Witam! Miałem problem z turbiną i szukałem różnych błahostek zanim ją wykręcę. Znalazłem przewód od pompy który był wcześniej rozcinany (tak wnioskuję). Kable w środku są posztukowane a jeden pozostawiony luźno. We wtyczkach jest ujęte po jednym pinie. Ktoś chyba przede mną trochę bawił się w druciarstwo i zastanawiam się czy to nie jest powodem moich problemów z:
1.Brakiem łączenia się vag ze sterownikiem silnia
2.Turbo ładuje do 0,6 bara lub czasem wcale
3. Ciężko jest ustawić kąt wtrysku
oto zdj:
[100 2.5 TDI AAT] Problem z instalacją elektryczną pompy
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2014-11-01, 21:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: LKR
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
Absolutnie nie... Brak połączenia z VAGiem nie jest tym spowodowany na pewno.dawid89 pisze:kable musza byc ok aby załapał sterowanie silnika
Z tego co pamiętam we wtyczce pompy jest tylko 7 pinów. Zresztą auto by nie jechało jak by któregoś brakowało bo poza jednym (temp. paliwa) wszystkie są kluczowe.
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2014-11-01, 21:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: LKR