[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

kolumny sa P&P ale szerzej jest piasta osadzona co zaowocuje zwiekszeniem rozstawu osi z przodu i jeslisz masz felgi przy rancie będą one wystawać poza obrys auta
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Czyli mozna powiedzieć że auto bedzie robić cztery ślady.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

jka by ktoś chciał jestem po kolejnych przymiarkach:
-kolumny po ufo
-tarcze mercedes w219 (cls chyba) 330mm 32mm gryba i 64,5 wysoka do ztoczenia i 1mm piasta po średnicy taka różnica pomiedzy audi a mercedesem
-4tłoczkowe brembo z touarego na 17mm tulejkach dystansowych

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-06-02, 23:38 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Eminencja
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-01, 00:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stalowa Wola

Post autor: Eminencja »

1mm piaste ztoczyć tak? bo nie do końca zrozumialem :-P masz może jakieś numery tych zacisków ? to sa przednie czy tylnie z touarega? Niezłe dystanse pod zacisk :-P
Zakładałes już może na auto żeby sprawdzić jak sie sprawują nowe hamulce? Pozatym to niezla robota, fajna alternatywa dla konwersi na hamulce z a8 :-)
Jest 2.2, jest zabawa :D
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

Eminencja, numery da sie ogarnac ku pamięci
otwór centryjacy tarczy w audi wynosi 68mm a mercedes ma 67mm tak wiec aby tarcza osiadła należycie dostosowac centrowanie na piaście i nie wiem czy nie trzeba po zewnetrznej stronie piasty po ufo (dla tarcz audi trzeba było)
a to co widać to narazie prototypy temu takie dystanse :P
narazie cała kasa leci w silnik aby dokończyć....

Obrazek

numery zacisku na foto oczywiście trzeba odciać 3cie ucho montażowe jarzma jak w przypadku a8kowych
Ostatnio zmieniony 2014-06-06, 00:12 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 2 razy.
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

A w zwykłej A6 rozstaw śrub to 94mm,bo upewnić sie chciałem .
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

tak 94mm
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

Wrócę do swapa na tarcze 312. Po przeczytaniu tematu doszedłem do tego, że wystarczą jarzma 451 z C5 i tarcze 312? Nic nie trzeba dorabiać, zakładać adapterów itp? Zaciski zostają stare? Klocki mogą zostać, czy trzeba takie jak w C5?
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

U nas w AAT potrzebne są tez zaciski
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

dechpo, Do Ciebie także zaciski, bo u was jest tarcza lita a w 312 jest wentylowana.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

A cztero tłoczkowe zaciski do tarczy 312 mm co wy na to ?
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Może ktoś wie jaki jest rozstaw śrub jarzma tylnego zacisku?
Awatar użytkownika
drmort
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: drmort »

hubos21 pisze:lepiej dozbierać kasę do jakiś brembo z Alfy i do tego dorobić adaptery, puścić to na ori tarczy 312 albo 320mm
hubos21
wiesz coś więcej więcej w temacie?
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

koledzy ja mam plan zamontować całe mcpersony z s6.
tylko pytanie.
czy przeguby zostają te same? czy dłuższe półosie muszą być?
wiem że błotniki muszą być od s6 i tak będzie.
no i czy pompa hamulcowa da rade obsłużyć te 2 tłoczkowe zaciski?

jak ktoś to robił to proszę o jakieś rady i sugestie.
Mam do kupienia mcpersony za 180zł za 2 szt. Z tego co się orientowałem to cena dobra bo nawet po 1000chodzą. Tylko czy to wszystko się zgra i będzie działało.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Awatar użytkownika
drmort
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: drmort »

mateusz30,

1. Skrzynia manualna
całe półosie są takie same dla silników
a) pierwszy rodzaj - AAH, AEC, AAN, AEJ i ACK;
b) drugi rodzaj - ACE, ABC, ACZ
c) trzeci rodzaj - ADR
d) czwarty rodzaj - AEL

2. Skrzynia automatyczna
całe półosie są takie same dla silników
a) pierwszy rodzaj - AAH, AEC, AAN, AEJ, ACK, AFC;
b) drugi rodzaj - ABC
c) trzeci rodzaj - AEL

manual z automatem nie jest wymienny
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”