[FWD] Ściąganie na lewą stronę po zrobieniu zbieżności
-
- Adept
- Posty: 39
- Rejestracja: 2012-09-06, 14:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kętrzyn
Dzięki Panowie za tak liczne odpowiedzi. Niestety jestem nowym użytkownikiem i mam może niepoprawne pytanie ale co to są sanki. Macie może jakiś rysunki jak to wygląda i o których tulejach mówicie.
Bo dwa dni temu odebrałem auto i generalnie mechanior powiedział że jest wsjo OK ( z wyjątkiem wymienionego wahacza i końcówki drążka). U mnie nic nie stuka po tej wymianie a skręca jak przyśpieszam i zwalniam i jak jadę jednostajnie.
Bo dwa dni temu odebrałem auto i generalnie mechanior powiedział że jest wsjo OK ( z wyjątkiem wymienionego wahacza i końcówki drążka). U mnie nic nie stuka po tej wymianie a skręca jak przyśpieszam i zwalniam i jak jadę jednostajnie.
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
various, mogą stukać tuleje z sań, możesz mieć luz na wachaczu, i możesz mieć rozwalone poduchy motora i przy ruszaniu i hamowaniu będzie stukać tak jakby coś dobijało, ja wymieniłem wachacze i i wszystko gumowe w mcpersonie na lemfrodera i dalej stukało, pojeździłem trochę aż sanie mi odeszły od podwozia przy zmianie opon, tym się już nie zajmowałem tylko zawiozłem do mechaniora, ponoć coś tam trzeba na prasie wciskać ale to mogła być już wymówka mechanika
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
No tylne tuleje sanek to chyba są wkręcane takie poduszki jakby z blachą, natomiast przednie to są "klasyczne" tuleje i one są wciskane w sanki - i do tego chyba trzeba demontować sanie. Chyba że wyrwać stare i wciskać nowe za pomocą śruby. Dobrze mówię?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
waldemark, jeśli reszta ok to na 100% geometria kół, geometria to nie tylko zbieżność ale regulowane w C4 i tak ważne również pochylenie koła.
Co do tulei sanek/ławy/łoża/trawersu, tylne da się bez zwalania ale żeby przednie zmienić trzeba wytargać sanie, bo te są wprasowane. Może jakimś chińskim, męczącym sposobem da się obniżając jedną str sanek jakoś manipulować ale jak dla mnie to niezbyt mądre i logiczne.
Co do tulei sanek/ławy/łoża/trawersu, tylne da się bez zwalania ale żeby przednie zmienić trzeba wytargać sanie, bo te są wprasowane. Może jakimś chińskim, męczącym sposobem da się obniżając jedną str sanek jakoś manipulować ale jak dla mnie to niezbyt mądre i logiczne.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 39
- Rejestracja: 2012-09-06, 14:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kętrzyn
Witam ponownie.
Temat przejrzany od A do Z. niestety nic nie wykryto z punktu widzenia mechaniczych uszkodzeń. Okazało sie że po zamianie kół stronami ( koło z lewej na prawą ) auto zaczęło ściągać w prawo . Więc niestety opony które niby są w stanie bardzo dobrym ( nawet wg gumiarza) ale jednak efekt jest. W tym tygodniu zakładam zimówki prosto od producenta więc powinno się poprawić:) Dzieki wszystkim za sugestie i pomoc.
Temat przejrzany od A do Z. niestety nic nie wykryto z punktu widzenia mechaniczych uszkodzeń. Okazało sie że po zamianie kół stronami ( koło z lewej na prawą ) auto zaczęło ściągać w prawo . Więc niestety opony które niby są w stanie bardzo dobrym ( nawet wg gumiarza) ale jednak efekt jest. W tym tygodniu zakładam zimówki prosto od producenta więc powinno się poprawić:) Dzieki wszystkim za sugestie i pomoc.
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-07-07, 23:53
- Imię: Rafał
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Rybno koło Działdowa
- Płeć:
Ja u siebie wymieniałem i trzeba niestety wyjąć sanie żeby przednie tuleje wydłubać, tylne tuleje wymiana bez problemu. Wystarczy odkręcić dwa mocowania skrzyni biegów, podeprzeć lewarkiem, silnika nie trzeba ruszać. Oczywiście trzeba też rozpiąć wahacze. Przednie tulejki przeciąłem brzeszczotem wydłubałem, nowe wprasowałem imadłem, tylne odkręca się normalnie. Przyda się pomoc szwagra, kolegi lub brata. Powodzenia!
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
W sumie mi auto też lekko pływa więc zapytam,
http://www.iparts.pl/czesc/mocowanie-ko ... 85541.html
To są te tuleje? Ile ich sztuk potrzeba?
http://www.iparts.pl/czesc/mocowanie-ko ... 85541.html
To są te tuleje? Ile ich sztuk potrzeba?