[100 c4] Regeneracja amortyzatorow Audi.
-
- Adept
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-06-28, 20:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódż
[100 c4] Regeneracja amortyzatorow Audi.
Witam kolegow. Mam male pytanie. Podczas wymiany wachacza zastanowilem sie tez nad wymiana amora. I tujest sedno sprawy . Moj amor na koncu obudowy gornej ma czop wkrecany i gwint. Czy to znaczy ze moge wrzucic nowe uszczelniacze i swiezy olej i po zabiegu, czy mi sie wydaje i trzeba caly amor wymienic? Czy wogole Audi w ktoryms modelu zastosowalo regenerowane amorki. To juz raczej z ciekawosci pytam.
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- kesah
- Czeladnik
- Posty: 53
- Rejestracja: 2014-06-21, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
gwint czy zwykłe amory chcesz regenerować? bo jeśli zwykłe to raczej nie opłacalna zabawa.Matrix1540 pisze:A znacie jakieś firmy które regenerują amory?
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-16
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Danieles
- Mechanik
- Posty: 187
- Rejestracja: 2014-01-27, 15:28
- Imię: Daniel
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Malbork / Macroom
sorki za ot , to co piszesz ma sens ale mi mechanik powiedział jeszcze ze ten olej pomiędzy wkładem amorka a Mcpersonem pełni funkcję chłodzącą ...Dawid2542 pisze:lento, a np. po to aby zakonserwować ładnie sobie i amorek i otwór na amorek, u mnie jak zmieniałem były ORI amory, i się zapiekły, wyjąć ich nie mogłem i musiałem zrzucać zwrotnicę, olej nie zaszkodzi jedynie pomorze na przyszłość
Chociaż mi się nie wydaje zeby on się (amortyzator) na tyle grzał...?
- Maszto
- C4 Autorytet
- Posty: 270
- Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SCI
On ma wiele funkcji, odprowadzenie temperatury tez powinno być lepsze.
Co do firmy regenerujacej gwintu to Pecar z Katowic ! Polecam, sam u nich regenerowałem,
Btw. Jaki i skąd masz gwint ?
Co do firmy regenerujacej gwintu to Pecar z Katowic ! Polecam, sam u nich regenerowałem,
Btw. Jaki i skąd masz gwint ?
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Maszto
- C4 Autorytet
- Posty: 270
- Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SCI
Akurat kolega z gliwic robi taki gwint Swieca91 zerknij do jego tematu:cichy95 pisze:Ooo masz moze jakis plan/projekt tego gwintu? sam chetnie taki bym zrobil
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=3932&start=45