[ALL] dalsz dywagacja o hamulcach

dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

podcisnienie jest w pożądku ale tylko jak nie naciskasz hamulca.
po depnieciu na pedal juz tak wesolo nie jest.
spada znacząco i tu wine za to ponosi wydajnosc vacum pompy.
trzeba dodac ze ma znaczenie tez masa auta.
nie jest mala
np a4 b5 po lifcie ma prawie takie same hamulce
tzn tarcze,zaciski
a hamulec brzytwa
jest lzejsze i to robi tez robote
POWER MADE IN SPANKY
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

dariodario pisze:podcisnienie jest w pożądku ale tylko jak nie naciskasz hamulca.
po depnieciu na pedal juz tak wesolo nie jest.
spada znacząco i tu wine za to ponosi wydajnosc vacum pompy.
trzeba dodac ze ma znaczenie tez masa auta.
nie jest mala
np a4 b5 po lifcie ma prawie takie same hamulce
tzn tarcze,zaciski
a hamulec brzytwa
jest lzejsze i to robi tez robote
no właśnie nie do końca bo nawet 2.8q automat, które lekkie nie jest na 288mm hamuje dużo lepiej niż seria C4, jedyna zmienna to pompa ABS oraz to, że niektóre mają zbiornik podciśnienia
Ostatnio zmieniony 2014-12-25, 05:12 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”