[A6 C4 SEDAN] Wycieraczki
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Żadne WD, wymiana sprężynek wam nic nie da. Jest inny wątek o tym samym, dałem rozwiązanie:
"Jako, że ostatnio trochę popadało, a nowe wycieraczki nic nie pomogły, podjąłem decyzję, że trzeba wkroczyć na plac boju z "ciężkim sprzętem" i raz na zawsze rozwiązać problem wycieraczkowy. W ruch poszła wiertarko-wkrętarka i wiertło chyba 5 mm - usunąłem te ograniczniki i wycieraczka chodzi miodzio
W końcu ramię wycieraczki przy pozycji "w pionie" dolega mocno do szyby, wcześniej w tym położeniu brakowało gumie do szyby te kilka milimetrów, przez co szyba nie była wycierana. Teraz jest gitara, muszę tylko czarną farbą (lub markerem) zamalować kilka otarć przy tym przegubie ramienia i finito.
"
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=666&start=30 .
Może wycieraczki oryginalne są wyższe, ale w każdym razie ramie od kierowcy w pozycji pionowej jest "w powietrzu" - i nic wam nie da psikanie, wymiana sprężyn, bo po prostu ogranicznik nie pozwala. Odkręcić wycieraczkę, wiertarka lub szlifierka/frezarka i trzeba zlikwidować ogranicznik. Do dnia dzisiejszego mam spokój z wycieraczkami, a kupiłem jakieś marketówki za "15 zł".
"Jako, że ostatnio trochę popadało, a nowe wycieraczki nic nie pomogły, podjąłem decyzję, że trzeba wkroczyć na plac boju z "ciężkim sprzętem" i raz na zawsze rozwiązać problem wycieraczkowy. W ruch poszła wiertarko-wkrętarka i wiertło chyba 5 mm - usunąłem te ograniczniki i wycieraczka chodzi miodzio
W końcu ramię wycieraczki przy pozycji "w pionie" dolega mocno do szyby, wcześniej w tym położeniu brakowało gumie do szyby te kilka milimetrów, przez co szyba nie była wycierana. Teraz jest gitara, muszę tylko czarną farbą (lub markerem) zamalować kilka otarć przy tym przegubie ramienia i finito.
"
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=666&start=30 .
Może wycieraczki oryginalne są wyższe, ale w każdym razie ramie od kierowcy w pozycji pionowej jest "w powietrzu" - i nic wam nie da psikanie, wymiana sprężyn, bo po prostu ogranicznik nie pozwala. Odkręcić wycieraczkę, wiertarka lub szlifierka/frezarka i trzeba zlikwidować ogranicznik. Do dnia dzisiejszego mam spokój z wycieraczkami, a kupiłem jakieś marketówki za "15 zł".
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- Grzesiek
- C4 Autorytet
- Posty: 271
- Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piski
przemoprzem, masz racje stary, wyjasniles sprawe...
Tak dokladnie jest, walcze z tym, sprezyna wydaje sie dociskac na maxa, przyciskam ramie, wisi juz nizej niz na poczatku, ale ciagle wisi, i ogranicznik nie pozwala zejsc nizej.
Krotsza jest ta od kierowcy, a dluzsza ta od pasazera,
chociaz jak czytam etke to tam w size chyba wiecej ma wpisana ta oznaczona jako 'lewa', i czlowiek glupieje.
21 godzina, mam w h*j rzeczy jeszcze dzisiaj do zrobienia, jeszcze dzisiaj musze sie znalezc w warszawie, i walcze z wycieraczkami...
Tak dokladnie jest, walcze z tym, sprezyna wydaje sie dociskac na maxa, przyciskam ramie, wisi juz nizej niz na poczatku, ale ciagle wisi, i ogranicznik nie pozwala zejsc nizej.
Krotsza jest ta od kierowcy, a dluzsza ta od pasazera,
chociaz jak czytam etke to tam w size chyba wiecej ma wpisana ta oznaczona jako 'lewa', i czlowiek glupieje.
21 godzina, mam w h*j rzeczy jeszcze dzisiaj do zrobienia, jeszcze dzisiaj musze sie znalezc w warszawie, i walcze z wycieraczkami...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nie spotkalem sie z takim rozwiazaniem.czlowiek uczy sie cale życie.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
nietypowe pytanko mam tudzież prośbe.. mianowicie swojego czasu wyginałem ramię lewej wycieraczki zeby lepiej zbierala.. i chyba przegiąłem, stąd zacinanie się wycieraczek - silnik nie ma siły pociągnąc...
mógłby ktoś powiedziec albo wrzucić fotkę jak ma wyglądać pozycja ramienia wycieraczki (bez samej wycieraczki) względem szyby? czy ma jej dotykać czy tez nie? u mnie opiera się o szybę i to z dośc sporą siła, nie wiem czy tak powinno byc..
mógłby ktoś powiedziec albo wrzucić fotkę jak ma wyglądać pozycja ramienia wycieraczki (bez samej wycieraczki) względem szyby? czy ma jej dotykać czy tez nie? u mnie opiera się o szybę i to z dośc sporą siła, nie wiem czy tak powinno byc..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- Maszto
- C4 Autorytet
- Posty: 270
- Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SCI
Mógłby ktoś u siebie sprawdzic ? Czy F to jest kierowcy ramie czy może B. Bo chyba u siebie mam zamienioneGrzesiek pisze:mógłby ktos potwierdzic slowa Casiana? Co oznaczaja oznaczenia F i B na ramionach?