[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
kolumny sa P&P ale szerzej jest piasta osadzona co zaowocuje zwiekszeniem rozstawu osi z przodu i jeslisz masz felgi przy rancie będą one wystawać poza obrys auta
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
jka by ktoś chciał jestem po kolejnych przymiarkach:
-kolumny po ufo
-tarcze mercedes w219 (cls chyba) 330mm 32mm gryba i 64,5 wysoka do ztoczenia i 1mm piasta po średnicy taka różnica pomiedzy audi a mercedesem
-4tłoczkowe brembo z touarego na 17mm tulejkach dystansowych
-kolumny po ufo
-tarcze mercedes w219 (cls chyba) 330mm 32mm gryba i 64,5 wysoka do ztoczenia i 1mm piasta po średnicy taka różnica pomiedzy audi a mercedesem
-4tłoczkowe brembo z touarego na 17mm tulejkach dystansowych
Ostatnio zmieniony 2014-06-02, 23:38 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Eminencja
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-01, 00:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stalowa Wola
1mm piaste ztoczyć tak? bo nie do końca zrozumialem masz może jakieś numery tych zacisków ? to sa przednie czy tylnie z touarega? Niezłe dystanse pod zacisk
Zakładałes już może na auto żeby sprawdzić jak sie sprawują nowe hamulce? Pozatym to niezla robota, fajna alternatywa dla konwersi na hamulce z a8
Zakładałes już może na auto żeby sprawdzić jak sie sprawują nowe hamulce? Pozatym to niezla robota, fajna alternatywa dla konwersi na hamulce z a8
Jest 2.2, jest zabawa
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Eminencja, numery da sie ogarnac ku pamięci
otwór centryjacy tarczy w audi wynosi 68mm a mercedes ma 67mm tak wiec aby tarcza osiadła należycie dostosowac centrowanie na piaście i nie wiem czy nie trzeba po zewnetrznej stronie piasty po ufo (dla tarcz audi trzeba było)
a to co widać to narazie prototypy temu takie dystanse
narazie cała kasa leci w silnik aby dokończyć....
numery zacisku na foto oczywiście trzeba odciać 3cie ucho montażowe jarzma jak w przypadku a8kowych
otwór centryjacy tarczy w audi wynosi 68mm a mercedes ma 67mm tak wiec aby tarcza osiadła należycie dostosowac centrowanie na piaście i nie wiem czy nie trzeba po zewnetrznej stronie piasty po ufo (dla tarcz audi trzeba było)
a to co widać to narazie prototypy temu takie dystanse
narazie cała kasa leci w silnik aby dokończyć....
numery zacisku na foto oczywiście trzeba odciać 3cie ucho montażowe jarzma jak w przypadku a8kowych
Ostatnio zmieniony 2014-06-06, 00:12 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 2 razy.
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
dechpo, Do Ciebie także zaciski, bo u was jest tarcza lita a w 312 jest wentylowana.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
koledzy ja mam plan zamontować całe mcpersony z s6.
tylko pytanie.
czy przeguby zostają te same? czy dłuższe półosie muszą być?
wiem że błotniki muszą być od s6 i tak będzie.
no i czy pompa hamulcowa da rade obsłużyć te 2 tłoczkowe zaciski?
jak ktoś to robił to proszę o jakieś rady i sugestie.
Mam do kupienia mcpersony za 180zł za 2 szt. Z tego co się orientowałem to cena dobra bo nawet po 1000chodzą. Tylko czy to wszystko się zgra i będzie działało.
tylko pytanie.
czy przeguby zostają te same? czy dłuższe półosie muszą być?
wiem że błotniki muszą być od s6 i tak będzie.
no i czy pompa hamulcowa da rade obsłużyć te 2 tłoczkowe zaciski?
jak ktoś to robił to proszę o jakieś rady i sugestie.
Mam do kupienia mcpersony za 180zł za 2 szt. Z tego co się orientowałem to cena dobra bo nawet po 1000chodzą. Tylko czy to wszystko się zgra i będzie działało.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
- drmort
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Otwock
mateusz30,
1. Skrzynia manualna
całe półosie są takie same dla silników
a) pierwszy rodzaj - AAH, AEC, AAN, AEJ i ACK;
b) drugi rodzaj - ACE, ABC, ACZ
c) trzeci rodzaj - ADR
d) czwarty rodzaj - AEL
2. Skrzynia automatyczna
całe półosie są takie same dla silników
a) pierwszy rodzaj - AAH, AEC, AAN, AEJ, ACK, AFC;
b) drugi rodzaj - ABC
c) trzeci rodzaj - AEL
manual z automatem nie jest wymienny
1. Skrzynia manualna
całe półosie są takie same dla silników
a) pierwszy rodzaj - AAH, AEC, AAN, AEJ i ACK;
b) drugi rodzaj - ACE, ABC, ACZ
c) trzeci rodzaj - ADR
d) czwarty rodzaj - AEL
2. Skrzynia automatyczna
całe półosie są takie same dla silników
a) pierwszy rodzaj - AAH, AEC, AAN, AEJ, ACK, AFC;
b) drugi rodzaj - ABC
c) trzeci rodzaj - AEL
manual z automatem nie jest wymienny