[A6-2.5TDI AAT] Zawór n108

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

[A6-2.5TDI AAT] Zawór n108

Post autor: Scania V8 »

Można samemu wyczyścić ten zaworek dokładnie sitko , koniecznie później zakładać nowe uszczelki?

Jak najłatwiej sprawdzić wtrysk sterujący ???????????
Ostatnio zmieniony 2015-07-04, 22:51 przez Scania V8, łącznie zmieniany 2 razy.
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

Scania V8, zmierz rezystancję na wtrysku, ma być 80-120 omów. Jeśli auto przerywa i pojawia się sporadycznie błąd 00550 to wtrysk się kończy powoli. Sprawdź piny w kostce, czy nie zaśniedziały i nie mają luzów.
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

błędy pojawiały się i G80 needle lift sensor i 00550 po zmniejszeniu kąta wtrysku zniknęły ale jak miała 90* kąta a teraz 60 stopni ,różnicy w pracy nie słychać , na postoju czuć takie lekkie szarpnięcia , a z przyśpieszaniem dalej trzeba piłować żeby przyspieszać , z niskich obrotów jedzie turbo pompuje i od 2,5k obrotów silnik wyje a nie warczy :-| tak jakby nie było dynamicznego kąta wtrysku . / Jak by się okazał do wymiany to miałby ktoś do AAT sprawny wtr. sterujący nie drogo?
Ostatnio zmieniony 2015-07-05, 22:10 przez Scania V8, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”