[S4-2.2T AAN] AAN przerywa przy gwałtownym dodawaniu gazu
-
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: suwałki
[S4-2.2T AAN] AAN przerywa przy gwałtownym dodawaniu gazu
Witam. Samochód przerywa po gwałtownym dodaniu gazu, dzisiaj wymieniona pompa paliwa ponieważ podejrzewałem że to przez zbyt niskie ciśnienie ale jednak nie. Jeżeli dodajemy gwałtownie gazu auto przerywa w granicach 3k obrotów, jeżeli jedziemy bardzo ale to bardzo spokojnie, delikatnie wciskając gaz samochód ciągnie aż do końca. Przepływomierz odpinany dla sprawdzenia- to samo ( dzisiaj wieczorem go wyczyszczę ) Audi na luzie normalnie się wkręca jak gdyby nigdy nic. Komputer niby nie wykazał żadnych błędów( tak powiedział mi mechanik) Auti bez gazu, czysta benzyna. Jakie są wasze sugestie na ten temat , co może być nie tak ?
Ostatnio zmieniony 2015-07-08, 18:58 przez ddominik0077, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: suwałki
-
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: suwałki
J.A.G mieszka w puszczy ale brak mi z nim kontaktu, a z 2.2t u mnie chyba ciężko
Tych cewek w żaden sposób oprócz podmienienia nie można sprawdzić ?
Tych cewek w żaden sposób oprócz podmienienia nie można sprawdzić ?
Ostatnio zmieniony 2015-07-08, 20:05 przez ddominik0077, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: suwałki
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Ostatnio też zauważyłem, że u mnie się tak dzieje, jak cisnę do podłogi.
Moduły mam zmienione, ale cewki mają 21 lat. chyba czas na zmianę na TFSI.
Moduły mam zmienione, ale cewki mają 21 lat. chyba czas na zmianę na TFSI.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
-
- Adept
- Posty: 21
- Rejestracja: 2013-11-04, 21:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: suwałki
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Jeżeli to by był G28 (czujnik położenia wału korbowego) to silnik by nie odpalił nawet. Zresztą podobnie miała by się sytuacja przy padniętym czujniku punktu zapłonu G4 lub czujniku położenia wałka rozrządu G40.
To, że na zgaszonym w błędach masz brak sygnału z G28 to jest NORMA dla M2.3.2, po odpaleniu kiedy ECU "widzi" impulsy błąd znika.
Układ zapłonowy będzie winien Twojej przypadłości.
Tutaj masz kopalnię wiedzy na ten temat : http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/20986.phtml
W wolnej chwili poczytaj , warto.
To, że na zgaszonym w błędach masz brak sygnału z G28 to jest NORMA dla M2.3.2, po odpaleniu kiedy ECU "widzi" impulsy błąd znika.
Układ zapłonowy będzie winien Twojej przypadłości.
Tutaj masz kopalnię wiedzy na ten temat : http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/20986.phtml
W wolnej chwili poczytaj , warto.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Witaj.
Wybacz ale nie zaglądam za często na forum...
Pomógłbym chętnie, tylko problem w tym, że ja nie mam oryginalnych cewek. Mam cewki po konwersji z nowszych silników TFSI a swoje stare sprzedałem. Zostały mi tylko 3 fajki ori Beru używane zaledwie niecałe 2 lata, jak potrzebujesz to tanio oddam albo sobie podmienisz żeby zobaczyć, bo sparciałe i stare na pewno mają przebicie.
Pozdrawiam
Wybacz ale nie zaglądam za często na forum...
Pomógłbym chętnie, tylko problem w tym, że ja nie mam oryginalnych cewek. Mam cewki po konwersji z nowszych silników TFSI a swoje stare sprzedałem. Zostały mi tylko 3 fajki ori Beru używane zaledwie niecałe 2 lata, jak potrzebujesz to tanio oddam albo sobie podmienisz żeby zobaczyć, bo sparciałe i stare na pewno mają przebicie.
Pozdrawiam
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Bez sensu kupować używane fajki jak nowe są po 14 zł/szt.
http://www.janmor.pl/catalog/1853/connector/JM2047
http://www.janmor.pl/catalog/1853/connector/JM2047
Ostatnio zmieniony 2015-07-12, 18:43 przez zrywka, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było