[Q] EIBACH PRO-KIT -35/30
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
GTR34, po dziurach i tak jeżdze wolno, nie nawidze jak coś mi sie tłucze w środku czy zawiasie także tego sie nie boje, wyspy czy coś też pokonuje wolniutko, to audko zostaje ze mna na długo także nie chce go roztłuc Pozatym wprawe mam, tata ma niskie a4 do tego stopnia że nad poprzeczką z palety nie przejechał więc wiem jak sie jeździ nisko
-
- Adept
- Posty: 22
- Rejestracja: 2014-02-28, 22:36
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: slask
GTR34, wiec jakie zawieszenie polecasz, bo jestem na fazie zwatpienia chodze od sklepu do sklepu a tam same no name, w sklepie ktory handluje partsami audi dowiedzialem sie ze u mnie jest jakis sportowy zawias i fakt faktem prowadzi sie zajebiscie jest twardszy ale na tyle ze jest to do zniesienia i bardzo bym chcial zawias o tej samej twaedosci, niby mam zawias z Esioka
- Glac
- Czeladnik
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Siema.
Świeżo po urlopie jestem i auto przetestowane pod obciążeniem także.
Eibach wymiata po prostu co tu dużo mówić.
Komfort wydaje się nawet lepszy niż na ori sprężynach. Tzn nie ma kanapy i bujania w zakrętach, ale ładnie wybiera nierówności i to przy 18".
Zakręty bajka.
Przy obciążeniu auta 4 osoby, bagażnik full i pełny bak nic nie obciera i przejeżdżając tak przez próg zwalniający nie haczy.
Przewiduję jeden minus na dłuższą metę - szybsze zużycie opon spowodowane chęcią obcowania w pełni z każdym zakrętem
Świeżo po urlopie jestem i auto przetestowane pod obciążeniem także.
Eibach wymiata po prostu co tu dużo mówić.
Komfort wydaje się nawet lepszy niż na ori sprężynach. Tzn nie ma kanapy i bujania w zakrętach, ale ładnie wybiera nierówności i to przy 18".
Zakręty bajka.
Przy obciążeniu auta 4 osoby, bagażnik full i pełny bak nic nie obciera i przejeżdżając tak przez próg zwalniający nie haczy.
Przewiduję jeden minus na dłuższą metę - szybsze zużycie opon spowodowane chęcią obcowania w pełni z każdym zakrętem
Czarny AEL Glaca http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=4967
- Glac
- Czeladnik
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
gino_gti, Amorów nie zmieniałem - są takie jakie były - tył to jeszcze oryginał siedzi, a z przodu widać że wymieniane, ale jakie Ci nie powiem ponieważ kupiłem auto już z nimi.
Czarny AEL Glaca http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=4967
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Dziś wymieniłem sprężynki z ori komfort na eibachy pro kit... no i lipa ! Przód siadł około 4cm, tył o 6,5 cm ! Teraz auto wygląda jak motorówka nawet na postoju.... Co z tym zrobić? Dodam, że mam małą butlę lpg w kole ale auto na ori springach stało równiutko.
Teraz ciasno wchodzą 2 palce z tyłu, pomiędzy koło a rant błotnika, z przodu natomiast aż 4 spokojnie... Jaka jest tego przyczyna? Błąd w montażu, wyrąbane amory czy może coś jeszcze innego?
PS. Sprężyny kupione nowe, w sklepie eibach.pl. Numer E1516-140 czyli 2.3 E quattro, 2.6 quattro, 2.6 E quattro, 2.8 E quattro, S4 V8 quattro bez automata. U siebie mam 2.3 quattro manual.
EDIT: Sprawa chyba rozwiązana, rozładowałem bagażnik (stare sprężyny, subwoofer) to auto lekko poszło do góry. Pewnie jakbym hak wywalił i zbiornik lpg z koła wywalił to byłoby tak jak trzeba. Hak oczywiście w najbliższym czasie wylatuje
Teraz ciasno wchodzą 2 palce z tyłu, pomiędzy koło a rant błotnika, z przodu natomiast aż 4 spokojnie... Jaka jest tego przyczyna? Błąd w montażu, wyrąbane amory czy może coś jeszcze innego?
PS. Sprężyny kupione nowe, w sklepie eibach.pl. Numer E1516-140 czyli 2.3 E quattro, 2.6 quattro, 2.6 E quattro, 2.8 E quattro, S4 V8 quattro bez automata. U siebie mam 2.3 quattro manual.
EDIT: Sprawa chyba rozwiązana, rozładowałem bagażnik (stare sprężyny, subwoofer) to auto lekko poszło do góry. Pewnie jakbym hak wywalił i zbiornik lpg z koła wywalił to byłoby tak jak trzeba. Hak oczywiście w najbliższym czasie wylatuje
Ostatnio zmieniony 2015-08-05, 10:18 przez deep, łącznie zmieniany 5 razy.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'