[A6 C4] AEL pod 200KM i 400Nm - jak zacząć
- Nieju231
- Mechanik
- Posty: 233
- Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Busko-Zdrój
I teraz by pasowało żeby się wypowiedział ktoś co miał w AEL-u załorzone k24-7000 i sie wypowiedział przy ilu obrotach wstaje.
[ Dodano: 2014-02-19, 18:07 ]
Jak niema nikogo co ma turbo z2,2t w ael-u to chodziło mi o to że można porównacte silniki i mniej więcej okreslić kiedy wstanie turbo k26 w ael-u.
[ Dodano: 2014-02-19, 18:07 ]
Jak niema nikogo co ma turbo z2,2t w ael-u to chodziło mi o to że można porównacte silniki i mniej więcej okreslić kiedy wstanie turbo k26 w ael-u.
Ostatnio zmieniony 2014-02-19, 22:54 przez Nieju231, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Nieju231 pisze:I teraz by pasowało żeby się wypowiedział ktoś co miał w AEL-u załorzone k24-7000 i sie wypowiedział przy ilu obrotach wstaje.
Ostatnio zmieniony 2014-02-19, 21:45 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
tak wstawało.
nie wstaje bo wałek pękł
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
w przypadku coupe za dużo rzeźby i kosztów.
na suchej nawierzchni czasem zdarzy mo się zerwać trrakcję, na czwartym biegu,
myślę poważnie i intensywnie nad tym aby wrzucić turbo T3 z vw LT 2.4TD
dzięki temu będzie wolniej wstawać na niższych biegach, a w górze kiedy już będzie dobrze turbo rozbujane to będzie nawet jakoś jechać
narazie to muszę jakieś turbo znaleźć, albo od S2, albo coś co bez wielkiej rzeźby podejdzie
na suchej nawierzchni czasem zdarzy mo się zerwać trrakcję, na czwartym biegu,
myślę poważnie i intensywnie nad tym aby wrzucić turbo T3 z vw LT 2.4TD
dzięki temu będzie wolniej wstawać na niższych biegach, a w górze kiedy już będzie dobrze turbo rozbujane to będzie nawet jakoś jechać
narazie to muszę jakieś turbo znaleźć, albo od S2, albo coś co bez wielkiej rzeźby podejdzie
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
GTR34, poważnie mówię, Sprzęgło ma humory, czasem klei jak wściekłe, czasem, wogóle odmawia współpracy,
pochodzi z silnika NG z Audi 80.
na dniach będę robił docisk podwójny, i kupował tarczę 240mm ale najpierw muszę sprawić żeby to padło z miejsca ruszyło...
co do zrywania na suchym na na czwórce, nie zawsze ale już klika razy mu się zdarzyło.
niestety przedwczoraj turbo pękło na pół
jazda 90kmh na piątym biegu i nagle było aby PYK, i doładowanie znikło...
a tak sobie jeździło:
pochodzi z silnika NG z Audi 80.
na dniach będę robił docisk podwójny, i kupował tarczę 240mm ale najpierw muszę sprawić żeby to padło z miejsca ruszyło...
co do zrywania na suchym na na czwórce, nie zawsze ale już klika razy mu się zdarzyło.
niestety przedwczoraj turbo pękło na pół
jazda 90kmh na piątym biegu i nagle było aby PYK, i doładowanie znikło...
a tak sobie jeździło:
Ostatnio zmieniony 2014-11-29, 19:24 przez arwam, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Nie wiem na jakich kołach i oponach jeździcie ale mnie na 4 jeszcze nigdy nie zerwało, na 3 na prawdę sporadycznie. Pozdrawiam.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
afro89, toyo T1R 215/40 R 16
jeszcze parę dni temu było na nich całkiem sporo mięsa...
Ty masz trchę cięższe auto w którym przód jest jeszcze cięższy.
jeszcze parę dni temu było na nich całkiem sporo mięsa...
Ty masz trchę cięższe auto w którym przód jest jeszcze cięższy.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
arwam, czytałem twoje posty na racing forum -pisałeś coś o MBC - da sie to w miare bezproblemowo zostosować w 2.5? na k14
U mnie jest krucho po przekroczeniu 3,5 tys obrotów, nikich partii obrotów i wstawania tego turba nie chce ruszać bo mi odpowiada.
Apropos powiedz mi coś nt. hybrydy z k14 - z jakimś wiekszym wirnikiem ?
I prosze o wytlumaczenie jak dla debila - łopatologicznie.
Pozdro.
U mnie jest krucho po przekroczeniu 3,5 tys obrotów, nikich partii obrotów i wstawania tego turba nie chce ruszać bo mi odpowiada.
Apropos powiedz mi coś nt. hybrydy z k14 - z jakimś wiekszym wirnikiem ?
I prosze o wytlumaczenie jak dla debila - łopatologicznie.
Pozdro.
AEL INSIDE
-
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2015-07-17, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krakow
Witam.
Planuje “lekki” tuning pod 180-200KM.
Moje autko ma za sobą pierwsze chipowanie. Jestem bardzo zadowolony z EDC tuning by spanky, mogę go polecić na oślep.
Bardzo profesjonalnie wykonana praca.
Watro było zrobić se wycieczkę na 1000Km do niego. Wyczarował ponad 20KM I ponad 50NM.
Moc przed, byla tylko
132 KM po 154 KM,
274 NM po 328 NM ogranicza dawka paliwa, bo wtryski będą zużyte.
No I tak od słowa do słowa wyszło, żeby założyć:
Wtryski 216.
Turbo K16.
I większy Intercooler.
Największy problem stwarza mi IC, przez to, że Auto zarejestrowane za Granica, I że każda pierdolę muszę dac wpisywać w papiery.
Turbo K16 się nie rzuca w oczy, wtryski 216 też nie.
Ale inny IC w nowym miejscu to już się nie da tak łatwo ukryć.
Stosował ktoś z was większy IC w miejscu seryjnym? :632:
Czy taki IC w ogóle nie zdaje egzaminu? :632:
No turbina K16 zalozona. Ale jest nieszczelna w miejscu laczenia Turbiny z Kolektorem, tam gdzie te 4 sruby.
Orginalnie nie ma tam uszczelki.
Prosze o pomoc czym to uszczelnic? Jest jakas uszczelka dostepna?
Czy musze wszystko rozberiac i dac do planowania???
No i przy okauji wyczyscilem kolektor ssacy, EGR zaslepiony.
pozdrawiam
ps: Tak przerzucilem watek z AKP.
Planuje “lekki” tuning pod 180-200KM.
Moje autko ma za sobą pierwsze chipowanie. Jestem bardzo zadowolony z EDC tuning by spanky, mogę go polecić na oślep.
Bardzo profesjonalnie wykonana praca.
Watro było zrobić se wycieczkę na 1000Km do niego. Wyczarował ponad 20KM I ponad 50NM.
Moc przed, byla tylko
132 KM po 154 KM,
274 NM po 328 NM ogranicza dawka paliwa, bo wtryski będą zużyte.
No I tak od słowa do słowa wyszło, żeby założyć:
Wtryski 216.
Turbo K16.
I większy Intercooler.
Największy problem stwarza mi IC, przez to, że Auto zarejestrowane za Granica, I że każda pierdolę muszę dac wpisywać w papiery.
Turbo K16 się nie rzuca w oczy, wtryski 216 też nie.
Ale inny IC w nowym miejscu to już się nie da tak łatwo ukryć.
Stosował ktoś z was większy IC w miejscu seryjnym? :632:
Czy taki IC w ogóle nie zdaje egzaminu? :632:
No turbina K16 zalozona. Ale jest nieszczelna w miejscu laczenia Turbiny z Kolektorem, tam gdzie te 4 sruby.
Orginalnie nie ma tam uszczelki.
Prosze o pomoc czym to uszczelnic? Jest jakas uszczelka dostepna?
Czy musze wszystko rozberiac i dac do planowania???
No i przy okauji wyczyscilem kolektor ssacy, EGR zaslepiony.
pozdrawiam
ps: Tak przerzucilem watek z AKP.
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Grzegorz, Temat IC omawiany.
Temat montażu K16 omawiany. http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=4041& ... ht=k16+ael
Nie ten dział.
Stosuj tagi przy zakładaniu tematów!
Ogólny temat przeróbki pod 200 km też omawiany. Scalam
Jeśli chodzi o IC to na początek wystarczy że zwiększysz przepływ powietrza przez niego, np. ukierunkować wlot czy dodatkowy wentylator. W miejsce oryginału nie bardzo wpakujesz coś większego, może grubszego i możesz szukać w innej technologii tzn (tube and fin):
Możesz kupić bloczek i sam sobie wyspawać IC.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ouT60EFyNtM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Temat montażu K16 omawiany. http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=4041& ... ht=k16+ael
Nie ten dział.
Stosuj tagi przy zakładaniu tematów!
Ogólny temat przeróbki pod 200 km też omawiany. Scalam
Jeśli chodzi o IC to na początek wystarczy że zwiększysz przepływ powietrza przez niego, np. ukierunkować wlot czy dodatkowy wentylator. W miejsce oryginału nie bardzo wpakujesz coś większego, może grubszego i możesz szukać w innej technologii tzn (tube and fin):
Możesz kupić bloczek i sam sobie wyspawać IC.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ouT60EFyNtM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Ostatnio zmieniony 2015-10-29, 08:35 przez mas0n, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2015-07-17, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krakow
Witam
Dzieki za informacje.
Nigdzie nie znalazlem co robic jak "dmucha" spalinami pomiedzy Kolektorem a Turbo.
Orginalnie tam nie ma uszczelki.
Mozna cos dorobic? Czy musze wszystko rozbierac i dac "zplanowac" (tak jak sie glowice planuie) powierzchnie Kolektor-Turbo?
Tam gdzie sa te 4 szpilki/sruby.
Dzieki pozdrawiam
Dzieki za informacje.
Nigdzie nie znalazlem co robic jak "dmucha" spalinami pomiedzy Kolektorem a Turbo.
Orginalnie tam nie ma uszczelki.
Mozna cos dorobic? Czy musze wszystko rozbierac i dac "zplanowac" (tak jak sie glowice planuie) powierzchnie Kolektor-Turbo?
Tam gdzie sa te 4 szpilki/sruby.
Dzieki pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2015-12-05, 12:52 przez Grzegorz, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2015-07-17, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krakow
Witam
Mam problem czym załączać wiatrak, albo lepiej,
kiedy go załączać pod jaka czujkę go pod piać????
W necie widziałem filmik z czujka w IC,(nie wiem jaka ta czujkę montować), może ma ktoś patent na to
pozdrawiam
No I będzie u mnie wiatrak na org. IC. Nie mam czasu ani fachowca żeby zrobił mi FMIC.mas0n pisze: Jeśli chodzi o IC to na początek wystarczy że zwiększysz przepływ powietrza przez niego, np. ukierunkować wlot czy dodatkowy wentylator.
Mam problem czym załączać wiatrak, albo lepiej,
kiedy go załączać pod jaka czujkę go pod piać????
W necie widziałem filmik z czujka w IC,(nie wiem jaka ta czujkę montować), może ma ktoś patent na to
pozdrawiam