podcisnienie jest w pożądku ale tylko jak nie naciskasz hamulca.
po depnieciu na pedal juz tak wesolo nie jest.
spada znacząco i tu wine za to ponosi wydajnosc vacum pompy.
trzeba dodac ze ma znaczenie tez masa auta.
nie jest mala
np a4 b5 po lifcie ma prawie takie same hamulce
tzn tarcze,zaciski
a hamulec brzytwa
jest lzejsze i to robi tez robote
[ALL] dalsz dywagacja o hamulcach
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
no właśnie nie do końca bo nawet 2.8q automat, które lekkie nie jest na 288mm hamuje dużo lepiej niż seria C4, jedyna zmienna to pompa ABS oraz to, że niektóre mają zbiornik podciśnieniadariodario pisze:podcisnienie jest w pożądku ale tylko jak nie naciskasz hamulca.
po depnieciu na pedal juz tak wesolo nie jest.
spada znacząco i tu wine za to ponosi wydajnosc vacum pompy.
trzeba dodac ze ma znaczenie tez masa auta.
nie jest mala
np a4 b5 po lifcie ma prawie takie same hamulce
tzn tarcze,zaciski
a hamulec brzytwa
jest lzejsze i to robi tez robote
Ostatnio zmieniony 2014-12-25, 05:12 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT