[A6-2.5TDI AEL] kąt wtrysku , ustawienie pompy
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
witam...
sprawa wygląda następująco , problem nie rozwiązany lecz ominięty . wygląda to następująco zamiast filtra od 1,6 zrobiłem obejście tego podgrzewacza czyli prosto do baku powrót a sam podgrzewacz zaslepiony i wszystko niby oki, ale jak nie urok to sraczka i jakiś czas super zadnych pęchezyków powietrza i tak do teraz ale po kilkunastu kilometrach po zgaszenu paliwo z pompy sie cofa spienione i juz nie wiem o co chodzi , jest w pompie jakiś zaworek co trzyma ciśnienie w pompie czy on może być przyczyną?????????
i druga sprawa wiem na 99,9 % skąd powietrze do pompy szło , a no z powrotu . Z powroty wraca bardzi spienione paliwo do filtra i jak omijając podgrzewacz idzie do baku to ok a jak przez podgrzewacz to bulki tylko dlaczego??????????
odrazu jesli chodzi o oring w podgrzewaczu to jest szczelny , bo musi skoro podgrzewacz jest wkrecony tylko rurki w nim zaślepione i powietrze nie idzie
i teraz mam pytanie czy paliwo z powrotu z pompy idzie zawsze takie mocno spienione taka piana bo ona robi problem , wpadając do filtra przez podgrzewacz do filtra cześć powietrza z powrotu zostaje w filtrze i zasysane jest przez pompe
jakies fatum jeszcze nadodatek poszło coś z elektryką i brzeczek piszcy cały czas kontolki przygasły swiecą ale słabo wskazówka od voltomierza padła całkiem no nie mam siły....
elektryk pewnie skroi jak zrobi a jak nie to też nie wiem
[ Dodano: 2014-10-27, 19:25 ]
a za co odbowiada bezpiecznik nr 17 czuli pompa paliwa , wszystkie wyciągnąłem a auto odpaliło od czego on jest
sprawa wygląda następująco , problem nie rozwiązany lecz ominięty . wygląda to następująco zamiast filtra od 1,6 zrobiłem obejście tego podgrzewacza czyli prosto do baku powrót a sam podgrzewacz zaslepiony i wszystko niby oki, ale jak nie urok to sraczka i jakiś czas super zadnych pęchezyków powietrza i tak do teraz ale po kilkunastu kilometrach po zgaszenu paliwo z pompy sie cofa spienione i juz nie wiem o co chodzi , jest w pompie jakiś zaworek co trzyma ciśnienie w pompie czy on może być przyczyną?????????
i druga sprawa wiem na 99,9 % skąd powietrze do pompy szło , a no z powrotu . Z powroty wraca bardzi spienione paliwo do filtra i jak omijając podgrzewacz idzie do baku to ok a jak przez podgrzewacz to bulki tylko dlaczego??????????
odrazu jesli chodzi o oring w podgrzewaczu to jest szczelny , bo musi skoro podgrzewacz jest wkrecony tylko rurki w nim zaślepione i powietrze nie idzie
i teraz mam pytanie czy paliwo z powrotu z pompy idzie zawsze takie mocno spienione taka piana bo ona robi problem , wpadając do filtra przez podgrzewacz do filtra cześć powietrza z powrotu zostaje w filtrze i zasysane jest przez pompe
jakies fatum jeszcze nadodatek poszło coś z elektryką i brzeczek piszcy cały czas kontolki przygasły swiecą ale słabo wskazówka od voltomierza padła całkiem no nie mam siły....
elektryk pewnie skroi jak zrobi a jak nie to też nie wiem
[ Dodano: 2014-10-27, 19:25 ]
a za co odbowiada bezpiecznik nr 17 czuli pompa paliwa , wszystkie wyciągnąłem a auto odpaliło od czego on jest
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
problem z elektryką rozwiązany...................
Ostatnio zmieniony 2014-11-05, 16:26 przez lippek2505, łącznie zmieniany 1 raz.
- mojeaudia6c4
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2013-08-29, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Katowice
Witam Was
Razem z Ojcem próbuje ustawić zapłon w Mojej A6 i mam problem, pokazuje mi błąd na komputerze zła regulacja początek wtrysku(coś takiego) a pali z 3 lub 4 obrotów. Sprawdzałem na Vagu BLOKI DANYCH Nr 4 I wyprzedzenie wtrysku wynosi 134- 184. Zapłon Został Cofnięty i wartoś zmieniła się na 139 - 164 błąd znikł ale pali tragicznie... Jak Dobrze ustawić zapłon bez przyrządu? sugerować się Vagiem? Czy Ustawić Na wyczucie? Proszę o pomoc
Razem z Ojcem próbuje ustawić zapłon w Mojej A6 i mam problem, pokazuje mi błąd na komputerze zła regulacja początek wtrysku(coś takiego) a pali z 3 lub 4 obrotów. Sprawdzałem na Vagu BLOKI DANYCH Nr 4 I wyprzedzenie wtrysku wynosi 134- 184. Zapłon Został Cofnięty i wartoś zmieniła się na 139 - 164 błąd znikł ale pali tragicznie... Jak Dobrze ustawić zapłon bez przyrządu? sugerować się Vagiem? Czy Ustawić Na wyczucie? Proszę o pomoc
- mojeaudia6c4
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2013-08-29, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Katowice
various pisze:mojeaudia6c4, wstaw logi statyczne grupy 000 i 004 na ROZGRZANYM silniku oraz 004 dynamicznie na 4 biegu bo nic nie wiadomo z tego co napisałeś, ew. możesz podjechać do mnie z problemem
Robercie Powiem Ci tak Używam wag 4.9 i nie potrafię jeszcze robić logów silnika
Jak Mnie zapraszasz to z przyjemnością Skorzystam i na pewno się odwdzięczę
- mojeaudia6c4
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2013-08-29, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Katowice
- mojeaudia6c4
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2013-08-29, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Katowice
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
temat ma przerobiony i jak zrobisz tak jaak pisze to bedzie oki, tylke sie bawiłem z tym ze ustawie idealnie bez komputeramojeaudia6c4 pisze:Witam Was
Razem z Ojcem próbuje ustawić zapłon w Mojej A6 i mam problem, pokazuje mi błąd na komputerze zła regulacja początek wtrysku(coś takiego) a pali z 3 lub 4 obrotów. Sprawdzałem na Vagu BLOKI DANYCH Nr 4 I wyprzedzenie wtrysku wynosi 134- 184. Zapłon Został Cofnięty i wartoś zmieniła się na 139 - 164 błąd znikł ale pali tragicznie... Jak Dobrze ustawić zapłon bez przyrządu? sugerować się Vagiem? Czy Ustawić Na wyczucie? Proszę o pomoc
jesli w polskim vagu a widze ze podenie prez ciebie jednostki sa własnie w polskim to ustaw na 190 i zapali na strzała jak nie todaj 210-220 bedzie napewno palił na strzał 100% tylko moze klekotać bo jest mocno przyspieszony
byłem u mechaników i nawet sobie nie poradzili
pomoże jeszcze choć nie ma tego nigdzie napisane , opisane , omówione w necie
rozbierasz nastawnik dekiel od góry tylko dekielek 4 sróby nie dawka nastawnikiem nie ruszaj tylko dekiel i jest miedziana blaszka na nastawniku na torx przesuwa sie około 4-5 milimetrów wysun ja przeciwnie do ruchu wskazówek zegara maksymalnie ją wysun i bedzie róznic w moccy i paleniu .....
napisz na priv wiadomosc i dam ci nr tel wytłumacze dokładnie ..... pozdrawiam
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
Jaka blaszka :O ..... Mówisz o uzwojeniu pierwotnym? Tego BROŃ BOŻE się nie rusza! Grozi rozregulowaniem nastawnika bez możliwości cofnięcią tego samemu.. Żeby nikt nie wpadał na taki pomysł :Olippek2505 pisze:rozbierasz nastawnik dekiel od góry tylko dekielek 4 sróby nie dawka nastawnikiem nie ruszaj tylko dekiel i jest miedziana blaszka na nastawniku na torx przesuwa sie około 4-5 milimetrów wysun ja przeciwnie do ruchu wskazówek zegara maksymalnie ją wysun i bedzie róznic w moccy i paleniu .....
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
jakie uzwojenie......????various pisze:Jaka blaszka :O ..... Mówisz o uzwojeniu pierwotnym? Tego BROŃ BOŻE się nie rusza! Grozi rozregulowaniem nastawnika bez możliwości cofnięcią tego samemu.. Żeby nikt nie wpadał na taki pomysł :Olippek2505 pisze:rozbierasz nastawnik dekiel od góry tylko dekielek 4 sróby nie dawka nastawnikiem nie ruszaj tylko dekiel i jest miedziana blaszka na nastawniku na torx przesuwa sie około 4-5 milimetrów wysun ja przeciwnie do ruchu wskazówek zegara maksymalnie ją wysun i bedzie róznic w moccy i paleniu .....
pisze o blaszce a nie o uzwojeniu!!!
chodzi o
[ Dodano: 2015-02-02, 07:21 ]
nie wiem od czego ona jest , no i może ktoś wie ???
natomiast wiem że jesli sie ją przestawi jest duża różnica w jeżdzie i na kompie też spadło spalanie pomimo iż auto lepiej sie zbiera i jest dużo żwawsze
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
Właśnie ta blaszka ! nie wiem jak wpadłeś na taki pomysł, ale rozregulowałeś pompę, rozjechało się RSW w całym zakresie, dawkuje więcej, co by komp nie pokazywał nie będzie się zgadzać z faktycznym spalaniem. Ustawienie tego z powrotem tylko u pompiarza i to nie byle jakiego. Przed zmianą położenia tej "blaszki" przestrzegają też instrukcje dot. czyszczenia nastawnika.
To właśnie jest "uzwojenie", indukuje w księżycowym rdzeniu napięcie, które za pomocą palca RSW przekazuje ECU położenia pierścienia dawkującego.
To właśnie jest "uzwojenie", indukuje w księżycowym rdzeniu napięcie, które za pomocą palca RSW przekazuje ECU położenia pierścienia dawkującego.
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
to ja napisze tak jesli coś rozlegulowałem to tylko na plus... auto lepiej pali , lepiej się zbiera i tylko same plusy... spalanie rzeczywiste nie widzę żeby się coś zmieniło a jesli już to na naprawdę w dobrum kierunku poszło na kompie spalanie spadło zaś moc wzrosła .... auto pierwszy raz odkąd mam to po dodaniu gazu na maxa zakopciło na czarno a tak zawsze na siwo jakoś.... poza tym naprawde naczytałem sie troszkę o tych nastawnikach i w zadnej zaznaczam w żadnej instrukcji nie ma informacji na temat tej blaszki i jej ustawienia.... by najmniej ja nie znalazłem
ale ustawienie tej blaszki nie robi mi problemu bo mam problem taki że raz na jakiś czas różnie nie ma znaczenia raz na 2 tygodnie raz n 3 tyg. czasem po 3 dniach auto z rana zapali na sztrzała po chwili gasnie nie mogę za chiny odpalić musze krecic i krecić naprawde długo i pomagac samostartem. jak zgaśnie tak jak by cos silnik zdusiło i odrazu z pompy spienione paliwo sie cofa, przed ruszenie blaszki juz tak było i to juz okolo roku
nie mogę dojśc co to rozmawiałem z pompiarzami jedni mówią ze to osprzęt pompy inni że pompa, nie mam kasy zeby taraz wywalic 1500 na naprawe... u mechaników było auto i nie wiedzą o co chodzi mówia pewnie pompa....
czy nie jest tak ze pompa jak by padła to auto by nie jezdziło dobrze np. 2-3 tyg....
tylko co jakis czas tak sie dzieje .... zawsze po kilku -kilkunastogodzinnym postoju nigdy w trasie lub jak silnik rozgrzany ....
w chwili gdy auto zadusi wychodzi piana weżykiem wraca sie paliwo do filtra daśc szybko mocno spienione.. i bardzo ciezko odpalic tylke juz z tym walcze i nie moge sobie poradzić
jeśli ktoś ma jakiś pomysł to prosze o pomoc
oczywiście wszystkie parametry oki kąt , dawka itp ,itd zreszztą kat zmieniałem milion razy i nie ma znaczenia czy opóźniony czy przyspieszony raz na jakiś czs gasnie
[ Dodano: 2015-02-03, 21:23 ]
jeśli ktoś mi pomoże to wysyłam flaszke normalnie
po prostu już nie mam mocy i siły
ale ustawienie tej blaszki nie robi mi problemu bo mam problem taki że raz na jakiś czas różnie nie ma znaczenia raz na 2 tygodnie raz n 3 tyg. czasem po 3 dniach auto z rana zapali na sztrzała po chwili gasnie nie mogę za chiny odpalić musze krecic i krecić naprawde długo i pomagac samostartem. jak zgaśnie tak jak by cos silnik zdusiło i odrazu z pompy spienione paliwo sie cofa, przed ruszenie blaszki juz tak było i to juz okolo roku
nie mogę dojśc co to rozmawiałem z pompiarzami jedni mówią ze to osprzęt pompy inni że pompa, nie mam kasy zeby taraz wywalic 1500 na naprawe... u mechaników było auto i nie wiedzą o co chodzi mówia pewnie pompa....
czy nie jest tak ze pompa jak by padła to auto by nie jezdziło dobrze np. 2-3 tyg....
tylko co jakis czas tak sie dzieje .... zawsze po kilku -kilkunastogodzinnym postoju nigdy w trasie lub jak silnik rozgrzany ....
w chwili gdy auto zadusi wychodzi piana weżykiem wraca sie paliwo do filtra daśc szybko mocno spienione.. i bardzo ciezko odpalic tylke juz z tym walcze i nie moge sobie poradzić
jeśli ktoś ma jakiś pomysł to prosze o pomoc
oczywiście wszystkie parametry oki kąt , dawka itp ,itd zreszztą kat zmieniałem milion razy i nie ma znaczenia czy opóźniony czy przyspieszony raz na jakiś czs gasnie
[ Dodano: 2015-02-03, 21:23 ]
jeśli ktoś mi pomoże to wysyłam flaszke normalnie
po prostu już nie mam mocy i siły
- lippek2505
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2013-11-01, 21:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brzeg
prosze o pomoc jesli ktoś może mi pomóc z tym zaduszaniem sie mojego audi.... co może być przyczyną??? chcę rozebrać pompę ale nie wiem czy sam znajdę przyczynę -usterkę , pompiarze jak dzwoniłem to różne teorie snuli miedzy innmi ze sprezyny w srodku pompy mogły popękać, tylko czy wtedy pompa mogła by chodzic dobrze przez np 2-3 tyg bo wątpię w to...
co do samego nastawnika to naprawdę nie sądzę ,żę może sie coś uszkodzić przez ustawienie tej blaszki ona tylko ma ruch 4-5mm
co do samego nastawnika to naprawdę nie sądzę ,żę może sie coś uszkodzić przez ustawienie tej blaszki ona tylko ma ruch 4-5mm