Można samemu wyczyścić ten zaworek dokładnie sitko , koniecznie później zakładać nowe uszczelki?
Jak najłatwiej sprawdzić wtrysk sterujący ???????????
[A6-2.5TDI AAT] Zawór n108
-
- Czeladnik
- Posty: 86
- Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
[A6-2.5TDI AAT] Zawór n108
Ostatnio zmieniony 2015-07-04, 22:51 przez Scania V8, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Czeladnik
- Posty: 86
- Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
błędy pojawiały się i G80 needle lift sensor i 00550 po zmniejszeniu kąta wtrysku zniknęły ale jak miała 90* kąta a teraz 60 stopni ,różnicy w pracy nie słychać , na postoju czuć takie lekkie szarpnięcia , a z przyśpieszaniem dalej trzeba piłować żeby przyspieszać , z niskich obrotów jedzie turbo pompuje i od 2,5k obrotów silnik wyje a nie warczy tak jakby nie było dynamicznego kąta wtrysku . / Jak by się okazał do wymiany to miałby ktoś do AAT sprawny wtr. sterujący nie drogo?
Ostatnio zmieniony 2015-07-05, 22:10 przez Scania V8, łącznie zmieniany 2 razy.