[A6-2.5TDI AAT] 2.5 TDI AAT Doładowanie turbiny

Wszystko co jest związane z układem powietrznym silników wysokoprężnych.
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

[A6-2.5TDI AAT] 2.5 TDI AAT Doładowanie turbiny

Post autor: Scania V8 »

Ile powinna mieć ciśnienia przy 1900obr?
W vagu np. w 11 grupie licząc obroty to która kolumna to aktualna wartość a która zadana?

http://vaglog.pl/log_212588.html 1 i 3 grupa dynam.

http://vaglog.pl/log_212589.html 8 i 11 grupa dynam.

czy turbo dobrze wstaje i pompuje ?
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

jest ok. w grupie 11 2 kolumna od lewej to aktualny boost.
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

2 kolumna to ciśnienie doładowania wymagane 3 kolumna ciśnienie doładowania rzeczywiste, 4 kolumna to wysterowanie zaworka n75.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

wiem że to nie do tematu , ale chciałem sprawdzić wtrysk sterujący i odpiąłem wtyczke i nic żadnej różnicy w pracy silnika ,reakcja na gaz taka sama mułowata , to co oznacza padnięty?

silnik pracuje równo nie szarpie , ale żeby przyspieszyć trza dać do końca a jak się przyjedzie z trasy to do silnika i tłumika nie dotkniesz to chyba przez egr po zaślepieniu i jak na postoju zimny stoi uruchomiony to z tłumika na ziemi widać czarny ślad z kropkami nie wiem od czego to, oleju nie bierze ni grama ,

ale jak afro mówi że druga to wymagana a w aktualnej trzeciej przy 2138obr powinno być 0,907 bara a jest 0,632 no to coś jest nie tak :zdegustowany: może to przez tą rurkę na turbinie co idzie do WG
Ostatnio zmieniony 2015-07-20, 23:28 przez Scania V8, łącznie zmieniany 3 razy.
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

afro89, 4 kolumna to procent powietrza upuszczanego z układu, czyli im więcej obrotów tym więcej % w 4 kolumnie, dobrze rozumiem? Da się po tym wskazaniu sprawdzić n75?
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

4 kolumna to procent w jakim stopniu jest "uchylony" zaworek N75, a co za tym idzie w jakim stopniu jest otwrty WG. Im większa wartość tym N75 bardziej uchyla WG.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

auto kopci z dolnych obrotów , przy otwartej masce na postoju przy gazowaniu od strony turbiny wychodzi mały dym skądś ,
Ostatnio zmieniony 2015-08-01, 23:11 przez Scania V8, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”