Witam forumowiczów ! W niedługim czasie chce posadzić swoją 100e troche bliżej ziemi i znalazłem na allegro taki oto komplet zawieszenia .
Moje pytanie , czy miał ktoś z tym zawieszeniem jakąś styczność ?
Cena jak za komplet przystępna pytanie tylko czy da sie na tym jako tako jeździć i jak z trwałością Ktoś coś wie ?
[ALL] Zawieszenie Sportowe SuperSport - warto ??
- olek125p
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-07-28, 17:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Malec
http://archiwum.allegro.pl/oferta/zawie ... 63362.html
pare dni temu jeszcze były komplety do kupienia na allegro
Jak odpisałeś ! tak nie ma
pare dni temu jeszcze były komplety do kupienia na allegro
Jak odpisałeś ! tak nie ma
- Rico77
- Mechanik
- Posty: 116
- Rejestracja: 2015-05-03, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Z całym sumieniem polecam Ci zestaw Bilstein B12 PRO KIT
Zestaw rewelacyjny. Zamontowałem go pół roku temu i od tamtej pory przejechałem ok. 10 t km. Przy okazji cały przegląd zawieszenia, wymiana łożysk amorków z przodu i wszelkich gum, jakie były zużyte, w tym belki tylnej.
Auto pięknie i równo siedzi nad ziemią. Przód jest deczko wyżej, jak był wcześniej na sprężynach FK Automotive. Kupiłem go na tych sprężynach i choć miały mieć -40, to przy olejowych amorkach przód siadł tak bardzo, że często ocierałem osłoną. Teraz jest idealnie.
Zestaw układał się przez jakieś 1500 km. Na początku pracował głośno, prawie jak głuche uderzenia metalu. Teraz jest cicho, miękko i przyjemnie. Nie czujesz, że są to amorki gazowo-olejowe. Zawieszenie wybiera wszystkie dziury, a wchodzenie w zakręty wciąga niesamowicie. Zero przechyłu auta. Delikatnie przysiada na jedną stronę, ale to wręcz czysta przyjemność, bo czujesz jak siadają obie strony i masz pełną kontrolę nad autem
Za komplet Bilsteina dałem niecałe 2700 zł kupując przez internet. Nie miałem serca podnosić go na ori wysokość. Pięknie wygląda na niższym, cudo Obniżaj kolego, obniżaj
Zestaw rewelacyjny. Zamontowałem go pół roku temu i od tamtej pory przejechałem ok. 10 t km. Przy okazji cały przegląd zawieszenia, wymiana łożysk amorków z przodu i wszelkich gum, jakie były zużyte, w tym belki tylnej.
Auto pięknie i równo siedzi nad ziemią. Przód jest deczko wyżej, jak był wcześniej na sprężynach FK Automotive. Kupiłem go na tych sprężynach i choć miały mieć -40, to przy olejowych amorkach przód siadł tak bardzo, że często ocierałem osłoną. Teraz jest idealnie.
Zestaw układał się przez jakieś 1500 km. Na początku pracował głośno, prawie jak głuche uderzenia metalu. Teraz jest cicho, miękko i przyjemnie. Nie czujesz, że są to amorki gazowo-olejowe. Zawieszenie wybiera wszystkie dziury, a wchodzenie w zakręty wciąga niesamowicie. Zero przechyłu auta. Delikatnie przysiada na jedną stronę, ale to wręcz czysta przyjemność, bo czujesz jak siadają obie strony i masz pełną kontrolę nad autem
Za komplet Bilsteina dałem niecałe 2700 zł kupując przez internet. Nie miałem serca podnosić go na ori wysokość. Pięknie wygląda na niższym, cudo Obniżaj kolego, obniżaj
- olek125p
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-07-28, 17:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Malec
Nie napalałem sie jakoś na tego SuperSporta tylko miałem wcześniej gwint w innym aucie z tej firmy i byłem zadowolony Nigdzie nie mogłem sie doszukać opinii na jego temat (jak to sie zachowuje w C4-ce) Bo jeśli okazałby sie w miare jakościowo spoko w porównaniu do ceny , a cena śmieszna to zainwestowałbym chyba Niestety opinii nadal brak