[Inne] [V8 D11 3,6PT] Nie odpala

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

[Inne] [V8 D11 3,6PT] Nie odpala

Post autor: kornikbp »

Znajomy, który kupił moją V8 D11 ma problem. Autko nie odpala. Kręci i nie może załapać. Czasami odpali i od razu zgaśnie.

Wymieniliśmy pompkę paliwa i dalej to samo. Podłączyliśmy VAGa i oto co nam się pokazało:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-00 - Open or Short to B+

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-00 - No Signal
Czujnik położenia wału?

Dodam tylko, że rozrząd był wymieniany 2-3 tyg temu i wszystko było super. 2 dni autko postało i nie odpala..

Wiem, że to nie C4 ale konstrukcja pokrewna więc może ktoś coś podpowie :acdc:
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

jak pompa paliwa działa i dostaje paliwo, jest iskra, to następne w kolejce czujniki , które wyszłyby na kompie. A powietrze to silnik dostaje skoro jest taki błąd? 00516 - Closed Throttle (Idle)
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

g28 wymien.lub sprawdz czy w czasie rozrzadu go nie rozpieli i nie laczy..

[ Dodano: 2014-11-06, 11:50 ]
moge sie mylic ale nie wiem czy on wlasnie gdzies z przodu nie siedzi..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
roberto00
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2014-05-11, 18:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: pomorskie

Post autor: roberto00 »

ja bym obstawiam na czujnik położena walu
Ostatnio zmieniony 2014-11-06, 18:02 przez roberto00, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

Może być, ale dlaczego nie wywaliło jego błędu?
Awatar użytkownika
roberto00
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2014-05-11, 18:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: pomorskie

Post autor: roberto00 »

jak kiedys mialem omege mv6 to bylo tak samo odpalila gasla nic nie pokazywalo komp byl czysty a objaw taki sam moge sie mylic ale warto zaczac od tego :)
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Dzięks za porady, teraz tylko muszę się dowiedzieć gdzie on znajduje się w V8ce :D
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

oba są na kole zamachowym montowane na bloku silnika od strony kierowcy czyjnik położenia przepustnicy sprawdzić i ogólnie czy iskra idzie ;)
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

OK dzięki za rady.
Dzisiaj widziałem taki silnik wyciągnięty z auta i już wiem gdzie są i jak wyglądają czujniki położenia wału.

Teraz pytanko czy bez problemu da się dotrzeć do nich z kanału i jak je sprawdzić?

tak jak na filmiku? :D


oczywiście na początku czyszczenie wtyczek spray-kontaktem..

edit:
koleżka mówi że kilka przejażdżek wcześniej autko mu zgasło na mieście i po ostygnięciu normalnie odpaliło
Ostatnio zmieniony 2014-11-07, 20:04 przez kornikbp, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

no to jak tak było ze ostygł i działał to odrazu zmieńcie czujniki na wieńcu. Standardzik.
GEKON Quattro
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Czujników nie wymieniałem, bo nie dałem rady z kanału się do nich dobrać.. ale:

Iskra jest, paliwo dochodzi (świece mokre), auto nie odpala. Próbowaliśmy nawet odpalać na "plaka". i nic.

Jutro lub w poniedziałek auto do mechanika jest ciągnięte. Dam znać co wyszło. Ja już odpuszczam z braku czasu
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Auto już jeździ. Wymienione dwa czujniki położenia wału i zaczęło gadać :)

Na zimnym ciężko odpala, ale to pewnie czujnik temperatury (nawet wyszedł na vagu).

Przy okazji wpadła nowa pompa paliwa, filtry, kable zapłonowe, akumulator, zimówki. Przejechałem się i znów serce boli :lol:
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

hmm o czujnikach to chyba odrazu powiedziałem :ok:
GEKON Quattro
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”