lekko poszło do góry. Pewnie jakbym hak wywalił i zbiornik lpg z koła wywalił to byłoby tak jak trzeba. Hak oczywiście w najbliższym czasie wylatuje ;)
Ostatnio zmieniony 2015-08-05, 10:18 przez deep, łącznie zmieniany 5 razy.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”