[100-2.6 ABC] Padł akumulator Po po odpaleniu z kabli dziwna

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
vicold
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2014-09-18, 17:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rdzyń Podl.

[100-2.6 ABC] Padł akumulator Po po odpaleniu z kabli dziwna

Post autor: vicold »

Witam .
Padl mi akumulator , przez prawie tydzień nikt nie zagladał do mojej niuni :( i dzisiaj postanowiłem odpalić ją przez kable z drugiego akumulatora .
Zapaliła dobrze po pewnej chwili weszła na wysokie obroty i po jakimś czasie skakaly tak 1200-1400 obr/min

Co to może być pomóżcie prosze :(

Dodam jeszcze że po przełączeniu na gaz po chwili w komorze silnika pokazuje sie delikatny dymek jak by sie izolacja na jakichś kablach topiła..

Według mnie obstawaiam że to przez akumulator , bo był doszczętnie rozładowany i elektronika mogła głupiec ????

Akumulator już sie ładuje zobaczymy jutro
Ostatnio zmieniony 2014-11-28, 15:26 przez vicold, łącznie zmieniany 1 raz.
Pedro669
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2012-12-19, 22:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pruszków

Post autor: Pedro669 »

Odpal bez dotykania gazu.Niech tak sobie skacze do momentu włączenia wiatraków.Potem wyłącz silnik i odpal ponownie,to jest adaptacja czegoś tam.Ja mam zawsze tak samo po odłączeniu aku i opisany sposób działa
Awatar użytkownika
deep
Mechanik
Mechanik
Posty: 176
Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: DOA

Post autor: deep »

Adaptacja przepustnicy... u mnie w 2.3 niby też takie coś jest ale ja tam różnicy nie widziałem nigdy i już tego nie robię :P Ale co tam, spróbować nie zaszkodzi. Bardziej bym się martwił tym dymem... Nie śmierdzi wtedy palonym plastikiem czy czymś innym? Gdyby kable się topiły to na pewno zapach byłby intensywny :ok: Sprawdzałeś napięcie aku i alternatora? Być może jakieś zwarcie masz (np. przez wilgoć).
Ostatnio zmieniony 2014-11-28, 23:31 przez deep, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
vicold
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2014-09-18, 17:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rdzyń Podl.

Post autor: vicold »

Znaczy sie nie jest to intensywny zapach.
Napięcia nie sprawdzałem bo nie miałem kiedy, a wilgoci nie wykluczam bo auto cały tydzien stało pod chmurką
Awatar użytkownika
deep
Mechanik
Mechanik
Posty: 176
Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: DOA

Post autor: deep »

No z tym to lepiej uważać i zlokalizuj miejsce z którego ten dym się wydobywa, bo Ci całą instalację elektryczną popali albo coś innego :D

PS. Na pewno był to dym? Może to po prostu parująca woda/wilgoć?
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
vicold
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2014-09-18, 17:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rdzyń Podl.

Post autor: vicold »

Problem rozwiązany :)
Przejechałem pare kilometrów bez dodawania gazu , silnik czasami szarpał i po powrocie nie gasiłem odrazu tylko poczekałem po chwili obroty były jak dawniej

A co do tego dymu to okzało sie ze to była para ze szronu
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”