[100 C4] Malowanie auta samemu. Kilka pytań
-
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-01-26, 17:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Braszowice
[100 C4] Malowanie auta samemu. Kilka pytań
Będę malował auto samą bazą z utwardzaczem. Jaki kolor jej dać teraz jest pomalowane samą bazą bez utwardzacza lz6p jednak teraz jak padało coś mnie wzięło żeby papierem 2000 polerowac i dopolerowalem sie do klaru.
Tak więc jaki kolor tu widzicie... na dniach przyciemniam szyby
Tak więc jaki kolor tu widzicie... na dniach przyciemniam szyby
Ostatnio zmieniony 2014-05-20, 19:22 przez Pan Konrad, łącznie zmieniany 3 razy.
Wszystko ma swoją cenę i podlega negocjacji.
- gavotte
- C4 Autorytet
- Posty: 383
- Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hrubieszów
Tak jak kolega powyżej. Jedyna opcja jaką widzę to zmatowienie całości papierem 1000 i na pełne krycie 2/3 warstwy bazy i na półsuchą bazę walić bezbarwnym chociaż i to nie wiadomo czy nie będzie schodzić bo zasada jest taka, że każdą starą powłokę lakierniczą powinno izolować się podkładem. Matowić trzeba ponieważ gdybyś pokrył obecną bazę bezbarwnym po czasie całość by pięknie odchodziła płatami - zawsze mokre na mokre.
-
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-01-26, 17:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Braszowice
Zgoda. To może zrobie tak. Papier 1000 a nawet 800. I po zmatowieniu rozpuszczalnikiem a na to baza. Tylko z klarem mam problem bo nie umiem go pryskac. Chyba ze robilbym po elemencie zeby wszystko bylo mokre i ladnie wiązało. A jakbym dal do bazy utwardzacz to był by przymus klaru? Bo w sumie sama baza ladnie wygląda w macie. Grillem jeszcze będę się zajmował bo mi się nie podoba w obecnej wersji.
Chodzi ogólnie o to żeby wyszło jednolicie i trzymalo przynajmniej rok puki nie będzie mnie stać na lakiernika.
Chodzi ogólnie o to żeby wyszło jednolicie i trzymalo przynajmniej rok puki nie będzie mnie stać na lakiernika.
Wszystko ma swoją cenę i podlega negocjacji.
- gavotte
- C4 Autorytet
- Posty: 383
- Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hrubieszów
Po 1 żadnym rozpuszczalnikiem tylko zmywaczem sylikonowym lub benzyną ekstrakcyjną, rozpuszczalnik rozpuści Ci bazę. Tak jak pisałem papier 1000 bo baza jest mocno chłonna i ma słabe właściwości kryjące - będzie widać rysy.Pan Konrad pisze: To może zrobie tak. Papier 1000 a nawet 800. I po zmatowieniu rozpuszczalnikiem a na to baza. Tylko z klarem mam problem bo nie umiem go pryskac. Chyba ze robilbym po elemencie zeby wszystko bylo mokre i ladnie wiązało. A jakbym dal do bazy utwardzacz to był by przymus klaru? Bo w sumie sama baza ladnie wygląda w macie. Grillem jeszcze będę się zajmował bo mi się nie podoba w obecnej wersji.
Po 2 do bazy nie daje się żadnego utwardzacza tylko rozcieńczalnik akrylowy w celu rozcieńczenia.
Po 3 jak nie masz wprawy w lakierowaniu to dozbieraj i oddaj do fachowca bo tylko oszpecisz samochód. Moim zdaniem pchanie się w koszty żeby za rok znowu poprawiać jest bez celu.
Ostatnio zmieniony 2014-05-20, 14:57 przez gavotte, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-01-26, 17:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Braszowice
Dobra zrobie jak mowisz. Wprawe mam bo juz malowalem tylko polecił mi znajomy paste tempo ktora spiepszyla mi robote i potem poprostu noe udalo mi sie przywrócić do poprzedniego stanu. Czyli papier 1000 benzyna ekstrakcyjna i malowanie. Jednak czy to da rade doczyscic paste tempo? I czy litrem bazy dam rade opsikac całą fure? Pozdrawiam.
Wszystko ma swoją cenę i podlega negocjacji.
-
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-01-26, 17:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Braszowice
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ja juz nie mam sil..chyba mu walne bana...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- gavotte
- C4 Autorytet
- Posty: 383
- Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hrubieszów
Pan Konrad, kolego może w ten sposób - baza nie jest farbą wykończeniową czyli musi być zabezpieczona właśnie tym klarem, dopiero wtedy jest w pełni chroniona przed działaniem czynników takich jak pogoda, mycie, brud. Więc pasta tempo i baza nigdy nie będą przyjaciółmi. To tak jak byś czarny mat potraktował woskiem - efekt qu pa
Ostatnio zmieniony 2014-05-20, 22:22 przez gavotte, łącznie zmieniany 1 raz.
- RacingFactory
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Dżizas.... Posmaruj auto masłem, albo oliwą będzie się świecić prawie jak z klarem. Twierdzisz, że umiesz malować, a pytasz się czy pomalujesz litrem C4? W zeszłym tygodniu poszło mi 3 setki lakieru na pomalowanie zderzaka, pasa przedniego i połowy błotnika w Civicu... Wejdź na forum lakiernik i poświęć te kilka godzin na dokształcenie się, tam naprawdę wszystko jest elegancko opisane od A do Z.
-
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-01-26, 17:41
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Braszowice