[A6-2.5TDI AEL] Nieszczelny dolot - syczenie
- Glac
- Czeladnik
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
[A6-2.5TDI AEL] Nieszczelny dolot - syczenie
Cześć.
Prośba o poradę - może ktoś się spotkał z objawami.
Przy pełnym bucie na wyższych biegach od 2,5 tys zaczyna być słyszalne w środku auta syczenie. Dźwięk jakby ktoś suszarkę włączył - źródło dźwięku tak w okolicy konsoli środkowej i nogach pasażera. w okolicy 3 tys i więcej już bardzo wyraźnie słychać syczenie.
Jest spadek mocy jest, ale nie duży. Przykładowo jak miałem dziurę w rurze od intercolera do doloru to spadek mocy był wyraźny i kopcił - i nie było słychać syczenia.
Posprawdzałem dziś węże na z grubsza i nie widać dziury. Poza tym jak auto stoi i na biegu jałowym daję gazu to nie słychać tego syczenia. Tylko pod obciążeniem słychać.
Prośba o poradę - może ktoś się spotkał z objawami.
Przy pełnym bucie na wyższych biegach od 2,5 tys zaczyna być słyszalne w środku auta syczenie. Dźwięk jakby ktoś suszarkę włączył - źródło dźwięku tak w okolicy konsoli środkowej i nogach pasażera. w okolicy 3 tys i więcej już bardzo wyraźnie słychać syczenie.
Jest spadek mocy jest, ale nie duży. Przykładowo jak miałem dziurę w rurze od intercolera do doloru to spadek mocy był wyraźny i kopcił - i nie było słychać syczenia.
Posprawdzałem dziś węże na z grubsza i nie widać dziury. Poza tym jak auto stoi i na biegu jałowym daję gazu to nie słychać tego syczenia. Tylko pod obciążeniem słychać.
Ostatnio zmieniony 2014-11-22, 19:31 przez Glac, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarny AEL Glaca http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=4967
- Glac
- Czeladnik
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
mati_A6, wąż IC dolot jest nowy. Które węże jeszcze sprawdzić?
IC nieszczelny? w sumie nie myślałem o tym, ale tak sam by się rozszczelnił? Żadnego tam puknięcia w niego nie było.
IC nieszczelny? w sumie nie myślałem o tym, ale tak sam by się rozszczelnił? Żadnego tam puknięcia w niego nie było.
Ostatnio zmieniony 2014-11-22, 20:44 przez Glac, łącznie zmieniany 2 razy.
Czarny AEL Glaca http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=4967
- Glac
- Czeladnik
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
mati_A6, opaski sprawdziłem dziś na wężu ic -> dolot - są ok. Ten wąż turbo -> ic muszę zobaczyć. Chyba ciężki do niego dostęp bo go nie widać z góry.
Czarny AEL Glaca http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=4967
- Glac
- Czeladnik
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
wolfik0, dzięki za wskazówki - wężyk sprawdzony, jest cały.
Jeszcze nie sprawdziłem tego węża turbo ic.
Jeszcze nie sprawdziłem tego węża turbo ic.
Czarny AEL Glaca http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=4967
- Glac
- Czeladnik
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-10-29, 18:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2011-11-30, 12:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oława/Kluczbork
Glac pisze:Miało prawo syczeć
Dolny wąż turbo -> IC.
[url=http://images67.fotosik.pl/408/fe3250b47563c159med.jpg]Obrazek[/URL]
Wymieniony - moc jest z nami
-koledzy ma ktos moze numer tego węża?
- Rico77
- Mechanik
- Posty: 116
- Rejestracja: 2015-05-03, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Dolny wąż - 4A0145746E
Górny wąż - 4A0145746C
Jeżeli chodzi o wymianę, polecam niebieski silikonowy wąż zbrojony do turbiny. Można kupić na metry i dociąć. Układa się bardzo dobrze i spełnia swoją funkcję. Koszt różny, ale niewielki w porównaniu do oryginału - docięty na długość do naszego auta to poniżej 150 zł. Można kupić nawet na Allegro.
Górny wąż - 4A0145746C
Jeżeli chodzi o wymianę, polecam niebieski silikonowy wąż zbrojony do turbiny. Można kupić na metry i dociąć. Układa się bardzo dobrze i spełnia swoją funkcję. Koszt różny, ale niewielki w porównaniu do oryginału - docięty na długość do naszego auta to poniżej 150 zł. Można kupić nawet na Allegro.